Natječaj Preuzmi PDF

Na temelju Zaključaka Općinskog vijeća Općine Župa dubrovačka KLASA: 940-07/24-01/13 URBROJ: 2117-8-02-24-7, KLASA: 940-07/24-01/11, URBROJ: 2117-8-02-24-6, KLASA:
940-07/24-01/14, URBROJ: 2117-8-02-24-4, svi od 02. svibnja 2024. Općinsko vijeće objavljuje:

NATJEČAJ

za prikupljanje pisanih ponuda za prodaju nekretnina

I. PREDMET PRODAJE
1. 24/1114 dijelova čest. zem. 998 k.o. Čibača ukupne površine 24 m2
2. 36/593 dijelova čest. zem. 803 k.o. Makoše ukupne površine 36 m2
3. 1441/2 k.o. Brašina ukupne površine 85 m2

II. PROCIJENJENA VRIJEDNOST- najniža cijena
– za nekretninu koja je predmet prodaje pod brojem 1. najniža cijena je 158,39 €/m2.
– za nekretninu koja je predmet prodaje pod brojem 2. najniža cijena je 90,50 €/m2.
– za nekretninu koja je predmet prodaje pod brojem 3. najniža cijena je 108,73 €/m2.
Ponuđene nekretnine prodaju se u viđenom stanju, a mogu se razgledati za vrijeme trajanja natječaja svakim radnim danom od 9:00 do 12:00 sati uz prethodnu najavu na telefon 020/487-476.

III.UVJETI PRODAJE
U postupku javnog prikupljanja ponuda mogu sudjelovati sve fizičke osobe koje imaju državljanstvo Republike Hrvatske, državljanstvo država koje čine Europski gospodarski prostor te državljani onih država s kojim Republika Hrvatska ima ugovor o reciprocitetu stjecanja nekretnina.
U postupku javnog prikupljanja ponuda mogu sudjelovati sve pravne osobe koje imaju sjedište u Republici Hrvatskoj ili državi koja čini Europski gospodarski prostor. Podnošenjem ponude na ovaj javni natječaj smatra se da je ponuditelj izričito suglasan da Općina Župa dubrovačka može prikupljati, koristiti i dalje obrađivati date podatke u svrhu provedbe postupka javnog prikupljanja ponuda u skladu s Općom Uredbom o zaštiti podataka (GDPR).
Kupci nekretnina snose troškove vještačenja, izrade parcelacijskog elaborata i objave natječaja.
Jamčevina za nekretninu pod brojem 1. i 2. iznosi 1.000,00 eura, pod brojem 3. iznosi 2.700,00 eura i uplaćuje se na žiro račun Općine Župa dubrovačka broj HR5924070001860200001 s pozivom na broj: HR68 – 7757 – OIB, sa naznakom-za natječaj za kupnju nekretnine pod brojem __.

Plaćeni iznos jamčevine uračunava se u kupoprodajnu cijenu odnosno vraća ponuditelju.

IV. SADRŽAJ PONUDE
– OIB, kontakt podatke (adresa, broj telefona, fax, e-mail adresa), te naziv banke i broj IBAN računa ponuditelja za povrat jamstva u slučaju neprihvaćanja ponude
– domaće fizičke osobe prilažu presliku važeće osobne iskaznice, a strane fizičke osobe presliku putovnice
– domaće pravne osobe prilažu izvadak iz sudskog registra, a strane pravne osobe prilažu izvatke iz domicilnog registra s ovjerenim prijevodom sudskog tumača na hrvatski jezik
– dokaz o ispunjavanju zakonom propisanih uvjeta za stjecanje prava vlasništva (za strane osobe)
– dokaz o izvršenoj uplati jamčevine
– iznos ponuđene cijene.

V. PODNOŠENJE I OTVARANJE PONUDA
Ponudu dostaviti preporučeno u zatvorenoj omotnici s naznakom ”ne otvarati-ponuda za natječaj za kupnju nekretnine pod brojem__” – na adresu: Općina Župa dubrovačka, Srebreno, Vukovarska 48, 20207 Mlini.
Rok za podnošenje ponuda je 8 dana od dana objave natječaja u Narodnim novinama.
O ishodu natječaja ponuditelji će biti obaviješteni u roku od 8 dana od dana odabira najpovoljnije ponude.
Općina Župa dubrovačka zadržava pravo odbiti svaku ponudu i poništiti natječaj prije njegovog prihvaćanja i pri tome ne snosi nikakvu odgovornost prema ponuditeljima, a uplaćena jamčevina će biti vraćena svim ponuditeljima u roku od 8 dana.

Općinski načelnik

Silvio Nardelli