Grb općine Župa dubrovačka

Na temelju članka 7. Odluke o zakupu javnih površina (u daljnjem tekstu: Odluka) i članka 2. Tarife naknada za korištenje javnih površina (u daljnjem tekstu: Tarife) i Zaključka Općinskog načelnika Općine Župa dubrovačka KLASA: 363-05/17-01/05, URBROJ: 2117/08-01-17-4, od 13. travnja 2017. godine, Općinski načelnik Općine Župa dubrovačka raspisuju

 

JAVNI NATJEČAJ

za davanje u zakup javnih površina

 

I.

Predmet natječaja je davanje u zakup dijela javne površine na području Općine Župa dubrovačka za namjene, kako slijedi:

  • dio čest. zem. 1433/4 O. Brašina, – 15 parking mjesta,
  • dio čest.zem 1423/12 K.O. Brašina, – 6 parking mjesta.

 

II.

Detaljnije obavijesti o navedenoj lokaciji zainteresirani mogu dobiti u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Župa dubrovačka, Srebreno u vremenu od 09:00 do 12:00 sati.

 

III.

Javne površine daju se u zakup u razdoblju od 1. svibnja do 30. rujna 2017. godine.

 

IV.

Početni mjesečni iznos zakupnine za korištenje javne površine iz glave I. podstavak 1. iznosi                  7,00 kuna/dan, a podstavak 2. iznosi 5,00 kuna/dan .

 

V.

Jamčevina za sudjelovanje u natječaju za sve ostale javne površine iznosi 200,00 kuna, a uplaćuje se na žiro-račun Proračuna Općine Župa dubrovačka broj: HR5924070001860200001 s pozivom na broj HR68  5738-OIB.

 

VI.

Sudionik natječaja koji bude izabran dužan je zaključiti Ugovor o zakupu javne površine u roku od 8 (osam) dana po primitku obavijesti. U protivnom smatrat će se da je odustao od Ugovora, a jamčevina neće biti vraćena.

 

VII.

Rok za podnošenje ponuda za natječaj je 8 (osam) dana  od dana objave javnog natječaja.

Ponude se podnose općinskom načelniku Općine Župa dubrovačka, poštom preporučeno ili osobno, u zatvorenoj omotnici, s naznakom ”ZA NATJEČAJ – PONUDA ZA JAVNU POVRŠINU- NE OTVARAJ”.

 

VIII.

Ponuda mora obvezno sadržavati:

  • iznos ponuđene zakupnine
  • broj traženih parking mjesta.

 

IX.

Uz ponudu, sudionici natječaja dužni su dostaviti:

  1. dokaz o uplaćenoj jamčevini
  2. potvrdu ili ovjereni preslika potvrde o državljanstvu Republike Hrvatske ili preslika osobne iskaznice

 

 

 

 

X.

Nepravodobne i nepotpune ponude neće se razmatrati, kao ni ponude sudionika javnog natječaja koji nisu podmirili sve svoje financijske obveze prema Općini Župa dubrovačka do dana zaključenja natječaja.

 

XI.

Izbor najpovoljnijeg ponuditelja obavit će se sukladno odredbama Odluke.

 

XII.

Sudionici natječaja biti će pismeno obaviješteni o rezultatima natječaja.

 

Općinski načelnik

 

Silvio Nardelli