JAVNI POZIV ZA PRIKUPLJANJE PODATAKA O GRAĐEVINAMA KOJE SADRŽE AZBEST

REPUBLIKA HRVATSKA
DUBROVAČKO-NERETVANSKA ŽUPANIJA
OPĆINA ŽUPA DUBROVAČKA
O p ć i n s k i n a č e l n i k
KLASA: 351-02/18-01/01
URBROJ: 2117/08-07-18-1
Srebreno, 05. listopada, 2018.

Na temelju Pravilnika o građevnom otpadu i otpadu koji sadrži azbest (“Narodne novine”, broj: 69/2016.) i Zakona o održivom gospodarenju otpadom (“Narodne novine”, broj: 94/2013. i 73/2017.) Općinski načelnik objavljuje: JAVNI POZIV ZA PRIKUPLJANJE PODATAKA O GRAĐEVINAMA KOJE SADRŽE AZBEST I.

I. Prijava građevina koje sadrže azbestni materijal

Općina Župa dubrovačka prikuplja podatke o građevinama koje sadrže azbest s ciljem uspostave i provedbe mjera radi sprječavanja i smanjenja onečišćenja uzrokovanog djelovanjem azbestnog otpada radi zaštite zdravlja ljudi i okoliša. Sukladno članku 18. Pravilnika, vlasnik, fizička i pravna osoba odnosno korisnik građevine u kojoj se nalazi azbest, dužan je, radi planiranja sustava gospodarenja otpadom, građevnim otpadom koji sadrži azbest, na poziv jedinice lokalne samouprave, u roku određenom tim pozivom, dostaviti sljedeće podatke:
 podatke o lokaciji građevine,
 o procjeni količine, vrste i statusu tj. stanju materijala za kojeg je izvjesno da će postati azbestni otpad. Prikupljene podatke Općina Župa dubrovačka će dostaviti Fondu za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost.

 

II. Način dostave prijave

Podatke o građevini i vrsti materijala koji sadrži azbest dostavljaju se putem propisanog obrasca u .doc ili obrasca u .pdf::
 osobno u pisarnicu Općine Župa dubrovačka, na adresu Vukovarska 48, 20207 Mlini, radnim danom od 9:00 do 12:00 sati,
 putem pošte na adresu: Općina Župa dubrovačka, Vukovarska 48, 20207 Mlini
 putem e-pošte na adresu: opcina.zupa.dbk@du.t-com.hr

 

III. Rok za slanje prijava

Rok za prijavu putem propisanog obrasca je od 15. listopada do 31. prosinca 2018. godine.

Obrazac 2

Obrazac 3

Općinski načelnik

Silvio Nardelli

OBAVIJEST

Zbog izvođenja neophodnih komunalnih radova , u ponedjeljak 24.rujna i utorak 25.rujna 2018. godine, u vremenu od 08:00 do 15:00 sati za sva motorna vozila bit će zatvoren promet u ulici ” Put Oklada.”

Općina Župa osigurala nabavku sanitetskog vozila

Načelnik Općine Župa dubrovačka Silvio Nardelli danas je ugostio ravnatelja Doma zdravlja gosp. Branka Bazdana, s kojim je svečano potpisao Ugovor o donaciji za nabavku kombi vozila za sanitetski prijevoz.

Na prijedlog načelnika Nardellia rebalansom proračuna osigurana su sredstva za pomoć pri kupnji istog , a sve kako bi se unaprijedile potrebe sanitetskog prijevoza za pacijente s područja Općine Župa dubrovačka

Općina Župa dubrovačka tako će za ovu svrhu iz proračunskih sredstava izdvojit će 80.000,00 kuna .

 

OCJENA O POTREBI STRATEŠKE PROCJENE UTJECAJA NA OKOLIŠ IZMJENA I DOPUNA PROSTORNOG PLANA UREĐENJA OPĆINE ŽUPA DUBROVAČKA

  1. Odluka o započinjanju postupka
  2.  POZIV javnost i zainteresiranoj javnosti da dostavi mišljenja o Postupku u roku od 30 dana od dana objave obavijesti na mrežnim stranicama i to na adresu Općina Župa dubrovačka, Odsjek za zaštitu okoliša i prostorno uređenje, Vukovarska 48, 20207 Mlini.