Upis djece u osnovnu školu

Iz Osnovne škole Župa dubrovačka  pozivaju roditelje, odnosno skrbnike djece dorasle za upis u prvi razred osnovne škole u školskoj godini 2017./2018. da u vremenu od 23. siječnja do 6. veljače, podnesu Zahtjev za uvrštenje svog djeteta na popis djece dorasle za upis u I. razred Osnovne škole Župa dubrovačka .

Roditelj, odnosno skrbnik, ispunjeni Zahtjev za uvrštavanje djeteta u popis školskih obveznika može dostaviti u tajništvo škole osobno ili na adresu ured@os-zupa-dubrovacka.skole.hr, a škola će ga proslijediti nadležnoj unutarnjoj ustrojstvenoj jedinici Ureda državne uprave ili ga može poslati direktno Uredu državne uprave na adresu ina.sutic@udu-dnz.hr.
Uz Zahtjev treba dostaviti i:
1. skeniranu osobnu iskaznicu djeteta ili jednog od roditelja, odnosno skrbnika s kojim dijete stanuje.
2. kopiju rodnog lista (nebitan nadnevak izdavanja)

JAVNA RASPRAVA O PRIJEDLOGU IZMJENA I DOPUNA PROSTORNOG PLANA DUBROVAČKO-NERETVANSKE ŽUPANIJE

 

Upravni odjel za prostorno uređenje i gradnju Dubrovačko-neretvanske županije, temeljem članka 96. Zakona o prstornom uređenju („Narodne novine“, broj: 153/13), Zakon o zaštiti okoliša („Narodne novine“,broj: 80/13 i 153/13), članka 15. stavak 3. Uredbe o strateškoj procjeni utjecaja plana i programa na  okoliš („Narodne novine“, broj: 70/08), članka 5., članka 12., stavak 3., članka 16. i  članka 17. Uredbe o informiranju javnosti i zainteresirane javnosti u pitanjima zaštite okoliša („Narodne novine“, broj: 64/08) objavio je 

JAVNU RASPRAVU

 O PRIJEDLOGU IZMJENA I DOPUNA PROSTORNOG PLANA DUBROVAČKO-NERETVANSKE ŽUPANIJE I

STRATEŠKE STUDIJE UTJECAJA NA OKOLIŠ IZMJENA I DOPUNA PROSTORNOG PLANA DUBROVAČKO-NERETVANSKE ŽUPANIJE

 I.

Provodi se javna rasprava o Prijedlogu Izmjena i dopuna Prostornog plana Dubrovačko-neretvanske županije (u daljnjem tekstu: Prijedlog Plana) i Strateške studije utjecaja na okoliš  Izmjena i dopuna Prostornog plana Dubrovačko-neretvanske županije (u daljnjem tekstu: Strateška Studija), sukladno Odluci Župana o upućivanju na javnu raspravu Prijedloga Plana i Strateške studije, KLASA: 350-01/14-01/20, URBROJ:2117/1-07-17-83, od 10. siječnja 2017. godine.

II.

Javnu raspravu koordinira i provodi Upravni odjel za prostorno uređenje i gradnju Dubrovačko-neretvanske županije, Vukovarska 16./II, 20000 Dubrovnik (u daljnjem tekstu: Upravni odjel).

III.

Javni uvid i javna rasprava o dokumentaciji iz točke I. održat će se u razdoblju od  23. siječnja 2017. do 22.  veljače 2017. godine,

IV.

Tijekom trajanja javnog uvida i javne rasprave javnosti će biti omogućen uvid u Prijedlog Plana i Stratešku studiju, u Dubrovniku, u Velikoj vijećnici zgrade upravnih tijela Grada Dubrovnika i Dubrovačko-neretvanske županije, Pred Dvorom 1, svaki radni dan od 09.00 do 15.00 sati, u Korčuli, u prostorijama upravne zgrade Grada Korčule, Trg Antuna i Stjepana Radića 1, svaki radni dan od 09.00 do 15.00 sati, u Metkoviću, u prostorijama upravne zgrade Grada Metkovića, Stjepana Radića 1, svaki radni dan od 09.00 do 15.00 sati.

V.

Obavijest o održavanju Javne rasprave, kao i sva prateća dokumentacija, na dan početka javne rasprave bit će dostupni javnosti i na internetskim stranicama Dubrovačko-neretvanske županije: www.edubrovnik.org

VI.

 Javno izlaganje o Prijedlogu Plana i Strateškoj Studiji održat će se u ponedjeljak, 30. siječnja 2017. godine, u 10:30 sati u Korčuli, Gradska vijećnica Grada Korčule, Trg Antuna i Stjepana Radića 1, u ponedjeljak, 30. siječnja 2017. godine, u 17:00 sati u Metkoviću, Gradsko kulturno središte Metković, Stjepana Radića 1, u utorak, 31. siječnja 2017. godine, u 17:00 sati u Dubrovniku, Velika vijećnica zgrade upravnih tijela Grada Dubrovnika i Dubrovačko-neretvanske županije, Pred Dvorom 1.

VII.

Prijedlozi, mišljenja i primjedbe javnosti mogu se upisati u knjige primjedbi koje će biti izložene uz dokumentaciju za javne uvide ili se mogu dostaviti u pisanom obliku Upravnom odjelu za prostorno uređenje i gradnju Dubrovačko-neretvanske županije, Vukovarska 16., Dubrovnik, zaključno s posljednjim danom javne rasprave. Svi prijedlozi, mišljenja i primjedbe koji ne budu dostavljeni u roku i čitko napisani neće se uzeti u razmatranje.

http://www.zzpudnz.hr/PROSTORNIPLANOVI.aspx

 

                                                                                                                                                                                                                              

 

NAČELNIK NARDELLI REAGIRAO NA PROBLEM S POŠTOM U ŽUPI

Isporuke pošiljki, paketa koje kasne i/ili uopće ne dolaze na adresu krajnjih primatelja u posljednje vrijeme stvaraju velike poteškoće u svakodnevici stanovnika Župe dubrovačke, a isti problem obuhvaća i poslovanje župskih tvrtki.

Po učestalim pritužbama mještana Župe dubrovačke na isporuku pošte, Silvio Nardelli, načelnik Općine, uputio je službeni dopis Hrvatskoj poštI u Zagrebu, kao i voditeljici službe nadležne za područje Dubrovačko neretvanske županije.

Načelnik se obratio sa zamolbom za rješavanjem ovog problema, tražeći dodatno povećanje broja dostavljača kako si se isporuke mogle vršiti u roku.

 

Nastavak radova na raskrižju u Srebrenom

Radovi na rekonstrukciji raskrižja u Srebrenom nastavljaju se idući tjedan kad će ponovno doći do privremene regulacije prometa na dionici državne ceste D8 od benzinske pumpe do 150 metara iznad raskrižja dok se dodaju dvije trake te izmjesti cijev na još dvije lokacije. Iako su armirano betonski radovi trebali početi  prošlog tjedna, isti su odgođeni zbog lošeg vremena i niskih temperatura.

Radovi bi trebali biti gotovi najkasnije za dva mjeseca, ovisno o vremenskim uvjetima. U međuvremenu prema Platu se nastavlja sanacija nogostupa i javne rasvjete.zupski-semafori

Sastanak na temu problema komunalnog otpada

Sastanak na temu gospodarenja otpadom na području Dubrovnika i susjednih općina održan je u utorak u službenim prostorijama Grada Dubrovnika, a s ciljem donošenja prijedloga i zaključaka o sanaciji i zatvaranju Grabovice te pronalaženju alternativnog načina zbrinjavanja komunalnog otpada.

Sastanku su nazočili predstavnik Ministarstva zaštite okoliša i energetike Aleksandrar Rajlić, saborski zastupnici Mato Franković i Maro Kristić, gradonačelnik Andro Vlahušić,  župan Nikola Dobroslavić, predstavnici susjednih općina te predstavnici klubova vijećnika u Gradskom vijeću Grada Dubrovnika i direktorica Čistoće Nataša Gabričević. Sastanku je nazočio i pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Općine Župa durbovačka, gosp. Jure Marić.

Prema riječima predstavnika Ministarstva zaštite okoliša i energetike Aleksandra Rajlića kao i izvješću direktorice Čistoće Nataše Gabričećvić, Grabovica je dosegnula svoj maksimum, te se trenutačno kao jedino izgledno rješenje, uz konačnu sanaciju i zatvaranje Grabovice, nameće odvoz miješanog komunalnog otpada na druga odlagališta na području Republike Hrvatske, obzirom da još uvijek nje izgrađen županijski centar za gospodarenje otpadom.

Istaknuta  je potreba za potpunim poštivanjem plana gospodarenja otpadom,  što uključuje recikliranje otpada, sortirnicu i izgradnju pretovarne stanice, pa će sukladno tome Čistoća žurno završiti postupak odabira odlagališta kao i ovlaštenog prijevoznika otpada kako bi se mogli utvrditi stvarni troškovi kao i nova cijena zbrinjavanja otpada s područja Dubrovnika i susjednih općina.

Zaključeno je kako će nadležnom ministarstvu uputiti zahtjev za ubrzanim izdavanjem svih dozvola i suglasnosti potrebnih za projekt županijskog odlagališta Lučino razdolje. Istim dopisom zatražit će i službeni stav Ministarstva oko pronalaženja rješenja za drugačije načine odlaganja otpada, a sve u okviru zakonskih mogućnosti, kako bi se izbjegli značajno veći troškovi koji će nastati zbog potrebe plaćanja prijevoza i zbrinjavanja otpada na drugim odlagalištima na području Republike Hrvatske.

Foto: župčica.hr

POZIV NA PRIJAVU PROJEKATA UDRUGA

Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku objavilo je Poziv za prijavu projekata usmjerenih unaprjeđenju kvalitete života starijih osoba putem organiziranih dnevnih aktivnosti u lokalnoj zajednici u okviru raspoloživih sredstava Državnog proračuna za 2017. godinu s pozicija Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku.
Ukupni iznos planiranih sredstava za projekte koji će se raspodijeliti najuspješnijim prijaviteljima koji prethodno udovolje propisanim uvjetima i kriterijima Poziva, iznosi 3.500.000,00 kn (trimilijunapetstotisućakuna).

Prihvatljivi tipovi projektnih aktivnosti mogu se rasporediti prema sljedećim grupama:

Sportsko-rekreativne (tjelovježba, šetnje, sport prilagođen starijoj dobi)

  • kreativne (kreativne i likovne radionice, radionice ručnog rada i tradicionalni obrti),
  • edukacijske i informativne (predavanja, radionice, tečajevi),
  • kulturne (književni klub, kazališna grupa, projekcije filmova, pjevački zbor)
  • zabavne (proslave, društvene igre, kvizovi)
  • kombinacije navedenih aktivnosti i drugo (izleti, koncerti).

Prihvatljivim prijaviteljima smatraju se:

  • udruge koje su osnovane temeljem Zakona o udrugama (Narodne novine, broj 74/2014.) upisane u Registar udruga i Registar neprofitnih organizacija i udovoljavaju općim uvjetima ovoga Poziva (uključujući i društva Crvenog križa);
  • domovi socijalne skrbi i druge pravne osobe koje obavljaju djelatnost socijalne skrbi temeljem Zakona o socijalnoj skrbi (Narodne novine br. 157/2013, 152/2014 i 99/2015),

Link natječaja je u nastavku Link: http://www.mspm.hr/istaknute-teme/natjecaji-udruge-zaposljavanje-eu-fondovi/udruge-1698/natjecaji-u-2016-godini/poziv-za-prijavu-projekata-usmjerenih-unaprjedjenju-kvalitete-zivota-starijih-osoba-3404/3404grb-zupe

Kupnja zemljišta za izgradnju dodatnih učionica

Nastava u Osnovnoj školi Župa dubrovačka uskoro će se odvijati u više učionica jer je to zbog povećanja broja učenika postalo neophodno.  Na svojoj posljednjoj prošlogodišnjoj sjednici Općinsko vijeće je prihvatilo ponudu za kupnju zemljišta u neposrednoj blizini školske zgrade na Mljekari (istočno od zgrade) potrebnog za realizaciju projekta druge faze Osnovne škole Župa dubrovačka. Radi se o 1.480 četvornih metara za koje će Općina, prema procjeni ovlaštenog sudskog vještaka, isplatiti 1.430.953,68 kuna.

Podsjetimo, na navedenom zemljištu je planirana izgradnja zgrade s najmanje osam novih učionica i potrebnim pratećim sadržajima koja bi toplom vezom trebala biti povezana s postojećom školskom zgradom.os-zupa

Donacija Općine, Grada i Županije; Nova dva medicinska vozila Zavodu za hitnu medicinu

Načelnik općine Župa dubrovačka Silvijo Nardelli saudjelovao je na primopredaji novih medicinskih vozila Zavodu za hitnu medicinu Dubrovačko-neretvanske županije.

Rebalansom proračuna u prošloj godini Općina Župa dubrovačka osigurala je sredstva u iznosu od 150.000,00 kuna za navedenu svrhu. Riječ je o zajedničkom financiranju Grada Dubrovnika, Dubrovačko- neretvanske županije i općine Župa dubrovačka.

S dodatnim vozilom povećat će se standard zdravstvene usluge kako turistima tako i stanovnicima naše općine, te će se time doprinijeti bržem i efikasnijem dolasku medicinskih timova hitne medicinske službe na intervenciju.

Vozilo će se koristiti za potrebe izvanbolničke hitne medicinske službe koja između ostalog djeluje i na području Župe dubrovačke.primopredaja

SAZVANA 27. SJEDNICA OPĆINSKOG VIJEĆA

grb-zupePredsjednik Općinskog vijeća Općine Župa dubrovačka, Mato Previšić, sazvao je 27. sjednicu Općinskog vijeća Općine Župa dubrovačka za četvrtak 15. prosinca 2016. godine s početkom u 18:00 sati u vijećnici. Predložen je sljedeći dnevni red:

1. Usvajanje zapisnika sa 26. sjednice Općinskog vijeća
2. Prihvaćanje Zaključka o Izmjenama i dopunama Proračuna za 2016. godinu i izmjenama i dopunama Programa rada za 2016. godinu
3. Prihvaćanje Odluke o Izmjenama i dopunama Odluke o izvršavanju Proračuna Općine Župa dubrovačka za 2016. godinu
4. Prihvaćanje Odluke o izmjenama i dopunama Programa održavanja komunalne infrastrukture za 2016. godini
5. Prihvaćanje Odluke o izmjenama i dopunama Programa gradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture za 2016. godinu
6. Prihvaćanje Odluke o izmjenama i dopunama Programa obavljanja komunalnih djelatnosti od lokalnog značenja za Općinu Župa dubrovačka u 2016. godini
7. Prihvaćanje Odluke o izmjenama i dopunama Programa održavanja nerazvrstanih cesta na području Općine Župa dubrovačka za 2016. godinu
8. Prihvaćanje Odluke o izmjenama i dopunama Programa utroška sredstava od naknade za nezakonite izgrađene zgrade u 2016. godini
9. Prihvaćanje Odluke o izmjenama i dopunama Programa utroška sredstava od naknade za eksploataciju mineralnih sirovina u 2016. godini
10. Prihvaćanje Proračuna i Programa rada Općine Župa dubrovačka za 2017. godinu
11. Prihvaćanje Odluke o izvršenju proračuna Općine Župa dubrovačka za 2017. godinu
12. Prihvaćanje Projekcije potrošnje za 2018. godinu
13. Prihvaćanje Projekcije potrošnje za 2019. godinu
14. Prihvaćanje Programa gradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture za 2017. godinu
15. Prihvaćanje Programa održavanja komunalne infrastrukture za 2017. godinu
16. Prihvaćanje Programa obavljanja komunalnih djelatnosti od lokalnog značenja za Općinu Župa dubrovačka za 2017. godinu
17. Prihvaćanje Programa utroška sredstava od naknade za eksploataciju mineralnih sirovina u 2017. godini
18. Prihvaćanje Programa utroška sredstava od naknade za nezakonito izgrađene zgrade u 2017. godini
19. Prihvaćanje Programa održavanja nerazvrstanih cesta na području Općine Župa dubrovačka za 2017. godinu
20. Prihvaćanje Odluke o raspoređivanju sredstava za financiranje političkih stranaka u 2017.
21. Prihvaćanje Analize stanja sustava civilne zaštite na području Općine Župa dubrovačka u 2016. godini
22. Prihvaćanje Smjernica za organizaciju i razvoj sustava civilne zaštite na području Općine Župa dubrovačka u 2017. godini
23. Prihvaćanje Plana razvoja sustava civilne zaštite na području Općine Župa dubrovačka u 2017. godini
24. Prihvaćanje Odluke o određivanju pravnih osoba od interesa za sustav civilne zaštite na području Općine Župa dubrovačka
25. Prihvaćanje usklađene i dopunjene Procjene ugroženosti od požara i tehnološke eksplozije i Plana zaštite od požara Općine Župa dubrovačka (Materijali za ovu točku se ne dostavljaju zbog obimnosti, te se uvid u iste može izvršiti u uredovno vrijeme u prostorijama Općine)
26. Zaključak o prihvaćanju Ugovora o uređivanju međusobnih prava i obveza u obavljanju javnog prijevoza putnika za potrebe Općine Župa dubrovačka
27. Prihvaćanje Odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja za povjeravanje obavljanja komunalne djelatnosti na temelju pisanog ugovora radi održavanja javne rasvjete na području Općine Župa dubrovačke u 2017. godini
28. Prihvaćanje Odluke o povjeravanju poslova obavljanja stručnog nadzora nad radovima redovnog održavanja javne rasvjete te montaži i demontaži blagdanske rasvjete na području Općine Župa dubrovačka za 2017. godinu
29. Prihvaćanje Odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja za povjeravanje obavljanja komunalne djelatnosti na temelju pisanog ugovora radi Izvanrednih popravaka javne rasvjete na području Općine Župa dubrovačke u 2017. godini
30. Prihvaćanje Odluke o povjeravanju poslova obavljanja izrade troškovnika i obavljanje stručnog nadzora nad radovima otklanjanja izvanrednih kvarova na javnoj rasvjeti na području Općine Župa dubrovačka za 2017. godinu
31. Prihvaćanje Zajedničkog programa Općine i TZO Župa dubrovačka za 2017. godinu
32. Prihvaćanje Zaključka po ponudi prava prvokupa (g. Jozo Radović)
33. Prihvaćanje Zaključka o prihvaćanju Predugovora s Dubrovačko-neretvanskom županijom o zajedničkom financiranju dogradnje i nadogradnje OŠ Župa dubrovačka
34. Prihvaćanje Zaključka o kupnji zemljišta potrebnog za dogradnju i nadogradnju OŠ Župa dubrovačka
35. Vijećnička pitanja
Predsjednik Općinskog vijeća

Mato Previšić, v.r.

Započela rekonstrukcija raskrižja Srebreno

Ovih dana započela je realizacija dugo očekivanog projekta rekonstrukcije raskrižja Srebreno koji podrazumijeva proširenje same ceste, izgradnju lijevih skretača, te postavljanje najmodernije svjetlosne signalizacije. Riječ je o najboljem mogućem rješenju problema  prometnih gužvi za raskrižju u jednom nivou.

Zbog pojačanog prometa i produljene turističke sezone, početak radova prvotno je odgođen do polovine studenog.  Dodatno su odgođeni zbog same procedure ugovaranja predmetnih poslova između izvođača radova, tvrtke PZC Split i Hrvatskih cesta, odnosno dok se nisu ispoštovali svi preduvjeti vezani uz početak radova.

„Iako smo dugo iščekivali početak ovih radova, njihova realizacija započela je u predblagdansko vrijeme kad je ponovno došlo do povećane koncentracije prometa na ovom području. Osobno sam od Hrvatskih cesta zatražio uvođenje regulacije prometa na raskrižju Srebreno u režimu treptajućeg žutog svjetla što će se realizirati od ponedjeljka. Također, s obzirom na povećanje gustoće prometa u predblagdansko i blagdansko vrijeme,  dodatno sam zatražio od Hrvatskih cesta zatvaranje gradilišta od 20.prosinca do 09. siječnja 2017. kako bi se donekle ublažile prometne gužve“, rekao je načelnik Općine Župa dubrovačka Silvio Nardelli.

Sve vozače i sudionike u prometu molimo za strpljenje, a sve zbog boljitka u protočnosti i sigurnosti koji će biti konačan rezultat ove rekonstrukcije. zupski-semafori