Predsjednik Općinskog vijeća Općine Župa dubrovačka za ponedjeljak, g. Lovorko Klešković, sazvao je 5.sjednicu Općinskog vijeća za ponedjeljak, 5. ožujka 2018. godine s početkom u 14:00 sati u vijećnici.
Za sjednicu se predlaže:
D n e v n i r e d :
Predsjednik Općinskog vijeća
Lovorko Klešković, v.r.
JAVNI UVID ZA ŠUMOVLASNIKE
I JAVNA RASPRAVA ZA PRIJEDLOG PROGRAMA GOSPODARENJA U
PRIVATNIM ŠUMAMA
Za gospodarsku jedinicu DUBROVAČKE ŠUME
Pozivaju se vlasnici šuma da mogu vršiti uvid u prijedlog izrađenog Programa gospodarenja za privatne šume
Dubrovačko područje , uvid se može obaviti svaki radni dan od 09.veljače do 22.veljače između 11 i 13 sati
prostorima Šumarije Dubrovnik , na adresi Bosanka 49 a
Program gospodarenja za G.J. „Dubrovačke šume“ obuhvaća katastarske općine: Brašina, Brsečine, Buići, Čajkovica, Čelopeci, Čibača, Donji Brgat, Dubravica, Dubrovnik, Gornji Brgat, Grbavac, Gromača, Kliševo, Knežica, Komolac, Ljubač, Makoše, Martinovići, Mokošica, Mravinjac, Mrčevo, Obuljeno, Orašac, Osojnik, Petrača, Petrovo Selo, Plat, Prijevor, Rožat, Soline, Sustjepan, Šumet, Trsteno, Zaton i Zavrelje.
Javna rasprava će se održati u mjestu SREBRENO
Ulica Vukovarska 48, zgrada općine Župa dubrovačka
22.02.2018. u 13:00 sati.
Na temelju članaka 94.-101. Zakona o prostornom uređenju (Narodne novine, 153/13, 65/17) i Zaključka načelnika Općine Župa dubrovačka (KLASA: 350-02/17-01/25, URBROJ: 2117/08-07-17-02) od 07. veljače 2018. Općina Župa dubrovačka objavljuje:
JAVNU RASPRAVU
(javni uvid i javno izlaganje)
o Prijedlogu Urbanističkog plana uređenja ”Školski centar”
Pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela
Jure Marić, prof.
Na temelju članaka 94.-101. Zakona o prostornom uređenju (Narodne novine, 153/13, 65/17) i Zaključka načelnika Općine Župa dubrovačka (KLASA: 350-02/17-01/24, URBROJ: 2117/08-07-17-02) od 07. veljače 2018. Općina Župa dubrovačka objavljuje:
JAVNU RASPRAVU
(javni uvid i javno izlaganje)
o Prijedlogu Izmjena i dopuna Urbanističkog plana uređenja ”Srebreno I”
Pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela
Jure Marić, prof.
Dubrovačko-neretvanska županija objavila je «Poziv za predlaganje Programa javnih potreba u kulturi Dubrovačko-neretvanske županije za 2018. godinu”
Više informacija dostupno je na linku:
U tijeku je prikupljanje dokumentacije za ostvarivanje prava iz Odluke o socijalnoj skrbi Općine Župa dubrovačka u 2018. godini.
Umirovljenici čija mirovina ne prelazi 1.500,00 kn mogu ostvariti pravo na mjesečnu naknada u iznosu od 150,00 kn, osobe čije mirovine iznose 1.500,00-1.800,00kn naknadu od 100,00 kuna mjesečno. Osobe koje se vode na Centru za socijalnu skrb Dubrovnik kao korisnici prava na zajamčenu minimalnu mogu ostvariti naknadu koja iznosi 200,00 kn, a korisnici prava na tuđu pomoć i njegu iznos 100,00kn, dok djeca bez jednog roditelja koja se redovno školuju iznos od 150,00 kn.
Izmjenom odluke o socijalnoj skrbi korisnicima prava osobne invalidnine povećan je iznos sa 100,00 kuna na 300,00 kuna mjesečno.
Osobama koje su u 2017. godini primale navedene pomoći, prava su prestala vrijediti 31.12.2017., a u svrhu ostvarivanja novih prava i izdavanja novog rješenja za 2018.god., svim korisnicima poslana je pisana obavijest u kojoj se isti mole da dostave potrebnu dokumentaciju.
Kako bi ostvarili pravo mjesečnih novčanih naknada za 2018. godinu, potrebnu dokumentaciju trebaju dostaviti Odsjeku za društvene djelatnosti i kulturu Općine Župa dubrovačka, najkasnije do 20. veljače 2018. g; svakog radnog dana u vremenu od 9-12 sati.
Osobe starije od 65 godina bez ikakvih primanja trebaju dostaviti
a) preslik osobne iskaznice
b) potvrdu sa Zavoda za mirovinsko osiguranje da nemaju nikakvih primanja
Osobe koje primaju mirovinu manju od 1.800,00 kn sa svim naknadama trebaju dostaviti
a) preslik osobne iskaznice
b) zadnji odrezak mirovine
Korisnici prava na zajamčenu minimalnu naknadu, doplatka na tuđu pomoć i njegu te osobnu invalidninu trebaju dostaviti
a) preslik osobne iskaznice
b) preslik potvrde isplaćene pomoći Centra za socijalnu skrb
Djeca bez jednog roditelja trebaju dostaviti
a) preslik osobne iskaznice
b) smrtni list roditelja
c) potvrdu o redovnom školovanju djeteta
d) rodni list (preslik) djeteta
Popis korisnika subvencioniranog prijevoza ažurirat će se prema prikupljenim podacima.
Inicijativni odbor Zajednice sportova Općine Župa dubrovačka osnovan je na 4. sjednici Općinskog vijeća Općine Župa dubrovačka, a u svrhu pokretanja postupka osnivanja Zajednice sportova Općine Župa dubrovačka.
S tim u svezi Inicijativni odbor Zajednice sportova upućuje poziv svim sportskim klubovima, ustanovama, udrugama, društvima, pravnim i fizičkim osobama koje obavljaju sportsku djelatnost, sa sjedištem na području Općine Župa dubrovačka da dostave svoje Programe rada i financijske planove za 2018. godinu radi prikupljanja podataka potrebnih za osnivanje Zajednice sportova te mogućeg uvrštavanja u Proračun Općine župa dubrovačka odnosno u Proračun Zajednice sportova.
Za sufinanciranje iz sredstava Proračuna Zajednice sportova svi zainteresirani svoje programe i projekte dužni su prijaviti na propisanim obrascima, a iste mogu preuzeti na službenim stranicama Općine Župa dubrovačka www.zupa-dubrovacka.hr .
Podaci moraju biti ispunjeni isključivo na računalu, a potom ovjereni potpisom i pečatom od strane osobe ovlaštene za zastupanje.
Prijedlozi programa mogu se dostaviti najkasnije do 09. veljače 2018. osobno ili poštom na adresu:
OPĆINA ŽUPA DUBROVAČKA
Jedinstveni upravni odjel
Vukovarska 48
20207 Mlini
s naznakom: DOSTAVA PODATAKA ZA ZAJEDNICU SPORTOVA OPĆINE ŽUPA DUBROVAČKA
Prijedlozi programa koji ne budu pripremljeni s potpunim podacima, kao i prijedlozi koji se ne dostave u zadanom roku odnosno ne zadovoljavaju navedene uvjete, neće se razmatrati niti uvrstiti u Proračun Zajednice sportova.
obrazac-za-sportske-udruge-2018
Sukladno čl. 102 Zakona o prostornom uređenju (nn 153/13, 65/17) Općina Župa dubrovačka objavljuje Izvješće s Javne rasprave II. Izmjena i dopuna Detaljnog plana uređenja Groblje. Opširnije na linku: http://zupa-dubrovacka.hr/odsjek-za-zastitu-okolisa-i-prostorno-uredenje/planovi-u-izradi/ii-izmjene-i-dopune-detaljnog-plana-uredenja-groblje/
NATJEČAJ
Za povjeravanje obavljanja komunalne djelatnosti na temelju pisanog ugovora za
Nabavu građevinskog materijala za održavanje javnih površina na području
Općine Župa dubrovačka u 2018. godini
Sjedište: Vukovarska 48, Srebreno, 20207 Mlini
Telefon: (020) 487 487 ili (020) 487 470
Telefax: (020) 486 216
OIB: 26643690230
E-mail: ines.salaj@zupa-dubrovacka.hr
– jamstvo za uredno izvršenje obveze iz ugovora Ponuditelji su dužni dostaviti u obliku izjave Ponuditelja da će ako njegova ponuda bude odabrana kao najpovoljnija, u roku od 15 dana nakon potpisa Ugovora predati garanciju banke kao jamstvo za dobro izvršenje posla na iznos od 10 % (posto) od ugovorenog iznosa na rok završetka isporuke robe.
– izvod iz sudskog, obrtnog ili drugog odgovarajućeg registra, dokaz ne smije biti stariji od 3 mjeseca od objave javnog natječaja u tisku,
– ispunjeni obrazac ponude i troškovnika,
-odgovarajuća izjava o nekažnjavanju ovjerena kod javnog bilježnika (sukladno dokumentaciji za nadmetanje), dokaz ne smije biti stariji od 6 mjeseca od objave javnog natječaja u tisku,
– potvrda Porezne uprave o stanju duga, dokaz ne smije biti stariji od 30 dana od objave javnog natječaja u tisku,
– potvrdu Općine Župa dubrovačaka kojom mora dokazati da nema dugovanja prema Općini Župa dubrovačka, potvrda ne smije biti starija od 30 dana od objave javnog natječaja u tisku,
– dokaz o solventnosti za glavni račun (BON 2, SOL 2 ili sl.) iz kojeg je vidljivo da ponuditelj nije bio u blokadi posljednjih 6 mjeseci od sastavljanja obrasca. Dokaz ne smije biti stariji od 30 dana od objave javnog natječaja u tisku,
– popis ugovora o isporuci robe koji su predmet natječaja i koja je isporučena tijekom posljednjih 5 godina, s potvrdama naručitelja o zadovoljavajućim isporukama robe koja je predmet ovog natječaja (min. 2 potvrde naručitelja),
Sve detaljnije upute ponuditeljima za izradu ponude nalaze se u dokumentaciji za nadmetanje.
Dokumentaciju za nadmetanje zainteresirani mogu podići u Općini Župa dubrovačka, Vukovarska 48, Srebreno, svakim radnim danom od 9:00 do 15:00 sati.
Ponuditelji su dužni ostaviti kontakt podatke prilikom preuzimanja dokumentacije za nadmetanje kako bi ih se moglo obavijestiti o eventualnim ispravcima ili promjenama u dokumentaciji za nadmetanje.
Naručitelj zadržava pravo neprihvaćanja nijedne ponude odnosno poništenja natječaja i pri tom ne snosi nikakvu odgovornost prema ponuditeljima.
Natječaj će se objaviti u Dubrovačkom vjesniku, web stranici Općine Župa dubrovačka i na oglasnoj ploči Općine Župa dubrovačka.
Općinski Načelnik
Silvio Nardelli