12. SJEDNICA OPĆINSKOG VIJEĆA

REPUBLIKA HRVATSKA

DUBROVAČKO-NERETVANSKA ŽUPANIJA

OPĆINA ŽUPA DUBROVAČKA

O p ć i n s k o  v i j e ć e

 

KLASA: 022-05/17-09/01

URBROJ: 2117/08-02-18-15

 

Srebreno, 12 prosinca 2018.

Vijećnicima Općinskog vijeća

Općine Župa dubrovačka

– S V I M A –

 

Sazivam 12. sjednicu Općinskog vijeća Općine Župa dubrovačka za ponedjeljak, 17. prosinca 2018. godine s početkom u 18:00 sati u vijećnici.

 

Za sjednicu se predlaže

 

D n e v n i  r e d  :

 

  1. Stavljanje mandata u mirovanje člana Općinskog vijeća
  2. Izvješće Mandatnog odbora i verifikacija mandata zamjenika člana Općinskog vijeća
  3. Svečana prisega zamjenika člana Općinskog vijeća
  4. Prihvaćanje Odluke o Izmjenama i dopunama Odluke o osnivanju Odbora za društvene djelatnosti
  5. Prihvaćanje Proračuna i Programa rada Općine Župa dubrovačka za 2019. godinu
  6. Prihvaćanje Odluke o izvršenju proračuna Općine Župa dubrovačka za 2019. godinu
  7. Prihvaćanje Projekcija potrošnje za 2020. i 2021. godinu
  8. Prihvaćanje Plana razvojnih programa za razdoblje 2020. – 2021. godine
  9. Prihvaćanje Programa gradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture za 2019. godinu
  10. Prihvaćanje Programa održavanja komunalne infrastrukture za 2019. godinu
  11. Prihvaćanje Programa obavljanja drugih djelatnosti koje se smatraju komunalnim djelatnostima u Općini Župa dubrovačka za 2019. godinu
  12. Prihvaćanje Programa održavanja nerazvrstanih cesta u 2019. godini –materijali će biti uručeni na sjednici
  13. Prihvaćanje Programa utroška sredstava od naknade za eksploataciju mineralnih sirovina  u 2019. godini
  14. Prihvaćanje Programa utroška sredstava od naknade za nezakonito izgrađene zgrade u 2019. godini
  15. Prihvaćanje Odluke o raspoređivanju sredstava za financiranje političkih stranaka u 2019.
  16. Prihvaćanje Odluke o drugim djelatnostima koje se smatraju komunalnim djelatnostima u Općini Župa dubrovačka
  17. Prihvaćanje Odluke o komunalnoj naknadi
  18. Prihvaćanje Odluke o ukidanju statusa javnog dobra za dio čest. zem. 963/7 k.o. Čibača
  19. Prihvaćanje Zaključka o raspisivanju javnog natječaja za prodaju nekretnine – dio čest. zem. 963/7 k.o. Čibača
  20. Prihvaćanje Zaključka o raspisivanju javnog natječaja za prodaju nekretnine – dio čest. zem. 456/6 k.o. Brašina
  21. Prihvaćanje Ugovora o međusobnim pravima i obvezama u svezi gradnje pristupne prometnice (Beusan)
  22. Prihvaćanje Ugovora o međusobnim pravima i obvezama u svezi gradnje pristupne prometnice (Elafiti d.o.o.)
  1. Prihvaćanje Zaključka o kupnji čest. zem. 81/25 k.o. Čibača, Anja Stajić
  2. Prihvaćanje Zaključka o kupnji dijela čest.zem. 210/9 k.o. Čibača-Bratstvo sv. Josipa radnika
  3. Prihvaćanje Sporazuma između Općine Župa dubrovačka i Bratstva sv. Josipa radnika
  1. Prihvaćanje Analize stanja sustava civilne zaštite na području Općine Župa dubrovačka u 2018. godini
  2. Prihvaćanje Plana razvoja sustava civilne zaštite na području Općine Župa dubrovačka u 2019. godini
  1. Prihvaćanje Programa i plana raspodjele sredstava Javnih potreba u kulturi Općine Župa dubrovačka za 2019. godinu
  2. Prihvaćanje Programa i plana raspodjele sredstava Javnih potreba u školstvu , socijalnoj skrbi, skrbi o stradalnicima Domovinskog rata, zdravstvenoj zaštiti i skrbi o djeci i mladima Općine Župa dubrovačka za 2019. godinu
  1. Prihvaćanje Zaključka o obročnom plaćanju
  2. Vijećnička pitanja

 

Predsjednik Općinskog vijeća

 

Lovorko Klešković, v.r.

 

11. SJEDNICA OPĆINSKOG VIJEĆA

 

REPUBLIKA HRVATSKA

DUBROVAČKO-NERETVANSKA ŽUPANIJA

OPĆINA ŽUPA DUBROVAČKA

O p ć i n s k o  v i j e ć e

 

KLASA: 022-05/17-09/01

URBROJ: 2117/08-02-18-14

 

Srebreno, 7. prosinca 2018.

Vijećnicima Općinskog vijeća

Općine Župa dubrovačka

– S V I M A –

 

Sazivam 11. sjednicu Općinskog vijeća Općine Župa dubrovačka za petak, 14. prosinca 2018. godine s početkom u 14:00 sati u vijećnici.

 

Za sjednicu se predlaže

 

D n e v n i  r e d  :

 

  1. Usvajanje zapisnika sa 10. sjednice Općinskog vijeća
  1. Prihvaćanje  Zaključka o Izmjenama i dopunama Proračuna za 2018. godinu i izmjenama i dopunama Programa rada za 2018. godinu
  2. Prihvaćanje Odluke o Izmjenama i dopunama Odluke o izvršavanju Proračuna Općine Župa dubrovačka za 2018. godinu
  3. Prihvaćanje Odluke o izmjenama i dopunama Programa održavanja komunalne infrastrukture za 2018. godini
  4. Prihvaćanje Odluke o izmjenama i dopunama Programa gradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture za 2018. godinu
  5. Prihvaćanje Odluke o izmjenama i dopunama Programa obavljanja komunalnih djelatnosti od lokalnog značenja za Općinu Župa dubrovačka u 2018. godini
  6. Prihvaćanje Odluke o izmjenama i dopunama Programa održavanja nerazvrstanih cesta na području Općine Župa dubrovačka za 2018. godinu –materijali će biti uručeni na sjednici
  7. Prihvaćanje Odluke o izmjenama i dopunama Programa utroška sredstava od naknade za nezakonite izgrađene zgrade u 2018. godini
  8. Prihvaćanje Odluke o izmjenama i dopunama Programa utroška sredstava od naknade za eksploataciju mineralnih sirovina  u 2018. godini
  9. Prihvaćanje Odluke o visini paušalnog poreza po krevetu odnosno po smještajnoj jedinici u kampu na području Općine Župa dubrovačka
  10. Vijećnička pitanja

 

Predsjednik Općinskog vijeća

 

Lovorko Klešković, v.r.

 

10. sjednica Općinskog vijeća

REPUBLIKA HRVATSKA

DUBROVAČKO-NERETVANSKA ŽUPANIJA

OPĆINA ŽUPA DUBROVAČKA

O p ć i n s k o  v i j e ć e

 

KLASA: 022-05/17-09/01

URBROJ: 2117/08-02-18-13

 

Srebreno, 23. studenoga 2018.

Vijećnicima Općinskog vijeća

Općine Župa dubrovačka

– S V I M A –

 

Sazivam 10. sjednicu Općinskog vijeća Općine Župa dubrovačka za četvrtak, 29. studenoga 2018. godine s početkom u 14:00 sati u vijećnici.

 

Za sjednicu se predlaže

 

D n e v n i  r e d  :

 

  1. Usvajanje zapisnika sa 9. sjednice Općinskog vijeća
  1. Prihvaćanje Odluke o određivanju vrijednosti boda komunalne naknade na području Općine Župa dubrovačka
  2. Prihvaćanje Odluke o Strategiji upravljanja i raspolaganja imovinom u vlasništvu Općine Župa dubrovačka za razdoblje od 2018. do 2025. godine
  3. Prihvaćanje Odluke o Godišnjem planu upravljanja imovinom u vlasništvu Općine Župa dubrovačka za 2019. godinu
  4. Prihvaćanje Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o određivanju pravnih osoba od interesa za sustav civilne zaštite na području Općine Župa dubrovačka
  5. Prihvaćanje Odluke o određivanju komunalnih djelatnosti koje se obavljaju na temelju pisanog ugovora
  6. Prihvaćanje Odluke o načinu i vremenu u kojem nije dopušteno obavljati građevinske radove na području Općine Župa dubrovačka
  7. Prihvaćanje Programa potpore poljoprivredi i ruralnom razvoju Općine Župa dubrovačka za razdoblje 2018.-2020. godinu
  8. Prihvaćanje Zajedničkog programa Općine  i TZO Župa dubrovačka za 2019. godinu
  9. Vijećnička pitanja

 

Predsjednik Općinskog vijeća

 

Lovorko Klešković, v.r.

 

Napomena:

Materijali za 3. i 4. točku se ne dostavljaju zbog obimnosti,

te se uvid u iste može izvršiti u uredovno radno vrijeme

u prostorijama Općine (iste su bile na javnom savjetovanju

sa javnošću od 26.06.-26.07. 2018.g.)

 

U PONEDJELJAK DOBROVOLJNO DARIVANJE KRVI

untitled

Gradsko društvo Crvenog križa Dubrovnik organizira akciju dobrovoljnog darivanja krvi koja će se održati u ponedjeljak, 26. studenog  od 10 do 15 sati u velikoj vijećnici zgrade Općine u Srebrenom.

“Krv je nezamjenjiv lijek, ne može se dobit umjetnim putem. Jedini izvor krvi i krvnih pripravaka je čovjek. Bez krvi i krvnih pripravaka mnogi bolesnici ne bi preživjeli i ozdravili. Dođite i vi na akciju darivanja krvi jer darovana krv spašava život”, poručuju iz Crvenog križa.

Javni poziv udrugama u sportu za predlaganje programa u području Javnih potreba u sportu za 2019 g.

 

Temeljem čl. 15 Statuta Zajednice sportova Općine Župa dubrovačka Zajednica sportova Općine Župa dubrovačka objavljuje

 

JAVNI POZIV

ZA PREDLAGANJE PROGRAMA U PODRUČJU JAVNIH POTREBA

U SPORTU OPĆINE ŽUPA DUBROVAČKA ZA 2019. GODINU

 

I.

     Predmet ovog Javnog poziva je prikupljanje pisanih ponuda za provedbu Programa javnih potreba u sportu Općine Župa dubrovačka u 2019. godini.

Zajednica sportova Općine župa dubrovačka objedinjuje i predlaže, a Općinsko vijeće Općine Župa dubrovačka u propisanoj proceduri utvrđuje te donosi Program javnih potreba u sportu Općine Župa dubrovačka, zajedno s godišnjim proračunom.

II.

            Sredstva osigurana u Proračunu Općine Župa dubrovačka za 2019. godinu namjenski će se rasporediti sukladno Mjerilima za vrednovanje Programa javnih potreba u sportu Općine Župa dubrovačka, za sljedeće aktivnosti, poslove i djelatnosti:

1.MEĐUNARODNA SPORTSKA NATJECANJA        

 2. TRADICIONALNE SPORTSKE PRIREDBE OD ZNAČAJA ZA OPĆINU ŽUPA DUBROVAČKA

3.POTICAJNI SPORTSKI PROGRAMI

3.1       Potpora perspektivnim mladim sportašima

3.2       Stipendije sportaša                              

 

3.3       Rad s osobama s posebnim potrebama koje se žele baviti sportom i suradnja sa sportašima invalidima

4.RAZVOJNI SPORTSKI PROGRAMI   

4.1       Školovanje kadrova

5. PROGRAMI OD ZAJEDNIČKOG INTERESA   

5.1       Sportski rekviziti i oprema

 5.2       Korištenje sportskih objekata 

6.PROGRAMI SPORTSKIH KLUBOVA

6.1       Stručni rad

6.2       Redoviti program       

7. OSTALI PROGRAMI        

      III. 

Pravo sudjelovanja na Javnom pozivu imaju sve sportske udruge sa sjedištem/prebivalištem u Općini Župa dubrovačka, koje su članice Zajednice sportova Općine Župa dubrovačka, a koje temeljem Zakona o športu (“Narodne novine” broj 71/06) mogu obavljati djelatnost sporta, te iste moraju ispunjavati sljedeće uvjete: 

  1. da su prijavitelji upisani u odgovarajuće registre,
  2. da su prijavitelji svojim statutom ili osnivačkim aktom, ovisno o pravnoj osobnosti prijavitelja, ovlašteni za obavljanje djelatnosti i aktivnosti koje su predmet financiranja i kojima promiču uvjerenja i ciljeve koji nisu u suprotnosti s Ustavom Republike Hrvatske i zakonskim propisima,
  3. da program, projekt ili manifestacija koju prijavitelji dostave na javni poziv Općine Župa dubrovačka, bude ocijenjen kao značajan za razvoj civilnog društva i ispunjenje javnih potreba Općine sukladno razvojnim, planskim i strateškim dokumentima, odnosno uvjetima pojedinog javnog poziva,
  4. da su prijavitelji uredno ispunili sve obveze iz prethodno sklopljenih ugovora o sufinanciranju iz proračuna Općine Župa dubrovačka,
  5. da se protiv korisnika odnosno osobe ovlaštene za zastupanje i voditelja programa, projekta ili manifestacije ne vodi kazneni postupak i nije pravomoćno osuđen za prekršaje ili kaznene djela koja su propisana Uredbom o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge („Narodne novine“, br. 26/15.),
  6. da prijavitelji imaju utvrđen način javnog objavljivanja programskog i financijskog izvješća o radu za proteklu godinu (mrežne stranice udruge ili drugi prikladan način),
  7. da prijavitelji imaju definirane alternativne izvore financiranja (sustav prikupljanja članarina, donacije, sponzorstva, gospodarske djelatnosti i dr.) te
  8. da prijavitelji uredno predaju sva izvješća Općinskoj Zajednici sportova, Općini Župa dubrovačka te drugim institucijama i tijelima.

IV.

            Ponuda za provedbu Programa javnih potreba Općine Župa dubrovačka podnosi se u pisanoj formi i obavezno treba sadržavati sljedeće elemente:

  • OBRAZAC ZA PRIJAVU SPORTSKOG PROGRAMA KLUBA / SPORTSKE UDRUGE                                                                                                    
  • OBRAZAC FINANCIJSKOG IZVJEŠĆA O UTROŠKU NAMJENSKIH SREDSTAVA ZA 2018. GOD.
  • presliku osobne iskaznice odgovorne osobe
  • presliku važećeg Rješenja o upisu u Registar udruga Republike Hrvatske, odnosno drugog mjerodavnog Registra, kao i presliku važećih upisa promjena u Registar, ukoliko iste postoje

 

(navedeni obrasci mogu se podići u prostorijama Zajednice sportova Općine Župa dubrovačka, Srebreno, Vukovarska 48; te na službenoj  stranici Općine Župa dubrovačka – www.zupa-dubrovacka.hr)

V.

   Sportske udruge članice Zajednice sportova Općine Župa dubrovačka koje ne dostave prijedloge za sufinanciranje sportskih programa, ne mogu participirati ni u jednom segmentu Programa javnih potreba u sportu Općine Župa dubrovačka za 2019.godinu.

VI.

Ponude za provedbu Programa javnih potreba dostavljaju se poštom preporučeno ili neposrednom dostavom na adresu iz točke VII. ovog Poziva, zaključno do 30. studenog 2018. godine.   

Prijave za ponudu programa s nepotpunim podacima, kao i prijave koje se ne dostave u određenom roku, neće se razmatrati ni uvrstiti u prijedlog Programa javnih potreba u sportu Općine Župa dubrovačka za 2019. godinu.

VII.

  Ponude Programa predaju se u zatvorenoj omotnici na kojoj treba stajati puni naziv/ime i adresa ponuditelja, na adresu:ZAJEDNICA SPORTOVA OPĆINE ŽUPA DUBROVAČKA,

VUKOVARSKA 48, 20 207 MLINI; S NAPOMENOM:

“PONUDA ZA PROVEDBU PROGRAMA JAVNIH POTREBA U SPORTU OPĆINE ŽUPA DUBROVAČKA U 2019. GODINI ”.

VIII.

  Sve udruge čiji programi budu prihvaćeni i uvršteni u Program javnih potreba u sportu Općine Župa dubrovačka u 2019. godini o istome će biti pravovremeno obaviješteni.

                                                                                                     PREDSJEDNIK ZAJEDNICE SPORTOVA

OPĆINE ŽUPA DUBROVAČKA

 

 

Ivica Cumeljan

 

obrazac-za-sportske-udruge-2019

obrazac-financijskog-izvjesca-o-utrosku-namjenskih-sredstava-za-2018-god

Obavijest o javnoj raspravi Studije o utjecaju na okoliš sustava javne vodoopskrbe te odvodnje i pročišćavanja otpadnih voda aglomeracije Dubrovnik, Dubrovačko-neretvanska županija

REPUBLIKA HRVATSKA

Dubrovačko-neretvanska županija

Upravni odjel za komunalne poslove i zaštitu okoliša

KLASA: 351-01/18-01/67

URBROJ: 2117/1-09/1-18-05

 

Na temelju članka 17. stavka 2. Uredbe o informiranju i sudjelovanju javnosti i zainteresirane javnosti u pitanjima zaštite okoliša (“Narodne novine”, br. 64/08) Upravni odjel za komunalne poslove i zaštitu okoliša Dubrovačko-neretvanske županije obavještava javnost i zainteresiranu javnost o upućivanju na

 

JAVNU RASPRAVU

 

STUDIJE O UTJECAJU NA OKOLIŠ

SUSTAVA JAVNE VODOOPSKRBE TE ODVODNJE I PROČIŠĆAVANJA OTPADNIH VODA AGLOMERACIJE DUBROVNIK, DUBROVAČKO-NERETVANSKA ŽUPANIJA

 

  1. Odluku o upućivanju na javnu raspravu Studije o utjecaju na okoliš sustava javne vodoopskrbe te odvodnje i pročišćavanja otpadnih voda aglomeracije Dubrovnik, Dubrovačko-neretvanska županija, u daljnjem tekstu: Studija, donijelo je Ministarstvo zaštite okoliša i energetike 12. listopada 2018.
  2. Javna rasprava trajat će 30 dana, u vremenu od 02. studenog 2018. do zaključno 03. prosinca 2018.
  3. Mjesto održavanja javnog uvida u Studiju je u Dubrovniku, u službenim prostorijama Grada Dubrovnika, Upravnog odjela za urbanizam, prostorno planiranje i zaštitu okoliša, Pred Dvorom 1; u Slanom, u službenim prostorijama Općine Dubrovačko primorje, Trg Ruđera Boškovića 1, u Župi dubrovačkoj, u službenim prostorijama Općine Župa dubrovačka, Vukovarska 44 i u Stonu, u službenim prostorijama Općine Ston, Trg kralja Tomislava 1, svakog radnog dana od 9:00 –14:00 sati. Na mjestu javnog uvida bit će izložena cjelovita Studija i jedan netehnički sažetak Studije te Knjiga primjedbi.
  4. Javno izlaganje Studije održat će se 19. studenog 2018. u 16:00 sati, u Dubrovniku, u Velikoj vijećnici zgrade upravnih tijela Dubrovačko-neretvanske županije i Grada Dubrovnika, Pred Dvorom 1. Obavijest o javnoj raspravi i cjelovita Studija te netehnički sažetak bit će danom početka javne rasprave objavljeni javnosti i zainteresiranoj javnosti na internetskim stranicama Ministarstva zaštite okoliša i energetike.
  5. Prema zamolbi Ministarstva zaštite okoliša i energetike javnu raspravu koordinirat će i provoditi Upravni odjel za komunalne poslove i zaštitu okoliša Dubrovačko-neretvanske županije.
  6. Pisana mišljenja, prijedloge i primjedbe na Studiju, javnost i zainteresirana javnost može upisati u knjigu primjedbi na mjestu javnog uvida ili u pisanom obliku dostaviti Upravnom odjelu za komunalne poslove i zaštitu okoliša Dubrovačko-neretvanske županije, Vukovarska 16, 20000 Dubrovnik, u tijeku roka predviđenog za javnu raspravu.
  7. Primjedbe i prijedlozi koji ne budu dostavljeni u roku i ne budu čitko napisani neće se uzeti u obzir u pripremi izvješća o javnoj raspravi.

v.d. pročelnika

Miho Baće

Obavijest