Grb općine Župa dubrovačka

 

 

Predsjednik Općinskog vijeća , gosp. Lovorko Klešković sazvao je  4. sjednicu Općinskog vijeća Općine Župa dubrovačka za petak, 15. prosinca 2017. godine s početkom u 14:00 sati u vijećnici.

Za sjednicu se predlaže

D n e v n i r e d  :

  1. Usvajanje zapisnika sa 3. sjednice Općinskog vijeća
  2. Izvješće o problemima gradnje u pograničnom pojasu između Bosne i Hercegovine i Republike Hrvatske (naselje Ivanica) – prezentacija
  3. Prihvaćanje  Zaključka o Izmjenama i dopunama Proračuna za 2017. godinu i izmjenama i dopunama Programa rada za 2017. godinu
  4. Prihvaćanje Odluke o Izmjenama i dopunama Odluke o izvršavanju Proračuna Općine Župa dubrovačka za 2017. godinu
  5. Prihvaćanje Odluke o izmjenama i dopunama Programa održavanja komunalne infrastrukture za 2017. godini
  6. Prihvaćanje Odluke o izmjenama i dopunama Programa gradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture za 2017. godinu
  7. Prihvaćanje Odluke o izmjenama i dopunama Programa obavljanja komunalnih djelatnosti od lokalnog značenja za Općinu Župa dubrovačka u 2017. godini
  8. Prihvaćanje Odluke o izmjenama i dopunama Programa održavanja nerazvrstanih cesta na području Općine Župa dubrovačka za 2017. godinu
  9. Prihvaćanje Odluke o izmjenama i dopunama Programa utroška sredstava od naknade za nezakonite izgrađene zgrade u 2017. godini
  10. Prihvaćanje Odluke o izmjenama i dopunama Programa utroška sredstava od naknade za eksploataciju mineralnih sirovina u 2017. Godini
  11. Prihvaćanje Odluke o Izmjenama i dopunama Odluke o raspoređivanju sredstava za financiranje političkih stranaka u 2017.
  12. Prihvaćanje Proračuna i Programa rada Općine Župa dubrovačka za 2018. godinu
  13. Prihvaćanje Odluke o izvršenju proračuna Općine Župa dubrovačka za 2018. godinu
  14. Prihvaćanje Projekcije potrošnje za 2019. godinu
  15. Prihvaćanje Projekcije potrošnje za 2020. godinu
  16. Prihvaćanje Programa gradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture za 2018. godinu
  17. Prihvaćanje Programa održavanja komunalne infrastrukture za 2018. godinu
  18. Prihvaćanje Programa obavljanja komunalnih djelatnosti od lokalnog značenja za Općinu Župa dubrovačka za 2018. godinu
  19. Prihvaćanje Programa utroška sredstava od naknade za eksploataciju mineralnih sirovina u 2018. godini
  20. Prihvaćanje Programa utroška sredstava od naknade za nezakonito izgrađene zgrade u 2018. godin
  21. Prihvaćanje Programa održavanja nerazvrstanih cesta na području Općine Župa dubrovačka za 2018. godinu
  22. Prihvaćanje Odluke o raspoređivanju sredstava za financiranje političkih stranaka u 2018.
  23. Prihvaćanje Analize stanja sustava civilne zaštite na području Općine Župa dubrovačka u 2017. godini
  24. Prihvaćanje Smjernica za organizaciju i razvoj sustava civilne zaštite na području Općine Župa dubrovačka u 2018. – 2021.
  25. Prihvaćanje Plana razvoja sustava civilne zaštite na području Općine Župa dubrovačka u 2018. godini
  26. Prihvaćanje Odluke o obavljanju autotaksi prijevoza na području Općine Župa dubrovačka autotaksi prijevoznika sa sjedištem/prebivalištem na području Grada Dubrovnika i Općine Dubrovačko primorje
  27. Prihvaćanje Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o osnivanju povjerenstva za autotaksi prijevoz
  28.   Prihvaćanje Odluke o zaključivanju Dodatka 1. Ugovoru o povjeravanju obavljanja komunalne djelatnosti na temelju pisanog ugovora radi Izvanrednih popravaka javne rasvjete na području Općine Župa dubrovačke u 2017.
  29.   Prihvaćanje Odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja za povjeravanje obavljanja komunalne djelatnosti na temelju pisanog ugovora radi održavanja javne rasvjete na području Općine Župa dubrovačke u 2018. godini
  30. Prihvaćanje Odluke o povjeravanju poslova obavljanja stručnog nadzora nad radovima redovnog održavanja javne rasvjete te montaži i demontaži blagdanske rasvjete na području Općine Župa dubrovačka za 2018. godinu
  31. Prihvaćanje Odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja za povjeravanje obavljanja komunalne djelatnosti na temelju pisanog ugovora radi Izvanrednih popravaka javne rasvjete na području Općine Župa dubrovačke u 2018. godini
  32. Prihvaćanje Odluke o povjeravanju poslova obavljanja izrade troškovnika i obavljanje stručnog nadzora nad radovima otklanjanja izvanrednih kvarova na javnoj rasvjeti na području Općine Župa dubrovačka za 2018. Godinu
  33. Prihvaćanje Anexa I Sporazuma s Ministarstvom unutarnjih poslova o međusobnim pravima i obvezama u svezi realizacije projekta pristupne ceste       i TS 10(20)/0.4 kV te privremenog korištenja pristupnog puta u zoni javne i društvene namjene u Kuparima
  34. Prihvaćanje Zajedničkog programa Općine i TZO Župa dubrovačka za 2018. godinu
  35. Prihvaćanje Zaključka o kupnji poslovnih udjela društva Mlini d.o.o. za poslovne usluge-Vojvodić
  36. Prihvaćanje Zaključka o kupnji dijela čest.zem. – Mlini d.o.o.
  37. Prihvaćanje Zaključka o kupnji dijela čest.zem. – Pejković
  38. Prihvaćanje Odluke o izboru članova savjeta mladih općine Župa dubrovačka
  39. Prihvaćanje Odluke o Izmjenama i dopunama Odluke o naknadama
  40. Prihvaćanje Odluke o imenovanju inicijativnog Odbora za osnivanje Zajednice sportova Općine Župa dubrovačka
  41. Prihvaćanje Pravilnika o uvjetima i postupku donošenja programa javnih potreba u kulturi Općine Župa dubrovačka
  42. Prihvaćanje Pravilnika o uvjetima i postupku donošenja programa javnih potreba u školstvu, socijalnoj skrbi, skrbi o stradalnicima Domovinskog rata, zdravstvenoj zaštiti i skrbi o djeci i mladima Općine Župa dubrovačka
  43. Vijećnička pitanja

 

Predsjednik Općinskog vijeća

 

Lovorko Klešković,  v.r.