Grb općine Župa dubrovačka

 

REPUBLIKA HRVATSKA

DUBROVAČKO-NERETVANSKA ŽUPANIJA

OPĆINA ŽUPA DUBROVAČKA

O p ć i n s k i   n a č e l n i k

Klasa: 363-01/18-01/19

Urbroj:2117/08-07-18-2

Srebreno, 12. travnja, 2018.

Na temelju članka 10. Pravilnika o radu seljačke tržnice „Župska placa“(„Službeni glasnik Općine Župa dubrovačka br. 18/17, 08/18), Zaključka o visini naknade za korištenje štanda na seljačkoj tržnici „Župska placa“ (Klasa: 363-01/17-01/20, Urbroj:2117/08-07-17-41 od 05. listopada, 2017.) Načelnik Općine Župa dubrovačka raspisuje:

 

JAVNI POZIV

za podnošenje zahtjeva za odobrenje prodaje na seljačkoj tržnici „Župska placa“

 

Članak 1.

Općina Župa dubrovačka će organizirati rad seljačke tržnice „Župska placa“ (u daljnjem tekstu Župska placa) na kojoj će se obavljati prodaja vlastitih poljoprivredno-prehrambenih proizvoda.

 

Članak 2.

Pravo prodaje na Župskoj placi ostvaruju obiteljska poljoprivredna gospodarstva, Zadruge s područja Općine Župa dubrovačka s prebivalištem i sjedištem na području Općine Župa dubrovačka, Udruge registrirane na području Općine Župa dubrovačka, osobe s posebnim potrebama koji imaju prebivalište na području Općine Župa dubrovačka (u daljnjem tekstu: Prodavači).

 

Članak 3.

Prodavači iz članka 2. ovog javnog poziva ostvaruju pravo prodaje potpisivanjem ugovora s Organizatorom Župske place na temelju podnesenog Zahtjeva za odobrenje prodaje na Župskoj placi.

 

Članak 4.

Za prodaju na Župskoj placi Prodavači iz članka 3. ovog Javnog poziva plaćaju paušalnu mjesečnu naknadu za korištenje štanda u iznosu od 200,00 kn na žiro račun Općine Župa dubrovačka.

 

Članak 5.

Prodaja na Župskoj placi će se organizirati u periodu od 01. svibnja do 30. rujna  2018. u vremenu od 7:00 do 16:00 sati. Načelnik Zaključkom može odrediti i drugačije vrijeme rada Župske place.

 

Članak 6.

Svaki Prodavač ostvaruje pravo prodaje jedan put tjedno. Ukoliko ostane slobodnih termina prodaje, zainteresirani Prodavači mogu ostvariti pravo prodaje i više puta tjedno.

 

Članak 7.

Nakon prikupljenih Zahtjeva za odobrenje prodaje na Župskoj placi  i sklopljenih Ugovora o pravu prodaje na Župskoj placi, Načelnik će donijeti Zaključak o radnom vremenu i rasporedu izlaganja na Župskoj placi.

 

 

Članak 8.

Zahtjevi se podnose po objavljenom Javnom pozivu na obrascu Zahtjev za odobrenje prodaje na Župskoj placi  (Prilog I. ovog Javnog poziva) na adresu:

Općina Župa dubrovačka

Vukovarska 48

20207 Mlini

s naznakom „Župska placa, zahtjev“

Nepotpuni zahtjevi, te zahtjevi koje nisu predmet javnog poziva neće se razmatrati.

 

Članak 9.

Krajnji rok za podnošenje Zahtjeva je 20. travnja, 2018. (petak) do 12:00 sati. Naknadno pristigli Zahtjevi će se razmatrati ukoliko bude slobodnih termina.

 

Članak 10.

Sve ostale informacije, zainteresirani mogu dobiti na telefon: (020) 487- 486; e-pošta: ksenija.s@zupa-dubrovacka.hr.

 

Općinski načelnik

 

Silvio Nardelli

3_javni_poziv_ljetni_2018 4_zahtjev_za_odobrenje_prodaje