N A T J E Č A J za dodjelu stipendija učenicima i studentima iz obitelji slabijeg imovnog stanja s područja Općine Župa dubrovačka

N A T J E Č A J

za dodjelu stipendija učenicima i studentima

iz obitelji slabijeg imovnog stanja s područja Općine Župa dubrovačka

U školskoj/ akademskoj godini 2017./ 2018. dodijelit će se:

A) ZA UČENIKE – 8 STIPENDIJA

B) ZA STUDENTE – 8 STIPENDIJA

C) ZA UČENIKE I STUDENTE KOJI SU OSTALI BEZ OBA RODITELJA

Pravo na natjecanje za stipendije A i B imaju učenici i studenti koji ispunjavaju:

  • uvjet prihoda-učenici i studenti trebaju biti iz obitelji kojoj prihod po članu obitelji ne prelazi 1.700,00 kuna
  • uvjet ocjene-učenici i studenti koji su u prethodnoj godini obrazovanja ostvarili prosjek ocjena najmanje 3,00.

Pravo na stipendiju A i B ne mogu ostvariti studenti i učenici koji se obrazuju uz rad ili su korisnici nekih drugih oblika novčane potpore s osnova školovanja.

Pravo na stipendiju mogu ostvariti studenti i učenici koji su državljani Republike Hrvatske te koji imaju prebivalište na području Općine Župa dubrovačka najmanje jednu godinu prije podnošenja zamolbe uz uvjet da redovito upisuju školsku, odnosno akademsku godinu.

Prijave se podnose Jedinstvenom upravnom odjelu.

Prijava na natječaj A- ZA UČENIKE I B- ZA STUDENTE treba sadržavati:

  1. zahtjev (dostupan na web stranici Općine)
  2. domovnicu (preslika)
  3. potvrdu o redovnom upisu u tekuću godinu razreda ili studija (original)
  4. potvrdu o prosjeku ocjena iz prethodne godine

učenici- svjedodžba (preslika),

studenti prve godine- svjedodžba četvrtog razreda (preslika)

studenti -prijepis ocjena (original);

  1. potvrdu o prebivalištu za sve članove obitelji u (MUP – original)
  2. izjavu o neprimanju druge stipendije ovjerenu kod javnog bilježnika (original)
  3. potvrde o primanjima članova obitelji za prethodna tri mjeseca (rujan, kolovoz, srpanj) i to za:
  • zaposlene osobe: potvrdu poslodavca o prihodima
  • nezaposlene radno sposobne osobe: potvrda da se nalaze u evidenciji Zavoda za zapošljavanje
  • osobe u mirovini: potvrde o isplaćenim mirovinama ili uvjerenje od HZMO da osoba starija od 65 godina nije korisnik mirovine

Ukoliko je podnositelj prijave iz obitelji koja ostvaruje pravo na zajamčenu minimalnu naknadu Centra za socijalnu skrb Dubrovnik, umjesto potvrde, iz točke 7. prilaže rješenje i potvrdu o isplati Centra za socijalnu skrb.

Prijava na natječaj C- ZA UČENIKE I STUDENTE KOJI SU OSTALI BEZ OBA RODITELJA treba sadržavati:

  1. zahtjev (dostupan na web stranici Općine)
  2. domovnicu (preslika)
  3. potvrdu o upisu u tekuću godinu razreda ili studija (original)
  4. potvrdu o prebivalištu (original)
  5. izjavu o neprimanju druge stipendije ovjerenu kod javnog bilježnika (original)
  6. smrtne listove oba roditelja(preslika)

Prijave za dodjelu stipendija dostavljaju se u zatvorenim omotnicama osobno ili putem pošte na adresu: Općina Župa dubrovačka, Vukovarska 48, 20207 Mlini s naznakom „Natječaj za stipendije- ne otvarati!“.

Zahtjevi se dostavljaju isključivo na obrascima koji se mogu preuzeti s web stranice općine  http://www.zupa-dubrovacka.hr , odnosno koji se mogu dobiti u pisarnici Općine.

Natječaj za 2017./2018. godinu objavljen je 13. listopada 2017. godine i bit će otvoren do 30. listopada 2017. godine.

Odsjek za društvene djelatnosti na raspolaganju je za konzultacije i pojašnjenja eventualnih nejasnoća vezanih uz natječaj na broj telefona: 020/487-481 i 020/487-485

Nepotpune prijave i prijave izvan roka neće se razmatrati.

 

Općinski načelnik

Silvio Nardelli

ZAHTJEV ZA STIPENDIJE MOŽETE PREUZETI:

zahtjev-za-stipendije-2017-2018

N A T J E Č A J za dodjelu stipendija učenicima srednjih škola i studentima iz obitelji stradalnika Domovinskog rata s područja Općine Župa dubrovačka

N A T J E Č A J

za dodjelu stipendija

učenicima srednjih škola i studentima iz obitelji stradalnika Domovinskog rata s područja Općine Župa dubrovačka

Općina Župa dubrovačka u školskoj/akademskoj 2017./2018. godini dodijelit će stipendije počevši od tekuće godine pa do završetka redovnog školovanja sukladno zadovoljenju sljedećih uvjeta:

  1. ukoliko je dijete ili usvojenik poginulog branitelja ili civilne žrtve Domovinskog rata,
  2. ukoliko je dijete ili usvojenik ratnog vojnog invalida ili civilnog ratnog invalida iz Domovinskog rata sa 70%-tnim i višim stupnjem trajnog invaliditeta,
  3. ukoliko je sam ratni vojni invalid ili civilni ratni invalid iz Domovinskog rata sa 70%-tnim i višim stupnjem trajnog invaliditeta i
  4. ukoliko je dijete ili usvojenik ratnog vojnog invalida iz Domovinskog rata s troje i više djece.

Pravo na stipendiju ne mogu ostvariti studenti i učenici koji se obrazuju uz rad ili su korisnici nekih drugih oblika novčane potpore s osnova školovanja.

Pravo na stipendiju mogu ostvariti studenti i učenici koji su državljani Republike Hrvatske te koji imaju prebivalište na području Općine Župa dubrovačka najmanje jednu godinu prije podnošenja zamolbe uz uvjet da redovito upisuju školsku, odnosno akademsku godinu.

Prijave se podnose Jedinstvenom upravnom odjelu.

Prijava na natječaj treba sadržavati:

  1. zahtjev (dostupan na web stranici Općine)
  2. domovnicu (preslika)
  3. potvrdu o redovnom upisu u tekuću godinu razreda ili studija (original)
  4. potvrdu o prosjeku ocjena iz prethodne godine

učenici- svjedodžba (preslika),

studenti prve godine- svjedodžba četvrtog razreda (preslika)

studenti -prijepis ocjena (original);

  1. potvrdu o prebivalištu za sve članove obitelji (MUP-original)
  2. izjavu o neprimanju druge stipendije ovjerenu kod javnog bilježnika (original)
  3. rješenje kojim se potvrđuje status djeteta stradalnika Domovinskog rata

 Ukoliko je podnositelj prijave dijete ili usvojenik ratnog vojnih invalida iz Domovinskog rata koja ima troje ili više djece potrebno je priložiti i rodne listove djece stradalnika. (preslika)

Postojeći korisnici stipendija iz ove kategorije dužni su se javiti na natječaj, te sukladno odredbama iz ugovora dostaviti dokumentaciju navedenu pod točkama 3., 4 i 6.

Prijave za dodjelu stipendija dostavljaju se u zatvorenim omotnicama osobno ili putem pošte na adresu:Općina Župa dubrovačka, Vukovarska 48, 20207 Mlini s naznakom „Natječaj za stipendije- ne otvarati!“.

Zahtjevi se dostavljaju isključivo na obrascima koji se mogu preuzeti s web stranice općine  http://www.zupa-dubrovacka.hr , odnosno koji se mogu dobiti u pisarnici Općine.

Natječaj za 2017./2018. godinu objavljen je 13. listopada 2017. godine i bit će otvoren do 30. listopada 2017. godine.

Odsjek za društvene djelatnosti na raspolaganju je za konzultacije i pojašnjenja eventualnih nejasnoća vezanih uz natječaj na broj telefona: 020/487-481 i 020/487-485

Nepotpune prijave i prijave izvan roka neće se razmatrati.

Općinski načelnik

Silvio Nardelli

ZAHTJEV ZA STIPENDIJE MOŽETE PREUZETI:

zahtjev-za-stipendije-2017-2018

IZVJEŠĆE o prihvaćenim i neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima prije pokretanja postupka javne nabave u predmetu Opskrba električnom energijom za potrebe Općine Župa dubrovačka u 2018. godini

 

REPUBLIKA HRVATSKA

DUBROVAČKO-NERETVANSKA ŽUPANIJA

OPĆINA ŽUPA DUBROVAČKA

O p ć i n s k i   N a č e l n i k

 

Klasa: 310-02/17-01/12

Urbroj: 2117/08-07-17-3

Srebreno, 12. listopada 2017. godine

 

Sukladno članku 198. stavka 4. Zakona o javnoj nabavi (“Narodne novine” br. 120/16) objavljuje se

IZVJEŠĆE

o prihvaćenim i neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima

prije pokretanja postupka javne nabave u predmetu

Opskrba električnom energijom za potrebe

Općine Župa dubrovačka u 2018. godini

 

Nakon provedene analize tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o planovima i zahtjevima u vezi s predmetom nabave Opskrbe električnom energijom za potrebe Općine Župa dubrovačka u 2018. godini utvrđuje se da nakon isteka roka od objave poziva nije bilo primjedbi i prijedloga zainteresiranih gospodarskih subjekata.

 

 

ČLAN STRUČNOG

POVJERENSTVA NARUČITELJA

 

 

Ines Šalaj, dipl.iur.

 

 

Javni poziv za podnošenje zahtjeva za odobrenje prodaje na seljačkoj tržnici “Župska placa”

REPUBLIKA HRVATSKA

DUBROVAČKO-NERETVANSKA ŽUPANIJA

OPĆINA ŽUPA DUBROVAČKA

O p ć i n s k i   n a č e l n i k

Klasa: 363-01/17-01/20

Urbroj:2117/08-07-17-42

Srebreno, 05. listopada, 2017.

Na temelju članka 10. Pravilnika o radu seljačke tržnice „Župska placa“, Klasa:363-01/17-01/20; Urbroj:2117/08-07-17-1 od 31.ožujka 2017. („Službeni glasnik Općine Župa dubrovačka br. 18/17), Načelnik Općine Župa dubrovačka raspisuje

JAVNI POZIV

za podnošenje zahtjeva za odobrenje prodaje na seljačkoj tržnici „Župska placa“ 

Članak 1.

Općina Župa dubrovačka će organizirati rad seljačke tržnice „Župska placa“ (u daljnjem tekstu Župska placa) na kojoj će se obavljati prodaja vlastitih poljoprivredno-prehrambenih proizvoda.

Članak 2.

Pravo prodaje na Župskoj placi ostvaruju obiteljska poljoprivredna gospodarstva i Zadruge s područja Općine Župa dubrovačka s prebivalištem i sjedištem na području Općine Župa dubrovačka (u daljnjem tekstu: Prodavači).

Članak 3.

Prodavači iz članka 2. ovog javnog poziva ostvaruju pravo prodaje potpisivanjem ugovora s Organizatorom Župske place na temelju podnesenog Zahtjeva za odobrenje prodaje na Župskoj placi.

Članak 4.

Za prodaju na Župskoj placi Prodavači iz članka 3. ovog Javnog poziva plaćaju paušalnu mjesečnu naknadu za korištenje štanda u iznosu od 100,00 kn na žiro račun Općine Župa dubrovačka.

Članak 5.

Prodaja na Župskoj placi će se organizirati u periodu od 16. listopada 2017. do 31. ožujka 2018. u vremenu od 7:00 do 16:00 sati. Načelnik Zaključkom može odrediti i drugačije vrijeme rada Župske place.

Članak 6.

Svaki Prodavač ostvaruje pravo prodaje jedan put tjedno. Ukoliko ostane slobodnih termina prodaje, zainteresirani Prodavači mogu ostvariti pravo prodaje i više puta tjedno.

Članak 7.

Nakon prikupljenih Zahtjeva za odobrenje prodaje na Župskoj placi i sklopljenih Ugovora o pravu prodaje na Župskoj placi, Načelnik će donijeti Zaključak o radnom vremenu i rasporedu izlaganja na Župskoj placi. 

Članak 8.

Zahtjevi se podnose po objavljenom Javnom pozivu na obrascu Zahtjev za odobrenje prodaje na Župskoj placi (Prilog I. ovog Javnog poziva) na adresu:

Općina Župa dubrovačka

Vukovarska 48

20207 Mlini

s naznakom „Župska placa, zahtjev“

Nepotpuni zahtjevi, te zahtjevi koje nisu predmet javnog poziva neće se razmatrati. 

Članak 9.

Krajnji rok za podnošenje Zahtjeva je 12. listopada, 2017. (četvratak) do 12:00 sati. Naknadno pristigli Zahtjevi će se razmatrati ukoliko bude slobodnih termina.

Članak 10.

Sve ostale informacije, zainteresirani mogu dobiti na telefon: (020) 487- 486; e-pošta: ksenija.s@zupa-dubrovacka.hr.

 

 

Općinski načelnik

 

Silvio Nardelli

ČESTITAMO VAM DAN NEOVISNOSTI

8. listopada 1991., Hrvatski sabor je jednoglasno donio Odluku o raskidu svih državnopravnih veza s bivšom Socijalističkom Federativnom Republikom Jugoslavijom (SFRJ), čime je Hrvatska postala nezavisna i samostalna država.

Dan nakon što su zrakoplovi JNA bombardirali središte Zagreba i Banske dvore u kojima je bilo smješteno tadašnje državno vodstvo na čelu s predsjednikom dr. Franjom Tuđmanom, Hrvatski sabor je u podrumu Inine zgrade u Šubićevoj ulici donio navedenu odluku, te utvrdio da Republika Hrvatska više ne smatra legitimnim i legalnim ni jedno tijelo dotadašnje SFRJ, te da ne priznaje valjanim niti jedan pravni akt bilo kojeg tijela koje nastupa u ime bivše federacije, koja više kao takva ne postoji.

Toga datuma dogodila su se još dva važna događaja vezana uz hrvatsku neovisnost. 8. listopada 1075. u Solinu je okrunjen kralj Zvonimir (krunom koju mu je poslao papa Grgur VII., što je bila potvrda priznanja Kraljevine Hrvatske kao međunarodnog subjekta), a 8. listopada 1871. Eugen Kvaternik pokrenuo je Rakovičku bunu, jedan u nizu neuspjelih pokušaja da se ostvari neovisnost Hrvatske.

UTVRĐEN RASPORED KORIŠTENJA ŠKOLSKE DVORANE

Po objavljenom pozivu za prijavu potreba korištenja školske sportske dvorane  OŠ Župa dubrovačka povjerenstvo Škole i Općine održalo je nekoliko radnih sastanaka na kojem se su se razmatrali pristigli zahtjevi.

Na posljednjem sastanku koji je održan danas u prostorijama općine, evidencijom interesa i potreba, te kvalitetnim planiranjem utvrđen je konačan raspored i način korištenja velike i male školske sportske dvorane, kao i dvorane u staroj školi na Kantulama.

Osim prioritetnog korištenja za održavanje nastave tjelesne kulture u jutarnjim terminima do 14.00 sati, dvorana će biti dostupna i ostalim korisnicima na sljedeći način:

Od 14.00 do 18.00 sati termini će biti besplatni za sportske klubove koji rade s djecom koja pohađaju Osnovnu školu Župa dubrovačka.

Na ovaj način osigurali su se uvjeti za rad  širokog spektra sportova, ali važno je naglasiti kako Općina i škola ne ulaze u cijenu članarina pojedinog sporta što je interna odluka klubova a u konačnici i vlastiti izbor roditelja u koji će sport upisati svoje dijete.

Poslije 18.00 sati svi klubovi registrirani na području Župe dubrovačke imaju pogodnost korištenja dvorane na način da plaćaju 50% od utvrđene cijene.

S obzirom da se radi o komercijalnim terminima, grupe građana, rekreativci i ostale interesne skupine plaćaju punu cijenu kako bi se pokrili materijalni troškovi funkcioniranja dvorane.

Općina i škola zauzeli su jedinstven stav da se svi termini poslije 18.00 sati naplaćuju po cjeniku kojeg je odobrila Dubrovačko neretvanska županija kao osnivač škole.

Najam cijele dvorane po satu iznosi 300 kuna. Ista se može podijeliti na trećine, pa tako najam za svaku trećinu iznosi 100kuna. Najam male dvorane po satu   iznosi 100 kuna, dok je u staroj školi cijena jednog sata 50 kuna.

Svima koji su se javili na javni poziv omogućeno je korištenje dvorane te su im dodijeljeni termini.

Ovim putem obavještavamo sve korisnike da se do kraja idućeg tjedna jave u OŠ Župa dubrovačka kako  bi potpisali ugovor o korištenju.

Javiti se također mogu i svi zainteresirani za potencijalno korištenje preostalih slobodnih termina.

20171006_120844 20171006_120928image-0-02-05-c65ae7c2e0040c979ef5ad0d5092cf23bb96157a8b3db7101d49dbbc7fba18fe-v

POZIV zainteresiranim gospodarskim subjektima na prethodno savjetovanje o dijelovima Dokumentacije o nabavi

 

REPUBLIKA HRVATSKA

DUBROVAČKO-NERETVANSKA ŽUPANIJA

OPĆINA ŽUPA DUBROVAČKA

O p ć i n s k i   N a č e l n i k

Klasa: 310-02/17-01/12

Urbroj: 2117/08-07-17-2

 

Srebreno, 06. listopada 2017. godine

 

Na temelju članka 198. stavka 3. Zakona o javnoj nabavi (“Narodne novine” br. 120/16), a prije pokretanja postupka javne nabave za nabavu robe Opskrba električnom energijom za potrebe Općine Župa dubrovačka u 2018. godini upućuje se

 

POZIV

zainteresiranim gospodarskim subjektima na prethodno savjetovanje o dijelovima  Dokumentacije o nabavi i to:

  • opisu predmeta nabave,
  • tehničkim specifikacijama predmeta nabave,
  • kriterijima za kvalitativni odabir gospodarskih subjekata,
  • kriterijima za odabir ponude i
  • posebnim uvjetima za izvršenje ugovora.

Dijelovi dokumentacije o nabavi koji se predmet savjetovanja daju se u nastavku kao zaseban dokument.

Svi zainteresirani gospodarski subjekti mogu u roku 5 dana od dana objave ovog poziva dati pisane primjedbe i prijedloge na navedene dijelove Dokumentacije o nabavi.

Primjedbe i prijedlozi daju se u pisanom obliku, a dostavljaju se putem elektroničke pošte na adresu: ines.salaj@zupa-dubrovacka.hr Naručitelj će razmotriti sve primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te izraditi izvješće o prihvaćenim i neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima te ga objaviti na svojim internetskim stranicama.

 

ČLAN STRUČNOG

POVJERENSTVA NARUČITELJA

Ines Šalaj, dipl.iur.

troskovnik

dokumentacija-o-nabavi-el-en-2018

espd-obrazac

popis-mjernih-mjesta

 

 

ISPLAĆENE POTPORE OBITELJIMA ZA KUPNJU KNJIGA I OSTALOG ŠKOLSKOG PRIBORA

Općina Župa dubrovačka isplatila je potpore za 85 obitelji sa svog područja , a za kupnju knjiga i ostalog školskog pribora djeci u školskoj godini 2017./2018.

Iznosi potpora prilagođeni su potrebama djece ovisno o stupnju školovanja, pa se za osnovno obrazovanje od 1. do 4. razreda roditeljima isplatio iznos od 500 kn po djetetu, od 5. do 8. razreda 700 kn, a  1.000 kn za djecu u srednjoj školi.

Jednoroditeljskim obiteljima i djeci bez oba roditelja potpore su se isplatile bez obzira na visinu mjesečnih primanja.

Općina Župa dubrovačka iz svog proračuna za pomoć obiteljima ukupno je izdvojila iznos od 117 000 kuna.

 

UREĐENJE I SANACIJA ŠETNICE U SREBRENOM

Započeli su radovi na prvoj fazi sanacije i uređenja obalne šetnice i plaže u naselju Srebreno, na dionici od hotela Sheraton do ”Čeških banja”.

Vrijednost projekta sanacije i uređenja iznosi gotovo 6 milijuna kuna, a financira se iz proračuna Općine Župa dubrovačka. Radovi uključuju cjelovitu sanaciju zone, pregled svih instalacija, popločavanje šetališta, uređenje sunčališta i plaže uz zamjenu javne rasvjete, krajobrazno uređenje te montažu novih elemenata urbane opreme i galanterije.

Sve investicije su i zakonska obveza općine s obzirom na ulaganja privatnih investitora te uplaćene komunalne doprinose.

Predviđeni rok za izvođenje svih radova je 01. svibnja 2018. godine.

Uskoro se očekuje i nastavak investicija tvrtke Hoteli Dubrovačka rivijera i to na rubnim dijelovima šetnice tj. na objektu ”Čeških banja” te objektu buduće vile Jadranke čime bi se zakružio jedan veliki investicijski ciklus i podigla razina urbanog standarda.

setnica-srebreno

 

Iz socijalnog programa Općine isplaćene pomoći i naknade za treće tromjesečje

Iz socijalnog programa Općine Župa dubrovačka izvršena je isplata za treće tromjesečje osobama koje ostvaruju pravo u 2017. godini sukladno Odluci o socijalnoj skrbi Općine Župa dubrovačka.
Novčane naknade su se prema zaprimljenim zahtjevima isplatile umirovljenicima s niskim mirovinama, osobama koje se vode na Centru za socijalnu skrb Dubrovnik, samohranim roditeljima, te  djeci bez oba roditelja a naknade su isplaćene i osobama bez  primanja.

Općina Župa dubrovačka u trećem kvartalu 2017. godine, za socijalni program izdvojila je više od 200.000,00 kuna.