Obavijest – DV Župa

Poštovani roditelji,
kako bi izbjegli eventualne nedoumice, a nastavno na obavijest o početku rada Dječjeg vrtića Župa dubrovačka 11. svibnja 2020. godine, obavještavamo Vas, da će ovisno o potrebama roditelja, korištenje usluga Vrtića biti moguće za svu upisanu djecu koja ispunjavaju uvjete prema mjerama koje je izdao Zavod za javno zdravstvo RH (dostupne na službenoj web stranici Vrtića) uz obaveznu prethodnu najavu (dva dana prije planiranog početka dolaska djeteta u vrtić) i uredno popunjenu Izjavu.

Navedeni rok (srijeda, 06. svibnja 2020. godine, do 15 h) odnosi se na roditelje koji uslugu Vrtića namjeravaju početi koristiti već od ponedjeljka, 11. svibnja 2020. i naznačen je kako bi se Vrtić mogao pripremiti za rad sukladno mjerama Nacionalnog stožera RH i Zavoda za javno zdravstvo RH.

Stoga još jednom obavještavamo sve roditelje da će sva upisana djeca moći koristiti usluge Vrtića ali kao što je već navedeno, uz prethodnu najavu (dva dana prije planiranog početka dolaska djeteta u vrtić) i uredno popunjenu Izjavu. Navedeno je potrebno radi organizacije rada uz poštivanje propisanih mjera ali prvenstveno radi zaštite zdravlja i djece i djelatnika.

Ravnateljica Marija Jelić

Župski vrtić obavještava roditelje

Sukladno preporukama Vlade RH, a po planu ublažavanja mjera uvedenih zbog suzbijanja pandemije KORONAVIRUSA, Dječji vrtić Župa dubrovačka osigurava mogućnost zbrinjavanja djece rane i predškolske dobi od 11.5.2020. godine uz poštivanje svih epidemioloških mjera.

Zbrinjavanje se osigurava isključivo za djecu čija su oba roditelja zaposlena te se nisu u mogućnosti drugačije organizirati.

Preporuča se ostanak kod kuće djeci s kroničnim i respiratornim bolestima, kao i onoj djeci u čijim obiteljima postoji netko tko ima spomenute zdravstvene probleme.

Pozivamo sve roditelje koji planiraju korištenje usluga Vrtića od 11.5.2020. godine da su dužni popuniti Izjavu te je dostaviti na e-mail adresu vrtića – vrtic.zupa@gmail.com ili osobno ispred zgrade Vrtića uz prethodnu najavu na tel. 020/487-374 najkasnije

do srijede, 6.5.2020. godine do 15 sati.

Obrazac Izjave moguće je preuzeti na web stranici Dječjeg vrtića, Općine Župa dubrovačka ili osobno uz prethodnu najavu na telefon 020/487-374, od 7.00 do 15.00 sati.

Zbog organizacije rada i provođenja epidemioloških mjera, djeci čiji roditelji ne dostave potpisanu Izjavu, neće biti omogućeno korištenje Vrtića.

Ravnateljica Marija Jelić

Prilozi:

Dubrovačka placa- poziv župskim OPG-ovima

Općina Župa dubrovačka poziva  sve OPG-ove sa područja Župe dubrovačke da se priključe platformi i počnu koristiti Dubrovačku placu putem linka https://dubrovackaplaca.sanitat.hr/.

Tvrtka Sanitat pokrenula je online platformu Dubrovačka placa, na kojoj će se moći pratiti ponuda OPG-ova i potražnja kupaca. Dubrovačka placa osmišljena je s ciljem očuvanja lokalnog gospodarstva, a kroz ovaj projekt lokalno će stanovništvo moći doći do domaće, kvalitetne i svježe hrane te tako poduprijeti lokalne OPG-ove u njihovoj proizvodnji i opstanku.

Prijava u sustav je jednostavna kao i unos proizvoda koji se nude, a kupci imaju prilagođen pregled koji im omogućava odabir proizvođača prema lokaciji i mogućnosti dostave. Kupci također imaju mogućnost pregleda svih OPG-ova koji koriste platformu te njihove kontakte kao i pregled cijena proizvoda.

Za sva eventualna pitanja i prijedloge kao i dodatne upute o radu unutar sustava možete se obratiti Sanitatu na e-mail adresu dubrovackaplaca@sanitat.hr ili putem telefona na +385 20 640 140.

PALJENJE VATRE NA OTVORENOM PROSTORU

Sukladno obavijesti iz Vatrogasne zajednice Dubrovačko-neretvanske županije potvrđujemo da se na području Općine Župa dubrovačka

DOZVOLJAVA PALJENJE VATRE NA OTVORENOM PROSTORU 

u vremenu od 25. travnja (subota) do 28. travnja (utorak) 2020. godine

 Paljenje vatre je u navedenom razdoblju dozvoljeno isključivo uz prethodno odobrenje Dobrovoljnog vatrogasnog društva Župa dubrovačka. Kontakt telefon je 020/486-005.

 Ako postoji neophodna potreba za paljenjem vatre na otvorenom prostoru, fizičke ili pravne osobe dužne o paljenju vatre na otvorenom prostoru izvijestiti nadležnu vatrogasnu postrojbu (DVD Župa dubrovačka) i dostaviti joj slijedeće podatke:

  • Osobne podatke (ime, prezime, OIB, adresa prebivališta podnositelja zahtjeva),
  • Površinu zemljišta na kojem će se ložiti vatra, te udaljenost mjesta loženja od najbliže šume,
  • Vrijeme loženja i broj osoba koje će osiguravati loženje

 Prije paljenja vatre na otvorenom prostoru, a nakon odobrenju nadležne vatrogasne postrojbe, potrebito je poduzeti obvezne preventivne mjere i to:

  • Paljenje provoditi za mirna vremena (bez vjetra).
  • Gorive tvari, koje se spaljuju, moraju se odmaknuti na dovoljnu udaljenost od vodova električne energije, javnih cesta, stambenih i drugih objekata, koje bi vatra i dim mogli ugroziti.
  • Osigurati nazočnog potrebitog broja osoba sposobnih za gašenje požara.
  • Osigurati priručna sredstva za gašenje požara (voda, lopate, grablje i sl.).

 Osobe, koje su dobile odobrenje za paljenje vatre na otvorenom prostoru, dužne su, po završetku paljenja,  mjesto paljenja pregledati, ostatke vatre u potpunosti ugasiti i o tome izvijestiti vatrogasnu postrojbu koja je dala odobrenja.

Obavijest stožera CZ ŽD

Vezano za prijedlog Stožera civilne zaštite Dubrovačko-neretvanske županije obavještavamo Vas da se Stožer civilne zaštite Općine Župa dubrovačka složio se prijedlogom prema kojem bi se županija po pitanju režima izdavanja e-Propusnica podijelila u tri zone:

  1. Dubrovnik i šire dubrovačko područje (Općina Konavle, Općina Župa dubrovačka, Grad Dubrovnik, Općina Dubrovačko primorje),
  2. Poluotok Pelješac i otoci
  3. Dolina Neretve

Nadamo se da će prijedlog dobiti suglasnost Nacionalnog stožera kako bi se mogao početi primjenjivati.

Priprema sjednice Općinskog vijeća

U pripremi za sazivanje najavljene sjednice Općinskog vijeća Općine Župa dubrovačka, načelnik Silvio Nardelli održao je niz sastanaka sa svojim najužim
suradnicima, predsjednikom i dopredsjednikom vijeća iz redova HDZ-a, kao i s predsjednikom i članom oporbene stranke Župka, koji su ujedno i članovi Odbora
za Proračun i financije.

Zajedničkim razmatranjem jednoglasno je usvojen prijedlog Rebalansa prihodovne i rashodovne strane Proračuna kao i prijedlog mjera za pomoć gospodarskim subjektima koje će se provoditi do okončanja izvanrednih okolnosti uzrokovanih pandemijom COVID-19.

Predložene mjere odnose se na oslobađanje u cijelosti ili umanjenje plaćanja zakupa za poslovne prostore kako onih u vlasništvu Općine tako i vezanih društava, kao i oslobađanja plaćanja zakupa javnih površina.

Dogovoreno je da će se, čim prije, a sve ovisno o situaciji, donijeti mjere po pitanju zakupa ostalih javnih površina kao i svih koncesija. Predložena je i mjera odgode naplate komunalne naknade za razdoblje od 01. travnja do 30. lipnja.

Treba naglasiti i da je Vlada RH donijela određene mjere koje se odnose na oslobađanje plaćanja paušalnog poreza na iznajmljivačima soba i apartmana za drugi kvartal tekuće godine, kao i oslobađanja plaćanja prve rate turističke pristojbe čime se dodatno umanjuje Proračuna Općine obzirom da to predstavlja izravane prihode.

Sve navedene mjere biti će tema naredne sjednice Općinskog vijeća Općine Župa dubrovačka koje će se održati u četvrtak 23. travnja 2020. godine elektronskim putem obzirom na izvanredne uvjete rada.

Kroz predloženi rebalans Proračuna znatno su umanjeni prihodi kao što su porez na dohodak, porez na promet nekretnina, porez na potrošnju, prihod od imovine te naknade za koncesije. Sukladno navedenom smanjenju prihodovne strane značajno su umanjeni rashodi prvenstveno po pitanju provođenja  komunalnih aktivnosti.

Svi kapitalni projekti nastavljaju se provoditi izmijenjenom dinamikom. Rebalansom Proračuna povećana su sredstva za socijalnu skrbm, a sve zbog nezavidne situacije u kojoj su se našle mnogobrojne obitelji na području naše Općine. U tijeku je prikupljanje i provjera podataka kako bi čim prije mogli donijeti Odluku o privremenoj novčanoj pomoći za najugroženije, a za koju vjerujemo da ćemo je donijeti u suglasju sa svim članovima Općinskog Vijeća.

Izjava načelnika:
Silvio Nardelli: „Iznimno mi je drago da smo zajedničkim konstruktivnim djelovanjem i suradnjom bez obzira na stranačku pripadnost i odnos snaga u samom općinskom vijeću donijeli prijedloge mjera koje će biti najbolje moguće rješenje u datim okolnostima. Obzirom da smo na ovim radnim sastancima u cijelosti usuglasili sve točke dnevnog reda za predstojeću sjednicu Općinskog vijeća, vjerujem da će iste biti jednoglasno usvojene te se ovim putem svim vijećnicima unaprijed zahvaljujem.”

Općina Župa pokrenula postupak za predlaganje kandidata za dodjelu javnih priznanja

Općina Župa dubrovačka pokreće postupak za predlaganje kandidata za dodjelu javnih priznanja, koja se dodjeljuju 26. svibnja u prigodi Dana oslobođenja Župe dubrovačke – Dana Općine Župa dubrovačka.

Javna priznanja se mogu dodijeliti domaćim i stranim fizičkim i pravnim osobama, u zemlji i inozemstvu, koje su svojim radom ili djelovanjem pridonijele promicanju i ugledu Općine Župa dubrovačka i to:

  1. Proglašenje počasnim građaninom Općine Župa dubrovačka
  2. Nagrada Općine Župa dubrovačka za životno djelo
  3. Nagrada Općine Župa dubrovačka

Počasnim građaninom Općine Župa dubrovačka (pod točkom 1.) može se proglasiti građanin Republike Hrvatske ili stranac koji je svojim djelovanjem i postupcima znatno pridonio promicanju, značenju i ugledu Općine Župa dubrovačka i Republike Hrvatske, ostvarivanju i razvijanju međusobnih odnosa Općine Župa dubrovačka i drugih općina i gradova, naroda i država, razvoju demokracije, mira u svijetu i općem napretku čovječanstva. Proglašenje počasnim građaninom iskazuje se posebnom poveljom, a upisuje se i u Spomen-knjigu Općine Župa dubrovačka.

Nagrada Općine Župa dubrovačka za životno djelo (pod točkom 2.) dodjeljuje se pojedincima, hrvatskim i stranim državljanima, za iznimna postignuća važna za Općinu Župa dubrovačka na raznim područjima djelovanja i stvaralaštva. Nagrada Općine Župa dubrovačka za životno djelo dodjeljuje se u obliku diplome i dara.

Nagrada Općine Župa dubrovačka (pod točkom 3.) dodjeljuje se za postignuća važna za Općinu Župa dubrovačka na raznim područjima djelovanja i stvaralaštva i to pojedincima, trgovačkim društvima, ustanovama i drugima. Nagrada Općine Župa dubrovačka dodjeljuje se u obliku grba i dara, odnosno plakete i dara.

Kandidate za dodjelu javnih priznanja mogu predlagati svi zainteresirani.

To pravo jedino nemaju vijećnici općinskog vijeća Općine Župa dubrovačka, Općinski načelnik Općine Župa dubrovačka i zaposleni u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Župa dubrovačka.

Postignuća u znanstveno-istraživačkom radu kandidata i zasluge za razvitak znanosti s bilo kojeg područja, te postignuća u književnim i umjetničkim djelima ocjenjuju se na temelju objavljenih i javnosti dostupnih djela. Predlagač mora osigurati recenzije, odnosno kritičke ocjene najmanje dva priznata stručnjaka za određeno područje.

Prijedlozi za dodjelu javnih priznanja uz obrazloženja, odgovarajuću dokumentaciju i potpisane suglasnosti predloženih kandidata, sukladno uvjetima ovog poziva, dostavljaju se na adresu: Općina Župa dubrovačka, Odbor za dodjelu javnih priznanja, Srebreno, Vukovarska 48, s naznakom – ”NE OTVARATI”.

Rok za predlaganje kandidata za javna priznanja je do 04. svibnja 2020. godine.

 

 

poziv-javna-priznanja-2020

Nabava sadnog materijala i presadnica

S obzirom na učestala pitanja vezana za nabavu sadnog materijala i presadnica, obavještavamo sve građane da se  Rasadnik ”Čibača” prilagodio postojećim uvjetima te je cjelokupni asortiman presadnica povrća, cvijeća te različitih autohtonih voćaka, ukrasnih grmova i trajnica dostupan kupcima.

U dogovoru sa Zavodom za mediteranske kulture Sveučilišta u Dubrovniku potvrđujemo da se prodaja prema preporukama Stožera za civilnu zaštitu odvija na sljedeći način:

  • Cjenik sa svim dostupnim sadnicama za 2020. godinu možete pogledati i preuzeti ovdje
  • Kupci svoju narudžbu sa svim potrebnim kontakt podacima (ime i prezime, OIB, kontakt broj, e-mail) šalju na e-mail adresu: ivana.paladin@unidu.hr
  • Kupci povratno dobijaju potvrdu o danu i vremenu preuzimanja naručenih sadnica ispred glavnih vrata rasadnika Čibača
  • Prije preuzimanja sadnica kupci moraju uplatiti iznos za naručeni materijal
  • Uplata se vrši isključivo na račun Sveučilišta u Dubrovniku: HR0823400091110135015, OIB: 01338491514, SA NAZNAKOM – UPLATA ZA SADNICE – IME I PREZIME KUPCA.
  • Napominjemo da nema mogućnosti plaćanja neposrednim plaćanjem
  • Molim kupce da ne uplaćuju novac prije nego što dobiju potvrdu o narudžbi jer se zbog potražnje stanje raspoloživog broja sadnica mijenja

Zahvaljujemo se Zavodu za mediteranske kulture Sveučilišta u Dubrovniku na prilagodbi u ovoj izvanrednoj situaciji i omogućavanju nabave potrebnog sadnog materijala zainteresiranim građanima.

Molimo građane da se savjesno i odgovorno pridržavaju protuepidemijskih mjera i poštuju mjere socijalnog distanciranja i ne zadržavanja na javnim prostorima.

 

CJENIK: Preuzmi

UVJETI PRODAJE: Preuzmi

VAŽNA obavijest: E-propusnice

Poštovani,
sukladno Odluci Nacionalnog stožera civilne zaštite o zabrani napuštanja mjesta prebivališta i stalnog boravka u Republici Hrvatskoj prilikom ulaska i izlaska s područja prebivališta ili stalnog boravka u Republici Hrvatskoj moraju se poštovati sljedeće mjere:

  • socijalnog distanciranja
  • ne zadržavanja na javnim prostorima
  • posjedovati valjanu propusnicu izdanu kroz sustav e-Propusnice.

Propusnice za ulazak i izlazak iz područja prebivališta ili stalnog boravišta putem sustava e-Propusnice izdaju odgovorne osobe u pravnoj osobi, izabrani liječnik obiteljske medicine i nadležni stožer civilne zaštite na rok od 1 do 14 dana, ovisno o razlogu zbog kojeg se propusnice izdaju.

Proces izdavanja e-Propusnice:

  • U internetskom pregledniku upišite adresu propusnice.gov.hr
  • S liste navedenih vjerodajnica odaberite onu s kojom pristupate sustavu
  • Potvrdite svoje podatke
  • Ulaskom u korisničko sučelje, izaberite jednu od opcija: zahtjev za propusnicom, pregled propusnica ili pregled zahtjeva
  • Ukoliko želite predati zahtjev za izdavanjem propusnice, ispunite tražene podatke te potvrdite zahtjev
  • Nakon odobrenja, vaša e-Propusnica bit će vidljiva u pdf formatu

Tehničku ili korisničku podršku vezano za korištenje sustava e-Propusnice možete dobiti:

U slučaju da nemate mogućnost pristupa na sustav e-Propusnice na niti jedan od navedenih načina (e pass, m token ili token bilo koje od navedenih banaka, račun od CARNETA, t-com-a i sl.) zahtjev za izdavanjem propusnice možete predati tako što ćete ispuniti WEB obrazac koji se nalazi na linku:zupa-dubrovacka.hr/propusnica/ ili ispuniti priloženi zahtjev te ga dostaviti dostaviti na e-mail: propusnica@zupa-dubrovacka.hr

Radi lakšeg snalaženja u eventualnim budućim radnjama predlažemo da pogledate upute za ishođenje prihvatljive vjerodajnice za elektroničku identifikaciju na linku www.fina.hr/vjerodajnice-za-e-gradane
Postupak je jednostavan, a zaista će Vam olakšati buduće radnje vezano za e-sustave.
Naravno osim ove možete zatražiti i druge vjerodajnice navedene na popisu, ovisno o potrebama i mogućnostima.

Molimo građane da se savjesno i odgovorno pridržavaju protuepidemijskih mjera. Propusnicu ne mogu dobiti osobe u samoizolaciji. Svako kršenje izrečene mjere samoizolacije podložno sankcijama prema Zakonu o zaštiti pučanstva od zaraznih bolesti.Sve dodatne informacije možete dobiti na broj tel.:

  • 020/487-470 (Općina Župa dubrovačka) – radnim danom od 07-15 h
  • 020/486-005 (DVD Župa dubrovačka) – svaki dan od 07-20 h ili putem e-maila: opcina@zupa-dubrovacka.hr

 

 

Obavijest Općinskog načelnika

Poštovani žitelji Župe dubrovačke,

Izrazito sam zadovoljan funkcioniranjem i radom svih službi, od našeg DVD-a koji je kompletno uključen u rad stožera uključujući i prijevoz uzoraka u Zagreb, djelatnika našeg Komunalnog društva koji unatoč pojedinim neodgovornim građanima uspijevaju održavati red i čistoću na području cijele Općine, Dječjeg vrtića, TZ-a, pripadnika Civilne zaštite te općinskih službi. Zaista svi djeluju u sklopu rada Stožera civilne zaštite te se sve aktivnosti odrađuju sukladno dnevnom razvoju situacije.

Za starije, nemoćne i potrebite osobe na području Općine , putem DVD-a Župa dubrovačka i postrojbe Civilne zaštite Općina Župa dubrovačka osigurali smo dostavu osnovnih životnih potrepština i lijekova, pa i ovim pozivamo sve građane, susjede, prijatelje, rodbinu i ostale da nam jave ukoliko znaju nekoga kome treba ovaj način pomoći, da nam slobodno jave na navedene brojeve i email adresu kako bi mogli stupiti u kontakt i pomoći dotičnoj osobi i obiteljima.

Sustav funkcioniranja propusnica također odlično funkcionira iako nije bilo jednostavno prva dva dana zbog velikog broja prvenstveno upita i traženja informacija, a zatim i zahtjeva. Međutim nije bilo nikakvih zastoja te su svi građani sa stvarnom potrebom sukladno Odluci i naputcima nacionalnog stožera  i dobili propusnicu. Zahvaljujem se i policiji na zajedničkoj koordinaciji i razmjeni informacija.

Dosta je pitanja i nedoumica vezano za pomoć privatnom sektoru i moram reći da od prvih znakova ove krize razmišljamo koje su nam mogućnosti na raspolaganju te kako na najbolji mogući način pomoći gospodarstvenicima i pokušati ih rasteretiti u što većoj mjeri.

Općina je u samom početku ove krize zaustavila sve planirane aktivnosti te se bazirala samo na one već započete i ugovorene, a koje su od vitalnog interesa za našu Općinu.

Jedna od financijski zahtjevnijih aktivnosti vezana je za izgradnju Groblja Dubac na kojem će se sukladno dogovoru s Gradom Dubrovnikom radovi nastaviti ali nešto smanjenim intenzitetom kao i na našim lokalnim ugovorima za održavanje komunalne infrastrukture.

Zaustavljena su i sva davanja Zajednici sportova te udrugama u kulturi te se pažljivo analiziraju svi rashodi kako bi mogli pravovremeno reagirati.

U trajanju od tri mjesaca ukinute su naknade za rad svim članovima Upravnih vijeća i Nadzornih odbora svih društava u vlasništvu Općine, a Klub vijećnika HDZ-a uputio nam je zahtjev, tj. obavijest o odricanju vijećničkih naknada u naredna tri mjeseca te se nadamo da će i ostali slijediti ovaj primjer.

Jednake mjere razmatraju se i po pitanju prava zaposlenika i Općine i vezanih društava, a prva je svakako Odluka o neisplati dara u naravi za Uskrs.

Reguliranje plaća kao i sve ostale mjere ćemo donijeti u skladu s odlukama Vlade RH te svakako pokušati donijeti i dodatne mjere na lokalnoj razini kako bi pomogli onim najpotrebitijima i zajednički prevladali ovu situaciju.

Posljedice ove krize neminovno će se odraziti i na naš proračun ali s obzirom da nam je proračun stabilan i uravnotežen možemo jamčiti funkcioniranje svih službi kao i financiranje svih programa koji se odnose na socijalno ugrožene skupine stanovništva. Tako su sukladno Odluci o socijalnoj skrbi Općine Župa dubrovačka isplaćene sve stalne novčane pomoći za sve korisnike, a isto nije upitno ni u budućem razdoblju.

Što se tiče mjera pomoći privatnom sektoru ono što je sigurno je da Općina kao i društva u njenom vlasništvu neće naplaćivati najam prostora i zakup javnih površina poduzetnicima za vrijeme dok nisu u mogućnosti obavljati svoju djelatnost. Ne trebam ni napominjati da dok traju izvanredni uvjeti nećemo naplaćivati ni uslugu korištenja Dječjeg vrtića.

Imajući na umu relativnu neizvjesnost u trajanju ove situacije razmatramo i dodatne mjere po pitanju svih davanja koja su u nadležnosti Općine, a građanima poručujemo da slobodno odgode plaćanje komunalne naknade dok traje ovo izvanredno stanje.

Još jednom koristim priliku zahvaliti se svim službama na ogromnom trudu koje ulažu kako bi osigurali koliko toliko normalne uvjete života s obzirom na ovu situaciju.

U nadi da će se ova situacija normalizirati u što skorijem vremenu te da ćemo se čim prije vratiti uobičajenom načinu života još jednom vas pozivam da svi date svoj doprinos i ostanete doma te izbjegavate bilo kakve nepotrebne aktivnosti i javna okupljanja jer to je najbolji način suzbijanja širenja zarazne bolesti uzrokovane korona virusom te zaštite svih nas.

 

Silvio Nardelli – općinski načelnik Općine Župa dubrovačka