NATJEČAJ
za povjeravanje obavljanja komunalne djelatnosti na temelju pisanog ugovora na
Održavanju i asfaltiranju nerazvrstanih cesta na području Općine Župa dubrovačka
u 2018. godini;
- Naručitelj: Općina Župa dubrovačka
Sjedište: Vukovarska 48, Srebreno, 20207 Mlini
Telefon: (020) 487 487 ili (020) 486 026
Telefax: (020) 486 216
OIB: 26643690230
E-mail: ines.salaj@zupa-dubrovacka.hr
- Naziv djelatnosti: Održavanje i asfaltiranje nerazvrstanih cesta na području Općine Župa dubrovačka u 2018. godini.
- Rok na koji se sklapa ugovor: od dana potpisivanja ugovora do 01.12.2018. godine
- Vrsta i opseg poslova: Sukladno troškovniku koji je privitak dokumentacije za nadmetanje
- Način i rok plaćanja: Predujam isključen. Plaćanje u roku od 15 dana od dana ispostavljene ovjerene mjesečne privremene i ovjerene okončane situacije.
- Način, mjesto i rok za podnošenje ponuda: Ponuda se dostavlja u pisanom obliku, u zatvorenoj omotnici s nazivom i adresom naručitelja, nazivom i adresom ponuditelja, naznakom ”Ne otvaraj – ponuda za natječaj Održavanje i asfaltiranje nerazvrstanih cesta na području Općine Župa dubrovačka u 2018. godini ”. Ponude se dostavljaju neposredno ili poštom na adresu: Općina Župa dubrovačka, Vukovarska 48, Srebreno, 20207 Mlini. U roku za dostavu ponuda ponuditelj može dodatnom, pravovaljano potpisanom izjavom izmijeniti svoju ponudu, nadopuniti je ili od nje odustati. Izmjena i dopuna ponude dostavlja se na isti način kao i ponuda. Rok za dostavljanje ponuda je 01. veljače 2018. godine do 09:00 sati.
- Rok važenja ponude: 60 dana.
- Jamstva: – jamstvo za ozbiljnost ponude: bankovna garancija ili bjanko zadužnica u iznosu od 5.000,00 kuna. Važenje jamstva: do isteka roka valjanosti ponude,
– jamstvo za uredno izvršenje obveze iz ugovora Ponuditelji su dužni dostaviti u obliku izjave Ponuditelja da će ako njegova ponuda bude odabrana kao najpovoljnija, u roku od 15 dana nakon potpisa Ugovora predati garanciju banke kao jamstvo za dobro izvršenje posla na iznos od 10 % (posto) od ugovorenog iznosa na rok završetka obavljanja radova,
– jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku za slučaj da nalogoprimac u jamstvenom roku ne ispuni obveze otklanjana nedostataka koje ima po osnovi jamstva ili s naslova naknade štete – Ponuditelji su dužni dostaviti u obliku izjave Ponuditelja da će ako njegova ponuda bude odabrana kao najpovoljnija i zaključe s naručiteljem ugovor prilikom predaje zadnje situacije predati garanciju banke kao jamstvo za otklanjanje nedostataka na iznos 10 % (deset posto) ukupno izvedenih radova, na rok od 24 mjeseca od dana izdavanja jamstva.
- Isprave koje su potrebne kao prilog ponudi:
– izvod iz sudskog, obrtnog ili drugog odgovarajućeg registra, dokaz ne smije biti stariji od 3 mjeseca od objave javnog natječaja u tisku,
– ispunjeni obrazac ponude i troškovnika,
-odgovarajuća izjava o nekažnjavanju ovjerena kod javnog bilježnika (sukladno dokumentaciji za nadmetanje), dokaz ne smije biti stariji od 6 mjeseca od objave javnog natječaja u tisku,
– potvrda Porezne uprave o stanju duga, dokaz ne smije biti stariji od 30 dana od objave javnog natječaja u tisku,
– potvrdu Općine Župa dubrovačka kojom mora dokazati da nema dugovanja prema Općini Župa dubrovačka, potvrda ne smije biti starija od 30 dana od objave javnog natječaja u tisku,
– dokaz o solventnosti za glavni račun (BON 2, SOL 2 ili sl.) iz kojeg je vidljivo da ponuditelj nije bio u blokadi posljednjih 6 mjeseci od sastavljanja obrasca. Dokaz ne smije biti stariji od 30 dana od objave javnog natječaja u tisku,
– izjavu o broju zaposlenika s obrazovnom i stručnom kvalifikacijom koji će raditi na poslovima koji su predmet natječaja,
– izjavu o raspolaganju opremom koja je potrebna za obavljanje komunalne djelatnosti,
– popis ugovora o radovima koji su predmet natječaja i koji su izvođene tijekom posljednjih 5 godina, s potvrdama naručitelja o zadovoljavajućoj izvedbi predmetnih radova (min. 2 potvrde naručitelja)
- Javno otvaranje ponuda održat će se u Općini Župa dubrovačka, Vukovarska 48, Srebreno, 20207 Mlini, u Vijećnici, I kat, dana 01. veljače 2018. godine u 09:00 sati.
- Kriterij za odabir najpovoljnije ponude: najniža cijena
- Procijenjena vrijednost nabave: 240.000,00 kn (bez PDV-a)
Sve detaljnije upute ponuditeljima za izradu ponude nalaze se u dokumentaciji za nadmetanje.
Dokumentaciju za nadmetanje zainteresirani mogu podići u Općini Župa dubrovačka, Vukovarska 48, Srebreno, od dana objave natječaja, svakim radnim danom od 9:00 do 15:00 sati.
Ponuditelji su dužni ostaviti kontakt podatke prilikom preuzimanja dokumentacije za nadmetanje kako bi ih se moglo obavijestiti o eventualnim ispravcima ili promjenama u dokumentaciji za nadmetanje.
Naručitelj zadržava pravo neprihvaćanja nijedne ponude odnosno poništenja natječaja i pri tom ne snosi nikakvu odgovornost prema ponuditeljima.
Natječaj će se objaviti u Dubrovačkom vjesniku, web stranicama Općine Župa dubrovačka i na oglasnoj ploči Općine Župa dubrovačka.
Općinski Načelnik
Silvio Nardelli