SAZVANA 6. SJEDNICA OPĆINSKOG VIJEĆA

 

REPUBLIKA HRVATSKA

DUBROVAČKO-NERETVANSKA ŽUPANIJA

OPĆINA ŽUPA DUBROVAČKA

O p ć i n s k o  v i j e ć e

 

Srebreno, 15. svibnja 2018.

 

 

 

SREDSTVIMA JAVNOG PRIOPĆAVANJA

                                                                                               –  S V I M A –

 

Poštovani,

 

Obavještavamo Vas da će se 6. sjednica Općinskog vijeća Općine Župa dubrovačka održati u ponedjeljak, 21. svibnja 2018. godine u prostorijama Općine Župa dubrovačka, Srebreno, s početkom u 19:00 sati.

 

Za sjednicu se predlaže

 

D n e v n i  r e d  :

  1. Usvajanje zapisnika sa 5. sjednice Općinskog vijeća
  2. Prihvaćanje Izvješća o radu Groblja Dubac d.o.o. za 2017. godinu
  3. Prihvaćanje Odluke o usvajanju Izmjena i dopuna Detaljnog plana uređenja ”Groblje Dubac”
  4. Prihvaćanje Odluke o Izmjenama i dopunama Odluke o izradi Urbanističkog plana uređenja ”Školski centar”
  5. Zaključak o prihvaćanju zamolbe tvrtki PGM Ragusa d.d. i Dubac promet d.o.o.
  6. Prihvaćanje Odluke o Izmjenama i dopunama Prostornog plana uređenja Općine Župa dubrovačka
  7. Prihvaćanje Ugovora o financiranju uređenja građevinskog zemljišta
  8. Prihvaćanje Sporazuma o zajedničkom gospodarenju otpadom s Gradom Dubrovnikom
  9. Prihvaćanje Odluke o načinu i vremenu u kojem nije dopušteno obavljati građevinske radove na području Općine Župa dubrovačka
  10. Prihvaćanje Odluke o zaključivanju Dodatka 1. Ugovoru o povjeravanju obavljanja komunalne djelatnosti na temelju pisanog ugovora na Održavanju nogostupa, skalinata, propusta, podzida itd. na području Općine Župa dubrovačka u 2018. godini
  11. Prihvaćanje Zaključka o prodaji nekretnine-stana u vlasništvu Općine Župa dubrovačka
  12. Prihvaćanje Odluka o osnivanju Odbora Općinskog vijeća Općine Župa dubrovačka
  13. Prihvaćanje Zaključaka o dodjeli javnih priznanja Općine Župa dubrovačka
  14. Vijećnička pitanja

 

 

Predsjednik Općinskog vijeća

 

Lovorko Klešković, v.r.

POTPISAN UGOVOR- STANOVNICI ŽUPE I OVE GODINE BESPLATNO NA LOKRUM

Općina Župa dubrovačka i ove je godine pokrenula inicijativu osiguravanja besplatnih posjeta Rezervatu Lokrum za svoje stanovnike.

Načelnik općine, Silvio Nardelli jutros se su Župi dubrovačkoj sastao s ravnateljem rezervata Ivicom Grilecom, te su tom prilikom potpisali ugovor o poslovnoj suradnji.

Rezervat Lokrum omogućiti će besplatne karte za stanovnike Župe, a Općina Župa dubrovačka će u Turističkoj zajednici distribuirati brošure Rezervata i na taj način dodatno doprinositi promociji Lokruma na svom području, na kojem i ove sezone boravi veliki broj turista.

Pokazne karte za Lokrum moći će se preuzeti u Odsjeku za društvene djelatnosti i kulturu Općine Župa dubrovačka od 01. do 10. lipnja u vremenu od 09:00 do 12:00 sati., kao i u prostorima rezervata na Peskariji svakim radnim danom od 08:00 do 13:00 sati.

Planovi za dovršetak kanalizacijskog sustava Općine Župa dubrovačka

Predstavnici Općine Župa Dubrovačka, gosp. Silvio Nardelli i gosp. Jure Marić jučer su u Zagrebu s predstavnicima Hrvatskih voda održali sastanak vezano za nastavak projektiranja i izgradnje kanalizacijskog sustava Općine Župa dubrovačka te planiranog pročistača predviđenog iznad uvale Mlinac na zapadnoj granici postojećeg vojnog kompleksa Kupari.

Predstavnici Općine dali su osnovni presjek postojećeg stanja i problematike ovog iznimno važnog pitanja kao i stanje projekata koji su tijeku. Posebno je istaknuta problematika naselja Čibača i Poslovna zone Čibača gdje je u tijeku izmjena projektne dokumentacije u svrhu ishođenja izmjena i dopuna lokacijske i građevinske dozvole za izgradnju glavnih kanala sustava odvodnje otpadnih voda kojim će se osim usklađivanja i noveliranja projekta omogućiti fazna izgradnja sustava koja je potrebna zbog složenosti i obimnosti projekta.

S Hrvatskim vodama dogovoreni su koraci oko načina financiranja izgradnje dijela sustava koji se odnosi na naselje Čibača i poslovnu zonu Čibača, a potom i izrade projektne dokumentacije za dovršetak cjelovitog sustava za područje cijele Općine uključujući i pročistač. Financiranje bi se u najvećoj mogućoj mjeri u suradnji s Hrvatskim vodama osiguralo preko sredstava EU.

 

Isti dan održan je i sastanak vezan za nastavak realizacije projekta turističke zone Kupari I, a na kojem su osim spomenutih predstavnika Općine Župa dubrovačka i Hrvatskih voda sudjelovali predstavnici Ministarstva državne imovine, Ministarstva turizma, Agencije za investicije i konkurentnost te predstavnici investitora tj. tvrtke Avenue ulaganja d.o.o.

Na sastanku je potvrđena varijanta proširenja bujičnog vodotoka Tarante kojega je nužno odraditi prije same realizacije turističke zone Kupari te rokovi za dostavu podataka kao i potrebne aktivnosti svih sudionika u postupku realizacije turističke zone Kupari I u Župi dubrovačkoj.

 

Proslavljen blagdan Gospe od Obrane

Blagdan Gospe od Obrane svečano je proslavljen u nedjelju 6. svibnja na Dupcu gdje već tradicionalno vjernici Župe dubrovačke, prvu nedjelju u svibnju, hodočaste svojoj nebeskoj zaštitnici.

Okupljanjem barjaka i vjernika triju župskih župa ispred crkve u Mandaljeni krenula je hodočasnička procesija do crkve na Dupcu gdje se u 10 sati služilo središnje misno slavlje. Don Vilim Petrović, župnik župe Mandaljena predvodio je koncelebrirano misno slavlje zajedno sa župnikom župe Velike Gospe iz Postranja, don Nikolom Berišićem.

Osim velikog broja vjernika misnom slavlju nazočili su i predstavnici Općine Župa dubrovačka na čelu s načelnikom Silviom Nardellijem.  

Svečani prijem u Općini- načelnik Nardelli ugostio mažoretkinje

Neposredno prije otvaranja 22. Državnog prvenstva mažoretkinja RH načelnik općine Silvio Nardelli primio je u subotu predsjednika Hrvatskog mažoret saveza Alena Šćurica sa suradnicima , Marijetu Klis, predsjednicu Župskih mazoretki i glavnu organizatoricu ovog velikog događaja ,kao i sve predstavnike i voditelje timova ovogodišnjeg natjecanja. Načelnik je svim sudionicima zaželio prvenstveno ugodan boravak u našem kraju te obilje zabave i uspjeha na ovogodišnjem prvenstvu . Kao pravi domaćin u znak dobrodošlice sa svima je izmijenio poklone . Svaki sastav iz Župe će ponijeti župski Kolarin , tradicionalni suvenir Župe dubrovačke kao i promotivne turističke materijale.

Župa dubrovačka domaćin 22. Državnog prvenstva mažoretkinja

Mažoretke Župe dubrovačke i Općina Župa dubrovačka domaćini su 22. Državnog prvenstva mažoretkinja Republike Hrvatske koje će se održati 05. i 06.  Svibnja u školskoj sportskoj dvorani.

Svečano otvorenje predviđeno je ispred zgrade Općine u 18:30, nakon čega će uslijediti defile kroz Župu dubrovačku.

Na Državnom prvenstvu koje se održava pod pokroviteljstvom predsjednice Republike Hrvatske Kolinde Grabar Kitarović i Hrvatskog mažoret saveza ove se godine očekuje oko dvije tisuće sudionika zajedno sa roditeljima.

Neposredno prije svečanog otvaranja u velikoj vijećnici zgradi Općine u 17: 30, općinski načelnik Silvio Nardelli poželit će dobrodošlicu i uručiti prigodne poklone predsjednicima i predstavnicima timova .

U nedjelju su na rasporedu natjecanja po kategorijama od 9 do 16 sati, a u 17:00 je proglašenje pobjednika i smotra sudionika

Rekonstrukcija mjesne mreže i priključnog vodoopskrbnog cjevovoda

Vodovod Dubrovnik započeo je radove  na rekonstrukciji mjesne mreže i priključnog vodoopskrbnog cjevovoda u naseljima Smokovjenac i Međine.

Umjesto dotrajalih cijevi  na Smokovjencu se  postavljaju nove  u dužini od 110 metara, dok se na Međinama gradi novi priključni cjevovod od u dužini od 70 metara.
Ovim radovima želi se poboljšati vodoopskrba na području Župe dubrovačke te unaprijediti postojeći sustav na moderne standarde. Dovršetak radova očekuje se kroz 15-ak dana, a ukupna vrijednost investicije je oko 265 tisuća kuna.

 

JAVNI POZIV za podnošenje zahtjeva za odobrenje prodaje na seljačkoj tržnici „Župska placa“

 

REPUBLIKA HRVATSKA

DUBROVAČKO-NERETVANSKA ŽUPANIJA

OPĆINA ŽUPA DUBROVAČKA

O p ć i n s k i   n a č e l n i k

Klasa: 363-01/18-01/19

Urbroj:2117/08-07-18-2

Srebreno, 12. travnja, 2018.

Na temelju članka 10. Pravilnika o radu seljačke tržnice „Župska placa“(„Službeni glasnik Općine Župa dubrovačka br. 18/17, 08/18), Zaključka o visini naknade za korištenje štanda na seljačkoj tržnici „Župska placa“ (Klasa: 363-01/17-01/20, Urbroj:2117/08-07-17-41 od 05. listopada, 2017.) Načelnik Općine Župa dubrovačka raspisuje:

 

JAVNI POZIV

za podnošenje zahtjeva za odobrenje prodaje na seljačkoj tržnici „Župska placa“

 

Članak 1.

Općina Župa dubrovačka će organizirati rad seljačke tržnice „Župska placa“ (u daljnjem tekstu Župska placa) na kojoj će se obavljati prodaja vlastitih poljoprivredno-prehrambenih proizvoda.

 

Članak 2.

Pravo prodaje na Župskoj placi ostvaruju obiteljska poljoprivredna gospodarstva, Zadruge s područja Općine Župa dubrovačka s prebivalištem i sjedištem na području Općine Župa dubrovačka, Udruge registrirane na području Općine Župa dubrovačka, osobe s posebnim potrebama koji imaju prebivalište na području Općine Župa dubrovačka (u daljnjem tekstu: Prodavači).

 

Članak 3.

Prodavači iz članka 2. ovog javnog poziva ostvaruju pravo prodaje potpisivanjem ugovora s Organizatorom Župske place na temelju podnesenog Zahtjeva za odobrenje prodaje na Župskoj placi.

 

Članak 4.

Za prodaju na Župskoj placi Prodavači iz članka 3. ovog Javnog poziva plaćaju paušalnu mjesečnu naknadu za korištenje štanda u iznosu od 200,00 kn na žiro račun Općine Župa dubrovačka.

 

Članak 5.

Prodaja na Župskoj placi će se organizirati u periodu od 01. svibnja do 30. rujna  2018. u vremenu od 7:00 do 16:00 sati. Načelnik Zaključkom može odrediti i drugačije vrijeme rada Župske place.

 

Članak 6.

Svaki Prodavač ostvaruje pravo prodaje jedan put tjedno. Ukoliko ostane slobodnih termina prodaje, zainteresirani Prodavači mogu ostvariti pravo prodaje i više puta tjedno.

 

Članak 7.

Nakon prikupljenih Zahtjeva za odobrenje prodaje na Župskoj placi  i sklopljenih Ugovora o pravu prodaje na Župskoj placi, Načelnik će donijeti Zaključak o radnom vremenu i rasporedu izlaganja na Župskoj placi.

 

 

Članak 8.

Zahtjevi se podnose po objavljenom Javnom pozivu na obrascu Zahtjev za odobrenje prodaje na Župskoj placi  (Prilog I. ovog Javnog poziva) na adresu:

Općina Župa dubrovačka

Vukovarska 48

20207 Mlini

s naznakom „Župska placa, zahtjev“

Nepotpuni zahtjevi, te zahtjevi koje nisu predmet javnog poziva neće se razmatrati.

 

Članak 9.

Krajnji rok za podnošenje Zahtjeva je 20. travnja, 2018. (petak) do 12:00 sati. Naknadno pristigli Zahtjevi će se razmatrati ukoliko bude slobodnih termina.

 

Članak 10.

Sve ostale informacije, zainteresirani mogu dobiti na telefon: (020) 487- 486; e-pošta: ksenija.s@zupa-dubrovacka.hr.

 

Općinski načelnik

 

Silvio Nardelli

3_javni_poziv_ljetni_2018 4_zahtjev_za_odobrenje_prodaje