Kampanja “Riješi se olupine” u Župi dubrovačkoj traje do 30. rujna

Općina Župa dubrovačka trenutno provodi kampanju “Riješi se olupine” koja traje do 30. rujna. Cilj kampanje je podizanje svijesti među građanima o važnosti uklanjanja napuštenih i neregistriranih vozila kako bismo očuvali urednost i sigurnost našeg zajedničkog prostora.

I ovom prilikom podsjećamo sve vlasnike kako je prema Odluci o komunalnom redu Općine Župa dubrovačka, čl. 91 “Zabranjeno parkiranje i ostavljanje svih neispravnih, dotrajalih, oštećenih, napuštenih i neregistriranih vozila, prikolica i radnih strojeva na površinama javne namjene Općine Župa dubrovačka, kao i na drugom zemljištu vidljivom s površina javne namjene.”, te ja za kršenje navedene Odluke propisana novčana kazna od 398 eura.

Pozivamo sve vlasnike da iskoriste ovu priliku i samoinicijativno uklone svoje olupine te time doprinesu ljepšem i sigurnijem okruženju.

Zajedno možemo učiniti našu Župu urednijom i ugodnijom za život!

Općina Župa dubrovačka

RADNI SASTANAK NAČELNIKA MILOSLAVIĆA SA RAVNATELJEM CENTRA ZA REHABILITACIJU JOSIPOVAC

Općinski načelnik Marko Miloslavić danas se sastao s ravnateljem Centra za rehabilitaciju Josipovac Tonijem Đerekom, koji je predstavio djelovanje i programe Centra. Na sastanku se razgovaralo o važnosti rehabilitacijskih usluga za korisnike te o mogućnostima jačanja suradnje između Općine i Centra.

Ravnatelj Đerek naglasio je kako Centar u Josipovcu pruža podršku osobama s posebnim potrebama kroz različite oblike terapija, edukativnih radionice i društvenih aktivnosti, dok je načelnik Miloslavić izrazio spremnost Općine na sufinanciranje  programa zapošljavanja njegovateljice  u nadolazećoj proračunskoj godini kao i za  daljnju podršku u vidu zajedničkih projekata i inicijativa koje  doprinose kvaliteti života korisnika .

Đerek je ponosno istaknuo projekt “Odmor od skrbi kojeg zaslužujemo – podrška zajednice kojoj pripadamo”, koji će se uskoro početi provoditi u suradnji s Udrugom “Poseban prijatelj” Dubrovnik i Udrugom Cvitić iz Vele Luke. Riječ je o programu usmjerenom na rasterećenje obitelji i pružanju dodatne podrške korisnicima kroz zajedničke aktivnosti i brigu.

Načelnik Miloslavić :„Pohvaljujem plemenitost i stručnost u radu Centra te naglašavam spremnost Općine na daljnju suradnju i pomoć u dodatnom sufinanciranju programa. Ovakvi projekti iznimno su važni ne samo za korisnike Centra, koji dobivaju adekvatnu skrb, već i za njihove obitelji kojima se pruža podrška i pomoć, kao i za cjelokupno stanovništvo koje na taj način razvija solidarnost i empatiju. Općina Župa dubrovačka želi biti dio takvih projekata .“

Edukacija o korištenju digitalne pisarnice

U Maloj vijećnici Općine Župa dubrovačka jučer je održana edukacija o korištenju Digitalne pisarnice za sve zaposlenike općinske uprave.
Cilj je dodatno unaprijediti rad i korištenje digitalne pisarnice, kao i omogućiti uvid u dodatne mogućnosti korištenja iste.
Digitalna pisarnica omogućuje brži, učinkovitiji i transparentniji rad, a ovakvim edukacijama osiguravamo da svi službenici imaju potrebna znanja za kvalitetno obavljanje poslova u službi građana.

Ministarstvo kulture i medija RH objavilo Javni poziv za predlaganje javnih potreba u kulturi Republike Hrvatske za 2026. godinu

Na temelju Zakona o kulturnim vijećima i financiranju javnih potreba u kulturi Ministarstvo kulture i medija Republike Hrvatske objavljuje Javni poziv za predlaganje javnih potreba u kulturi Republike Hrvatske za 2026. godinu, a prijave se podnose do 8. listopada 2025. godine do 17 sati.

Više na: https://min-kulture.gov.hr/vijesti-8/objavljen-javni-poziv-za-predlaganje-javnih-potreba-u-kulturi-republike-hrvatske-za-2026-godinu/28522

 

POZIVNI NATJEČAJ ZA KUPNJU ZEMLJIŠTA za sanaciju i rekonstrukciju županijske ceste ŽC 6243 u k.o. Makoše

  1. Pozivaju se vlasnici (suvlasnici) nekretnine:
  • čest. zem. 840 i 120, sve k.o. Makoše (S.I.).

da u roku od 8 dana od dana objave ovog natječaja na mrežnim stranicama i oglasnoj ploči Općine i lokalnom glasilu sukladno zakonu, dostave svoje ponude za prodaju zemljišta potrebnog za potrebe rekonstrukcije ceste za sanaciju i rekonstrukciju županijske ceste ŽC 6243 u k.o. Makoše

a odnosi se na:  čest. zem. 840 i 120, sve k.o. Makoše.

  1. Maksimalna cijena:
  • za čest. zem. 840 k.o. Makoše (S.I.) je 106,21 €/m2 (slovima: stošesteuraidvadesetijedancent),
  • za čest. zem. 120 k.o. Makoše (S.I.) je 106,21 €/m2 (slovima: stošesteuraidvadesetijedancent).
  1. Kriterij odabira: najniža cijena.
  2. Ponuditelj je dužan uz pismenu ponudu dostaviti:
  • k. izvadak za nekretninu za koju dostavlja ponudu,
  • za domaće fizičke osobe presliku važeće osobne iskaznice, te podatak o OIB-u,
  • za pravne osobe izvod iz sudskog registra ili obrtnicu, te podatak o OIB-u,
  • za strane fizičke osobe presliku važeće putovnice
  • potvrda banke o broju računa na koji se treba uplatiti kupoprodajna cijena,
  • ovjerenu izjavu da nekretnina nije opterećena upisanim ili neupisanim pravima trećih osoba.
  1. U slučaju da više ponuditelja, kao suvlasnici na istoj nekretnini, dostave zasebne ponude, Ugovor o kupoprodaji nekretnine sklopit će se s onim suvlasnikom čija ponuda bude najpovoljnija uz uvjet da njegov suvlasnički dio u naravi odgovara potrebnoj površini za potrebe za sanaciju i rekonstrukciju županijske ceste ŽC 6243 u k.o. Makoše.
  2. Rok za dostavu ponuda je osam dana od dana objave javnog poziva u na mrežnim stranicama i oglasnoj ploči Općine i lokalnom glasilu sukladno zakonu.
  3. Ponude se podnose Općinskom načelniku Općine Župa dubrovačka, poštom preporučeno ili osobno, u isključivo zatvorenoj omotnici, s naznakom:

     ”ZA NATJEČAJ – PONUDA ZA PRODAJU ZEMLJIŠTA (za potrebe za sanaciju i rekonstrukciju županijske ceste ŽC 6243 u k.o. Makoše) – NE OTVARAJ”.

  1. Općina Župa dubrovačka zadržava pravo poništiti ovaj Pozivni natječaj i ne izabrati ni jednu ponudu, bez posebnog obrazloženja.
  2. Rok za donošenje odluke o odabiru najpovoljnijih ponuda i sklapanje ugovora je 30 dana od dana isteka roka za dostavu ponude iz točke 6. ovog Pozivnog natječaja.

 

POZIVNI NATJEČAJ

Općina Župa dubrovačka danas izvršila tromjesečnu isplatu stalnih socijalnih naknada

 

Općina Župa dubrovačka izvršila je treću po redu redovnu tromjesečnu isplatu novčanih naknada korisnicima socijalnog programa sukladno Odluci o socijalnoj skrbi.

Tromjesečne naknade isplaćene su sljedećim skupinama:

  • 120,00 eura: osobama starijim od 65 godina bez ikakvih primanja te korisnicima Zajamčene minimalne naknade Zavoda za socijalni rad,
  • 90,00 eura: korisnicima koji primaju mirovinu manju od 300,00 eura mjesečno te djeci bez jednog roditelja koja se redovno školuju,
  • 180,00 eura: korisnicima prava na inkluzivni dodatak prve i druge razine potpore,
  • 90,00 eura: korisnicima inkluzivnog dodatka treće razine potpore.

Socijalni program Općine Župa dubrovačka već dugi niz godina obuhvaća veliki broj stanovnika te predstavlja važan oblik potpore najugroženijim skupinama našeg društva.

Za ovu godinu posljednja kvartalna isplata socijalnih naknada bit će izvršena u prosincu.

 

Načelnik Miloslavić poželio sretan početak povodom nove školske godine

Dragi učenici, poštovani roditelji, učitelji i učiteljice,

danas je poseban dan – početak nove školske godine. Za neke od vas to znači nastavak već poznatog puta, a za naše najmlađe – prvašiće – to je veliki korak u svijet znanja, prijateljstva i novih iskustava.

Škola je mjesto učenja, ali i mjesto odrastanja, igre i druženja. Neka vam svaki dan donese nešto novo, neka vas učenje raduje, a prijateljstva koja stekne­te budu trajna.

Roditeljima želim strpljenja i podrške, a učiteljima zahvaljujem na ljubavi i predanosti s kojom vode naše najmlađe.

Svim učenicima želim uspješnu, radosnu i sigurnu školsku godinu.

JAVNI POZIV za podnošenje zahtjeva za raspored sredstava za potporu obiteljima na području Općine Župa dubrovačka, a za kupnju školskog pribora i opreme za djeci koja pohađaju srednju školu i koja su redovno upisana u školsku godinu 2025./2026.

Na temelju članka 34. Statuta Općine Župa dubrovačka (Službeni glasnik Općine Župa dubrovačka  08/09 i 06/13) i članka 27. Odluke o socijalnoj skrbi Općine Župa dubrovačka Jedinstveni upravni odjel Općine Župa dubrovačka objavljuje

J A V N I   P O Z I V

za podnošenje zahtjeva za raspored sredstava za potporu obiteljima na području Općine Župa dubrovačka, a za kupnju školskog pribora i opreme za djeci koja pohađaju srednju školu i koja su redovno upisana u školsku godinu 2025./2026.

 

Općina Župa dubrovačka isplatit će potporu za svako dijete u sustavu redovnog srednjoškolskog obrazovanja obiteljima s područja Općine Župa dubrovačka  čiji iznos ukupnih mjesečnih primanja ne prelazi 300,00 eura po članu obitelji.                                                                                              (Pod obiteljima podrazumijevaju se isključivo roditelji i njihova djeca.)

Potpore obiteljima iznose:

  • 150,00 eura po djetetu za srednjoškolsko obrazovanje

II.

Zahtjev za ostvarivanje prava iz članka I. ovog poziva , dostupan je na mrežnim stranicama Općine Župa dubrovačka u sklopu Javnog poziva, a podnosi se na protokol Općine Župa dubrovačka, Vukovarska 48 ili putem pošte u zatvorenoj omotnici od 8. do 22. rujna 2025.g. u vremenu od 9:00 do 12:00 sati (osim srijedom).

Uz zahtjev je potrebno priložiti:

  • preslike osobnih iskaznica oba roditelja,
  • potvrdu djeteta/djece o redovnom upisu u školsku 2025./2026. godinu,
  • potvrde o primanjima roditelja za tri mjeseca koja prethode mjesecu podnošenja zahtjeva (kod razvedenih roditelja potvrdu o primanjima dostavlja roditelj kojem je dijete povjereno pravomoćnom sudskom odlukom za tri mjeseca koja prethode mjesecu podnošenja zahtjeva uz pravomoćnu sudsku odluku o razvodu braka kojom je utvrđena visina alimentacije)
  • rodni list djeteta predškolske i osnovnoškolske dobi ( u svrhu dokazivanja broja članova obitelji)
  • potvrda o statusu redovnog studenta ( u svrhu dokazivanja broja članova obitelji )
  • preslik broja tekućeg računa

 

 

 

III.

Općina Župa dubrovačka isplatit će iznos iz članka I. za svako dijete u srednjoj školi koje se redovno školuje jednoroditeljskim obiteljima i djeci bez oba roditelja, bez obzira na visinu  ukupnih mjesečnih primanja.

IV.

Zahtjevi za ostvarivanje prava iz članka III. ovog poziva podnose se Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Župa dubrovačka na protokol, Vukovarska 48 ili putem pošte u zatvorenoj omotnici od 8. do 22. rujna 2025. isključivo u vremenu od 9:00 do 12:00 sati (osim srijedom).

Uz zahtjev je potrebno priložiti:

  • preslik osobne iskaznice roditelja,
  • smrtni list roditelja
  • rodni list djeteta
  • potvrdu djeteta o redovnom upisu u školsku 2024./2025. godinu,
  • preslik broja tekućeg računa.

V.

Za ostvarivanje prava iz članka I i III ovog Poziva podnositelji zahtjeva (roditelji) ne smiju imati dugovanje prema Općini Župa dubrovačka.

VI.

Nepotpuni zahtjevi , kao i zahtjevi  koji se ne dostave u zadanom roku  neće se razmatrati.

zahtjev-br.-1

zahtjev br.2- pomoc za knjige- JEDNORODITELJSKE OBITELJI 2025

Srebreno , 8. rujna 2025.