P O Z I V za predlaganje Programa javnih potreba u športu

OPĆINA ŽUPA DUBROVAČKA

 

Na temelju članka 64. Statuta Općine Župa dubrovačka (Službeni glasnik Općine Župa dubrovačka  8/09 i 6/13) Jedinstveni upravni odjel Općine Župa dubrovačka objavljuje

 

P O Z I V

za predlaganje Programa javnih potreba u športu

Općine Župa dubrovačka za 2017. godinu

 

                                                                       I.

Pozivaju se svi športski klubovi, ustanove, udruge, društva, pravne i fizičke osobe koje obavljaju športsku djelatnost da dostave svoje Programe rada i financijske planove za 2017. godinu radi mogućeg uvrštavanja u Program javnih potreba u športu Općine Župa dubrovačka za 2017. godinu.

 Pod javnim potrebama u športu koje se financiraju sredstvima Proračuna Općine Župa dubrovačka podrazumijevaju se športske djelatnosti, akcije i manifestacije od interesa za Općinu Župa dubrovačka.

                                                                          II.

Prihvaćeni Programi će se sufinancirati  prema mogućnostima Proračuna Općine Župa dubrovačka  za 2017. kojeg donosi Općinsko vijeće Općine Župa dubrovačka.

                                                                         III.

Sve zainteresirane udruge moraju svoje programe i projekte prijaviti na propisanim obrascima uz detaljan opis programa i/ili projekta koje prijavljuju za dobivanje financijske potpore iz sredstava Proračuna Općine Župa dubrovačka za 2017.godinu zajedno s pravdanjem sredstava za prvih 6 mjeseci 2016. godine, uz obvezu pravdanja ukupno dodijeljenih sredstava do 31. siječnja 2017. godine.

                                                                       IV.

Predlagatelji Programa obvezni su ispuniti obrasce PRIJAVNICE koje mogu podići u Općini Župa dubrovačka u Srebrenom, svaki radni dan od 9:00 do 12:00 sati ili na web stranici Općine Župa dubrovačka www.zupa-dubrovacka.hr.

 

Obrasci PRIJAVNICE  moraju sadržavat detaljne podatke o predlagatelju programa i osnovne podatke o programu. Program koji se obvezno prilaže uz PRIJAVNICU treba biti detaljno obrazložen.

 

Prijedlozi programa koji ne budu pripremljeni s potpunim podacima, kao i prijedlozi koji se ne dostave u zadanom roku odnosno ne zadovoljavaju navedene uvjete, neće se razmatrati niti uvrstiti u Proračun Općine Župa dubrovačka za 2017.godinu.

                                                                       V.

Prijedlozi programa se moraju predati  najkasnije do 20. listopada 2016. u pisarnicu    Općine Župa dubrovačka ili poslati poštom na adresu:

 

OPĆINA ŽUPA DUBROVAČKA

Jedinstveni upravni odjel

Vukovarska 48

20207 Mlini

s naznakom: PRIJEDLOG PROGRAMA JAVNIH POTREBA U ŠPORTU ZA 2017.g.

 

 

Srebreno, 17.rujna 2016.g.

P O Z I V za predlaganje Programa javnih potreba u kulturi Općine Župa dubrovačka za 2017. godinu

OPĆINA ŽUPA DUBROVAČKA
Temeljem Zakona o financiranju javnih potreba u kulturi (NN br. 47/90, 27/93 i 38/69) i članka 64. Statuta Općine Župa dubrovačka (Službeni glasnik Općine Župa dubrovačka  8/09 i 6/13) Jedinstveni upravni odjel Općine Župa dubrovačka objavljuje

 

P O Z I V

za predlaganje Programa javnih potreba u kulturi

Općine Župa dubrovačka za 2017. godinu

 

I.

Pozivaju se sve kulturne ustanove, udruge, umjetničke organizacije, društva, pravne i fizičke osobe koje se bave kulturnim programima da dostave prijedloge svojih programa rada i financijske planove za 2017. godinu radi mogućeg uvrštavanja u Program javnih potreba u kulturi Općine Župa dubrovačka za 2017. godinu.


Sukladno Zakonu o financiranju javnih potreba u kulturi (NN 47/90, 27/93 i 38/09) u Program sufinanciranja javnih potreba u kulturi za 2017. godinu uvrstit će se sve kulturne akcije i manifestacije od interesa za Općinu Župa dubrovačka.
II.

Prihvaćeni Programi će se sufinancirati  prema mogućnostima Proračuna Općine Župa dubrovačka  za 2017.godinu kojeg donosi Općinsko vijeće Općine Župa dubrovačka.
III.

Sve zainteresirane udruge moraju svoje programe i projekte prijaviti na propisanim obrascima uz detaljan opis programa i/ili projekta koje prijavljuju za dobivanje financijske potpore iz sredstava Proračuna Općine Župa dubrovačka za 2017.godinu zajedno s pravdanjem sredstava za prvih 6 mjeseci 2016. godine, uz obvezu pravdanja ukupno dodijeljenih sredstava do 31. siječnja 2017. godine.

IV.

Predlagatelji Programa obvezni su ispuniti obrasce PRIJAVNICE koje mogu podići u Općini Župa dubrovačka u Srebrenom , svaki radni dan od 9:00 do 12:00 sati ili na web stranici Općine Župa dubrovačka www.zupa-dubrovacka.hr.

 

Obrasci PRIJAVNICE  moraju sadržavati detaljne podatke o predlagatelju programa i osnovne podatke o programu. Program koji se obvezno prilaže uz PRIJAVNICU treba biti detaljno obrazložen.
Prijedlozi programa koji ne budu pripremljeni s potpunim podacima, kao i prijedlozi koji se ne dostave u zadanom roku odnosno ne zadovoljavaju navedene uvjete, neće se razmatrati niti uvrstiti u Proračun Općine Župa dubrovačka za 2017. godinu.
V.

Prijedlozi programa se moraju predati  najkasnije do 20. listopada 2016. u pisarnicu Općine Župa dubrovačka ili poslati poštom na adresu:

OPĆINA ŽUPA DUBROVAČKA
Jedinstveni upravni odjel

Vukovarska 48
20207 Mlini


s naznakom: PRIJEDLOG PROGRAMA JAVNIH POTREBA U KULTURI ZA 2017.g.

 

Srebreno,  17.rujna 2016.g.

P O Z I V za predlaganje programa javnih potreba u školstvu, socijalnoj skrbi, skrbi o stradalnicima Domovinskog rata, zdravstvenoj zaštiti i skrbi o djeci i mladima Općine Župa dubrovačka za 2017. godinu

  OPĆINA ŽUPA DUBROVAČKA

 

Na temelju članka 64. Statuta Općine Župa dubrovačka (Službeni glasnik Općine Župa dubrovačka  8/09 i 6/13) Jedinstveni upravni odjel Općine Župa dubrovačka objavljuje

P O Z I V

za predlaganje programa javnih potreba u školstvu, socijalnoj skrbi, skrbi o stradalnicima Domovinskog rata, zdravstvenoj zaštiti i skrbi o djeci i mladima Općine Župa dubrovačka za 2017. godinu

 

I.

Pozivaju se sve ustanove, udruge, društva, pravne i fizičke osobe koje obavljaju djelatnost u školstvu, socijalnoj skrbi, skrbi o stradalnicima Domovinskog rata, zdravstvenoj zaštiti i skrbi o djeci i mladima,  da dostave svoje programe rada i financijske planove za 2017. godinu radi mogućeg uvrštavanja u Program javnih potreba Općine Župa dubrovačka za 2017. godinu.
Pod javnim potrebama u školstvu, socijalnoj skrbi, skrbi o stradalnicima Domovinskog rata, zdravstvenoj zaštiti i skrbi o djeci i mladima koje se financiraju sredstvima Proračuna Općine Župa dubrovačka podrazumijevaju se gore navedene djelatnosti, akcije i manifestacije od interesa za Općinu Župa dubrovačka.
II.

Prihvaćeni Programi će se sufinancirati  prema mogućnostima Proračuna Općine Župa dubrovačka  za 2017.godinu  kojeg donosi Općinsko vijeće Općine Župa dubrovačka.
III.

Sve zainteresirane udruge moraju svoje programe i projekte prijaviti na propisanim obrascima uz detaljan opis programa i/ili projekta koje prijavljuju za dobivanje financijske potpore iz sredstava Proračuna Općine Župa dubrovačka za 2017.godinu zajedno s pravdanjem sredstava za prvih 6 mjeseci 2016. godine,  uz obvezu pravdanja ukupno dodijeljenih sredstava do 31. siječnja 2017. godine.

IV.

Predlagatelji Programa obvezni su ispuniti obrasce PRIJAVNICE koje mogu podići u Općini Župa dubrovačka u Srebrenom, svaki radni dan od 9:00 do 12:00 sati ili na web stranici Općine Župa dubrovačka www.zupa-dubrovacka.hr.

Obrasci PRIJAVNICE  moraju sadržavati detaljne podatke o predlagatelju programa i osnovne podatke o programu. Program koji se obvezno prilaže uz PRIJAVNICU treba biti detaljno obrazložen.
Prijedlozi Programa koji ne budu pripremljeni s potpunim podacima, kao i prijedlozi koji se ne dostave u zadanom roku odnosno ne zadovoljavaju navedene uvjete, neće se razmatrati niti uvrstiti u Proračun Općine Župa dubrovačka za 2017.godinu.
V.

Prijedlozi programa se moraju predati  najkasnije do 20. listopada 2016. u pisarnicu Općine Župa dubrovačka ili poslati poštom na adresu:
OPĆINA ŽUPA DUBROVAČKA
Jedinstveni upravni odjel

Vukovarska 48
20207 Mlini
s naznakom: PRIJEDLOG PROGRAMA JAVNIH POTREBA U ŠKOLSTVU, SOCIJALNOJ SKRBI, SKRBI O STRADALNICIMA DOMOVINSKOG RATA, ZDRAVSTVENOJ ZAŠTITI I SKRBI O DJECI I MLADIMA ZA 2017.g.

 

Srebreno, 17. rujna 2016.g.

Na temelju članka 64. Statuta Općine Župa dubrovačka (Službeni glasnik Općine Župa dubrovačka  8/09 i 6/13) Jedinstveni upravni odjel Općine Župa dubrovačka objavljuje

P O Z I V

za predlaganje programa javnih potreba u školstvu, socijalnoj skrbi, skrbi o stradalnicima Domovinskog rata, zdravstvenoj zaštiti i skrbi o djeci i mladima Općine Župa dubrovačka za 2017. godinu

 

I.

Pozivaju se sve ustanove, udruge, društva, pravne i fizičke osobe koje obavljaju djelatnost u školstvu, socijalnoj skrbi, skrbi o stradalnicima Domovinskog rata, zdravstvenoj zaštiti i skrbi o djeci i mladima,  da dostave svoje programe rada i financijske planove za 2017. godinu radi mogućeg uvrštavanja u Program javnih potreba Općine Župa dubrovačka za 2017. godinu.
Pod javnim potrebama u školstvu, socijalnoj skrbi, skrbi o stradalnicima Domovinskog rata, zdravstvenoj zaštiti i skrbi o djeci i mladima koje se financiraju sredstvima Proračuna Općine Župa dubrovačka podrazumijevaju se gore navedene djelatnosti, akcije i manifestacije od interesa za Općinu Župa dubrovačka.
II.

Prihvaćeni Programi će se sufinancirati  prema mogućnostima Proračuna Općine Župa dubrovačka  za 2017.godinu  kojeg donosi Općinsko vijeće Općine Župa dubrovačka.
III.

Sve zainteresirane udruge moraju svoje programe i projekte prijaviti na propisanim obrascima uz detaljan opis programa i/ili projekta koje prijavljuju za dobivanje financijske potpore iz sredstava Proračuna Općine Župa dubrovačka za 2017.godinu zajedno s pravdanjem sredstava za prvih 6 mjeseci 2016. godine,  uz obvezu pravdanja ukupno dodijeljenih sredstava do 31. siječnja 2017. godine.

IV.

Predlagatelji Programa obvezni su ispuniti obrasce PRIJAVNICE koje mogu podići u Općini Župa dubrovačka u Srebrenom, svaki radni dan od 9:00 do 12:00 sati ili na web stranici Općine Župa dubrovačka www.zupa-dubrovacka.hr.

Obrasci PRIJAVNICE  moraju sadržavati detaljne podatke o predlagatelju programa i osnovne podatke o programu. Program koji se obvezno prilaže uz PRIJAVNICU treba biti detaljno obrazložen.
Prijedlozi Programa koji ne budu pripremljeni s potpunim podacima, kao i prijedlozi koji se ne dostave u zadanom roku odnosno ne zadovoljavaju navedene uvjete, neće se razmatrati niti uvrstiti u Proračun Općine Župa dubrovačka za 2017.godinu.
V.

Prijedlozi programa se moraju predati  najkasnije do 20. listopada 2016. u pisarnicu Općine Župa dubrovačka ili poslati poštom na adresu:
OPĆINA ŽUPA DUBROVAČKA
Jedinstveni upravni odjel

Vukovarska 48
20207 Mlini
s naznakom: PRIJEDLOG PROGRAMA JAVNIH POTREBA U ŠKOLSTVU, SOCIJALNOJ SKRBI, SKRBI O STRADALNICIMA DOMOVINSKOG RATA, ZDRAVSTVENOJ ZAŠTITI I SKRBI O DJECI I MLADIMA ZA 2017.g.

 

Srebreno, 17. rujna 2016.g.

GINEKOLOŠKA ORDINACIJA ZAPOČELA S RADOM

Novoosnovana specijalistička ginekološka ordinacija u Zdravstvenoj stanici Župa dubrovačka danas je službeno započela sa svojim radom.
Svečanom otvaranju nazočili su ravnatelj Doma zdravlja Dubrovnik, gosp. Branko Bazdan, općinski načelnik Silvio Nardelli, zamjenik župana gosp. Davorko Obuljen, te pročelnik upravnog odjela za zdravstvo i socijalnu skrb županije, gosp. Dario Kulišić koji su poželjeli dobrodošlicu doktorici Nini Lale Jurić.
U svom obraćanju gosp. Bazdan izrazio je zadovoljstvo osiguravanjem svih zakonskih preduvjeta za otvaranjem prijeko potrebne specijalističke ordinacije u Župi dubrovačkoj, te najavio i skoro zapošljavanje još jedne patronažne medicinske sestre. Poželio je dobrodošlicu dr. Lale Jurić za koju je posebno istaknuo kako se radi o stučnoj osobi koja će vrijedno i savjesno obavljati svoj posao.
Općinski načelnik Silvio Nardelli zahvalio se što je prepoznata potreba za otvaranjem specijalističke ginekološke ordinacije na zadovoljstvo velikog broja stanovništva Župe dubrovačke. Posebno je naglasio kako Općina Župa dubrovačka sukladno svojim mogućnostima već dugi niz godina potpomaže rad i daje svoj doprinos za potrebe zdravstva na svom području.
„Općina je prije par godina u potpunosti financirala nabavku vozila za potrebe patronažne sestre, a besplatno je ustupila i prostor za rad pedijatrijske ambulante, koja je s obzirom na rastući natalitet i veliki broj djece i više nego potrebna u Župi. Sklopljenim govorom o pružanju laboratorijskih usluga s Ustanovom za zdravstvenu skrb Glavić, Općina je stanovnicima Župe omogućila uslugu uzimanja materijala za laboratorijsku obradu upravo ovdje u zdravstvanoj stanici što uvelike olakšava svakodnevicu pacijentima koji štede vrijeme i novac odlaska u Dubrovnik. Radi osiguravanja što bolje zdravstvene zaštite svim stanovnicima Župe dubrovačke, Općina Župa dubrovačka na popisu svojih prioriteta ima i financiranje nabavke vozila Zavoda za hitnu medicinu dubrovačko neretvanske županije, koje bi se koristilo za potrebe stanovnika Župe dubrovačke.“
Općina je svojim sredstvima financirala i uređenje okoliša zdravstvene stanice, postavljanje novih sprava na dječje igralište, kao i uređenje pješačkog dijela iznad same zgrade, izgradnjom nogostupa za sigurnost svih posjetitelja ambulante.
Dr. Lale Jurić rekla je kako je vesela i zadovoljna što napokon ima priliku raditi u dugo najavljivanoj i iščekivanoj ordinaciji, što će pozitivno djelovati na njen profesionalni i obiteljski život, te se iskreno zahvalila ukazanom povjerenju.
Ginekološka ordinacija Župa dubrovačka kontakt: 020/641-602

ginekoloska1 ginekoloska2

Specijalistička ginekološka ordinacija u Zdravstvenoj stanici Župa dubrovačka

Novoosnovana specijalistička ginekološka ordinacija u Zdravstvenoj stanici Župa dubrovačka danas je službeno započela sa svojim radom.
Svečanom otvaranju nazočili su ravnatelj Doma zdravlja Dubrovnik, gosp. Branko Bazdan, općinski načelnik Silvio Nardelli, zamjenik župana gosp. Davorko Obuljen, te pročelnik upravnog odjela za zdravstvo i socijalnu skrb županije, gosp. Dario Kulišić koji su poželjeli dobrodošlicu doktorici Nini Lale Jurić.
U svom obraćanju gosp. Bazdan izrazio je zadovoljstvo osiguravanjem svih zakonskih preduvjeta za otvaranjem prijeko potrebne specijalističke ordinacije u Župi dubrovačkoj, te najavio i skoro zapošljavanje još jedne patronažne medicinske sestre. Poželio je dobrodošlicu dr. Lale Jurić za koju je posebno istaknuo kako se radi o stučnoj osobi koja će vrijedno i savjesno obavljati svoj posao.
Općinski načelnik Silvio Nardelli zahvalio se što je prepoznata potreba za otvaranjem specijalističke ginekološke ordinacije na zadovoljstvo velikog broja stanovništva Župe dubrovačke. Posebno je naglasio kako Općina Župa dubrovačka sukladno svojim mogućnostima već dugi niz godina potpomaže rad i daje svoj doprinos za potrebe zdravstva na svom području.
„Općina je prije par godina u potpunosti financirala nabavku vozila za potrebe patronažne sestre, a besplatno je ustupila i prostor za rad pedijatrijske ambulante, koja je s obzirom na rastući natalitet i veliki broj djece i više nego potrebna u Župi. Sklopljenim govorom o pružanju laboratorijskih usluga s Ustanovom za zdravstvenu skrb Glavić, Općina je stanovnicima Župe omogućila uslugu uzimanja materijala za laboratorijsku obradu upravo ovdje u zdravstvanoj stanici što uvelike olakšava svakodnevicu pacijentima koji štede vrijeme i novac odlaska u Dubrovnik. Radi osiguravanja što bolje zdravstvene zaštite svim stanovnicima Župe dubrovačke, Općina Župa dubrovačka na popisu svojih prioriteta ima i financiranje nabavke vozila Zavoda za hitnu medicinu dubrovačko neretvanske županije, koje bi se koristilo za potrebe stanovnika Župe dubrovačke.“
Općina je svojim sredstvima financirala i uređenje okoliša zdravstvene stanice, postavljanje novih sprava na dječje igralište, kao i uređenje pješačkog dijela iznad same zgrade, izgradnjom nogostupa za sigurnost svih posjetitelja ambulante.
Dr. Lale Jurić rekla je kako je vesela i zadovoljna što napokon ima priliku raditi u dugo najavljivanoj i iščekivanoj ordinaciji, što će pozitivno djelovati na njen profesionalni i obiteljski život, te se iskreno zahvalila ukazanom povjerenju.
Ginekološka ordinacija Župa dubrovačka kontakt: 020/641-602

Objava komunalnog društva

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Sufinanciranje prijevoza

Pravo na besplatni javni prijevoz imaju:
– osobe s navršenih 65 godina starosti, čija mirovina ne prelazi 1.800,00 kuna
– osobe koje se vode na Centru kao korisnici prava pomoć na uzdržavanje
– slijepe, gluhe i invalidne osobe ( sa 100%-tnim oštećenjem)
– osobe oboljele od cerebralne i dječje paralize
– osobe oboljele od multiple skleroze
– dijalizirani i transplatirani bubrežni bolesnici
– osobe koje su u pratnji invalidnih osoba, ukoliko invalidna osoba ne može samostalno koristiti sredstva javnog prijevoza temeljem dobivenog besplatnog pokaza

Pravo na subvencioniranje troškova prijevoza imaju:
– osobe s navršenih 65 godina starosti, koje ne ispunjavaju uvjet prihoda i imovine, u iznosu od 50% cijene mjesečne pokazne karte
– osobe koje se vode na Centru kao korisnici doplatka za tuđu pomoć i njegu te prava na osobnu invalidninu, u iznosu od 70% cijene mjesečne pokazne karte
– osobe s višim stupnjem tjelesne invalidnosti većim od 60% u iznosu od 70% cijene mjesečne pokazne karte
– dobrovoljnim darivateljima krvi (žene s preko 20, a muškarci s preko 25 puta darivanja)
– osobe koje ispunjavaju poseban uvjet, a koji nisu korisnici drugih subvencija troškova prijevoza, u iznosu od 70% cijene mjesečne pokazne karte.

Subvencioniranje troškova prijevoza učenicima srednjih škola je potpora učenicima srednjih škola s prebivalištem na području Općine Župa dubrovačka koja pohađaju srednju školu izvan mjesta svog prebivališta. Pomoć se osigurava u visini koju odredi Općinski načelnik posebnom odlukom.

Zahtjev za subvencionirani prijevoz

Naknada za novorođeno dijete

Sukladno članku 23. Odluke o socijalnoj skrbi Općine Župa dubrovačka, pravo na novčanu pomoć za opremu novorođenog djeteta u iznosu od 1.000,00 kuna pripada novorođenom djetetu, a ostvaruju ga roditelji djeteta s prebivalištem na području Općine Župa dubrovačka.
Pravo se ostvaruje prilaganjem sljedeće dokumentacije:
a) zahtjev
b) rodni list djeteta
c) preslike osobnih iskaznica roditelja iz rodnog lista
d) broj tekućeg računa na koji će se izvršiti isplata novčane pomoći

Podnesak za ostvarivanje prava na novčanu pomoć za opremu novorođenog djeteta dostavlja se Odsjeku u roku od 6 (šest) mjeseci od dana rođenja djeteta.

Zahtjev – Naknada za novorođeno dijete

Natječaj za stipendiranje uspješnih i darovitih učenika i studenata

Pravilnika o načinu i uvjetima stipendiranja uspješnih i darovitih učenika i studenata s područja Općine Župa dubrovačka (”Službeni glasnik Općine Župa dubrovačka”, broj 12/09), općinski načelnik Općine Župa dubrovačka raspisuje

N A T J E Č A J
za dodjelu stipendija uspješnim i darovitim
učenicima i studentima s područja Općine Župa dubrovačka
za školsku/akademsku godinu 2015./2016.

U školskoj odnosno akademskoj godini 2015./2016. dodijelit će se:

ZA UČENIKE – 15 STIPENDIJA

a) Redoviti učenici 2., 3. i 4. razreda srednje škole koji su u prethodnoj godini obrazovanja ostvarili odličan uspjeh (10 stipendija)
b) Redoviti učenici 1., 2., 3. i 4. razreda srednje škole deficitarnih zanimanja
(konobar, kuhar, medicinska sestra/brat, medicinski tehničar, tesar) koji su u prethodnoj godini ostvarili prosjek ocjena najmanje 3,00 (5 stipendija)

ZA STUDENTE – 26 STIPENDIJA
Redovni programi

a) studenti prve godine studija koji su u prethodnoj godini obrazovanja ostvarili odličan uspjeh ( 5 stipendija )
b) studenti druge, treće, četvrte i pete godine studija koji su u prethodnoj godini obrazovanja ostvarili vrlodobar uspjeh (15 stipendija )
c) -studenti prve godine studija deficitarnih zanimanja
(inžinjer graditeljstva, inžinjer informatike, doktor medicine, magistar farmacije, profesor biologije /fizike/ kemije/ matematike, psiholog, socijalni pedagog) koji su u prethodnoj godini obrazovanja ostvarili prosjek ocjena najmanje 4,00 ( 2 stipendije)
-studenti druge, treće, četvrte i pete godine studija deficitarnih zanimanja (inžinjer graditeljstva, inžinjer informatike, doktor medicine, magistar farmacije, profesor biologije /fizike/ kemije/ matematike, psiholog, socijalni pedagog) koji su u prethodnoj godini obrazovanja ostvarili prosjek ocjena najmanje 3,00 ( 4 stipendije)

Prijava na natječaj treba sadržavati:

• zahtjev (dostupan na web stranici Općine)
• domovnicu (preslika)
• potvrdu o redovnom upisu u tekuću školsku ili akademsku godinu
• potvrdu o uspjehu iz prethodne godine (studenti prve godine- svjedodžbe sva četiri razreda srednje škole)
• potvrdu o prebivalištu u zadnjih pet godina (MUP)
• ovjerenu izjavu o neprimanju druge stipendije
U slučaju da ne bude dovoljan broj prijavljenih kandidata općinski načelnik će po potrebi dodijeliti stipendije drugoj kategoriji učenika ili studenata.
Rok za podnošenje prijave na natječaj je 15 dana od njegove objave u tjedniku “Dubrovački vjesnik” na adresu: Općina Župa dubrovačka, Jedinstveni upravni odjel, Vukovarska 48, 20207 Mlini.

Općinski načelnik
Silvio Nardelli

ZAHTJEV ZA DODJELU STIPENDIJE
U ŠKOLSKOJ/AKADEMSKOJ GODINI 2015./2016.

Natječaj za stipendiranje učenika i studenata iz obitelji slabijeg imovnog stanja

Na temelju članka 4. Pravilnika o načinu i uvjetima stipendiranja učenika i studenata iz obitelji slabijeg imovnog stanja s područja Općine Župa dubrovačka, općinski načelnik Općine Župa dubrovačka raspisuje

N A T J E Č A J
za dodjelu stipendija učenicima i studentima
iz obitelji slabijeg imovnog stanja s područja Općine Župa dubrovačka

U školskoj/ akademskoj godini 2015./ 2016. dodijelit će se:

A- ZA UČENIKE – 10 STIPENDIJA
B- ZA STUDENTE – 10 STIPENDIJA
C- ZA UČENIKE I STUDENTE KOJI SE ŠKOLUJU ILI STUDIRAJU IZVAN OPĆINE ŽUPA DUBROVAČKA U SLUČAJU DA SU OSTALI BEZ OBA RODITELJA

Pravo na natjecanje za stipendije A i B imaju učenici i studenti koji ispunjavaju:
– uvjet prihoda-učenici i studenti trebaju biti iz obitelji kojoj prihod po članu obitelji ne prelazi 1.700,00 kuna
– uvjet ocjene-učenici i studenti koji su u prethodnoj godini obrazovanja ostvarili prosjek ocjena najmanje 3,00.

Stipendija se odobrava učenicima i studentima koji se školuju ili studiraju izvan Općine Župa dubrovačka.
Pravo na stipendiju A i B ne mogu ostvariti studenti i učenici koji se obrazuju uz rad ili su korisnici nekih drugih oblika novčane potpore s osnova školovanja.
Pravo na stipendiju mogu ostvariti studenti i učenici koji su državljani Republike Hrvatske te koji imaju prebivalište na području Općine Župa dubrovačka najmanje pet godina prije podnošenja zamolbe uz uvjet da redovito upisuju školsku, odnosno akademsku godinu.
Prijave se podnose Jedinstvenom upravnom odjelu.

Prijava na natječaj A- ZA UČENIKE I B- ZA STUDNETE treba sadržavati:

a) zahtjev (dostupan na web stranici Općine)
b) domovnicu (preslika)
c) potvrdu o redovnom upisu u tekuću godinu razreda ili studija
d) potvrdu o prosjeku ocjena iz prethodne školske, odnosno akademske godine (studenti prve godine- svjedodžbe sva četiri razreda srednje škole)
e) potvrdu o prebivalištu za sve članove obitelji u zadnjih pet godina (MUP)
f) ovjerenu izjavu o neprimanju druge stipendije
g) potvrde o primanjima članova obitelji:
– potvrdu poslodavca o prihodima članova obitelji ostvarenim po osnovu rada za tri mjeseca koja prethode mjesecu u kojem je podnesena prijava
– potvrdu o mirovini – odreske o isplatnici mirovine umirovljenih članova obitelji za tri mjeseca koja prethode mjesecu u kojem je podnesena prijava ili uvjerenje od HZMO da nije korisnik mirovine
– potvrdu Zavoda za zapošljavanje za radno sposobne osobe koje se nalaze u evidenciji HZZ-Područna služba Dubrovnik za tri mjeseca koja prethode mjesecu u kojem je podnesena prijava

Ukoliko je podnositelj prijave iz obitelji koja ostvaruje prava na jedan od oblika socijalne skrbi u Centru za socijalnu skrb Dubrovnik, umjesto potvrde, iz točke g. podnosi rješenje Centra za socijalnu skrb.

Prijava na natječaj C- ZA UČENIKE I STUDENTE KOJI SE ŠKOLUJU ILI STUDIRAJU IZVAN OPĆINE ŽUPA DUBROVAČKA U SLUČAJU DA SU OSTALI BEZ OBA RODITELJA treba sadržavati:

a) zahtjev (dostupan na web stranici Općine)
b) domovnicu (preslika)
c) potvrdu o upisu u tekuću godinu razreda ili studija
d) potvrdu o prebivalištu
e) ovjerenu izjavu o neprimanju druge stipendije
f) smrtne listove oba roditelja

U slučaju da ne bude dovoljan broj prijavljenih kandidata koji ispunjavaju kriterije Općinski načelnik dodijelit će stipendije do broja predviđenih stipendija s tim da red prvenstva određuje slabije imovno stanje.

Rok za podnošenje prijave na natječaj je 15 dana od njegove objave u tjedniku “Dubrovački vjesnik” na adresu: Općina Župa dubrovačka, Jedinstveni upravni odjel, Vukovarska 48, 20207 Mlini.

Općinski načelnik
Silvio Nardelli

ZAHTJEV ZA DODJELU STIPENDIJE
U ŠKOLSKOJ/AKADEMSKOJ GODINI 2015./2016.