Obnova dokumentacije- produženje prava iz Odluke o socijalnoj skrbi

U tijeku je prikupljanje dokumentacije za ostvarivanje prava iz Odluke o socijalnoj skrbi Općine Župa dubrovačka u 2017. godini.

Umirovljenici  čija mirovina ne prelazi 1.500,00 kn mogu ostvariti pravo na mjesečnu naknada u iznosu od 150,00 kn,  a osobe čije mirovine iznose 1.500,00-1.800,00kn naknadu od 100,00 kuna mjesečno. Osobe koje se vode na Centru za socijalnu skrb Dubrovnik kao korisnici prava na zajamčenu minimalnu mogu ostvariti naknadu koja iznosi 200,00 kn, a korisnici prava na tuđu pomoć i njegu i osobnu invalidninu također iznos 100,00kn. Osobe preko 65 godina bez ikakvih primanja od Općine Župa dubrovačka primale su mjesečnu novčanu naknadu od 200,00 kn, a samohrani roditelji za svako maloljetno dijete ili dijete koje se redovno školuje iznos od 150,00 kn.

Osobama koje su u 2016.godini primale navedene pomoći, prava su prestala vrijediti  31.12.2016., a u svrhu ostvarivanja novih prava i izdavanja novog rješenja za 2017.god., svim korisnicima poslana je pisana obavijest u kojoj se isti mole da dostave potrebnu dokumentaciju.

Kako bi ostvarili pravo mjesečnih novčanih naknada za 2017. godinu, potrebnu dokumentaciju trebaju dostaviti Odsjeku za društvene djelatnosti i kulturu Općine Župa dubrovačka, najkasnije do 20. veljače 2017. g; svakog radnog dana u vremenu od 9-12 sati.

Osobe starije od 65 godina bez ikakvih primanja trebaju dostaviti

a)   preslik osobne iskaznice

b)  potvrdu sa Zavoda za mirovinsko osiguranje da nemaju nikakvih primanja

Osobe koje primaju mirovinu manju od  1.800,00 kn sa svim naknadama trebaju dostaviti

a)   preslik osobne iskaznice

b)  zadnji odrezak mirovine

Korisnici prava na zajamčenu minimalnu naknadu, doplatka na tuđu pomoć i njegu te osobnu invalidninu trebaju dostaviti

a)   preslik osobne iskaznice

b)  preslik potvrde isplaćene pomoći Centra za socijalnu skrb

Samohrani roditelji trebaju dostaviti

a)   preslik osobne iskaznice

b)  izvadak iz matične knjige rođenih

c)   potvrdu o redovnom školovanju djeteta

d)  rodni list (preslik) djeteta vrtićke dobi

Obnova dokumentacije- produženje prava iz Odluke o socijalnoj skrbi

U tijeku je prikupljanje dokumentacije za ostvarivanje prava iz Odluke o socijalnoj skrbi Općine Župa dubrovačka u 2017. godini.

Umirovljenici  čija mirovina ne prelazi 1.500,00 kn mogu ostvariti pravo na mjesečnu naknada u iznosu od 150,00 kn,  a osobe čije mirovine iznose 1.500,00-1.800,00kn naknadu od 100,00 kuna mjesečno. Osobe koje se vode na Centru za socijalnu skrb Dubrovnik kao korisnici prava na zajamčenu minimalnu mogu ostvariti naknadu koja iznosi 200,00 kn, a korisnici prava na tuđu pomoć i njegu i osobnu invalidninu također iznos 100,00kn. Osobe preko 65 godina bez ikakvih primanja od Općine Župa dubrovačka primale su mjesečnu novčanu naknadu od 200,00 kn, a samohrani roditelji za svako maloljetno dijete ili dijete koje se redovno školuje iznos od 150,00 kn.

Navedena prava, prestala su vrijediti  31.12.2016., a u svrhu ostvarivanja navednog prava i izdavanja novog rješenja za 2017.god., svim korisnicima poslana je pisana obavijest u kojoj se isti mole da dostave potrebne dokumentaciju. Kako bi isti ostvarili pravo mjesečnih novčanih naknada za  2016. godinu, potrebnu dokumentaciju trebaju dostaviti Odsjeku za društvene djelatnosti i kulturu Općine Župa dubrovačka, najkasnije do 20. veljače 2017.g; svakog radnog dana u vremenu od 9-12 sati.

Osobe starije od 65 godina bez ikakvih primanja trebaju dostaviti

a)   preslik osobne iskaznice

b)  potvrdu sa Zavoda za mirovinsko osiguranje da nemaju nikakvih primanja

Osobe koje primaju mirovinu manju od  1.800,00 kn sa svim naknadama trebaju dostaviti

a)   preslik osobne iskaznice

b)  zadnji odrezak mirovine

Korisnici prava na zajamčenu minimalnu naknadu, doplatka na tuđu pomoć i njegu te osobnu invalidninu trebaju dostaviti

a)   preslik osobne iskaznice

b)  preslik potvrde isplaćene pomoći Centra za socijalnu skrb

Samohrani roditelji trebaju dostaviti

a)   preslik osobne iskaznice

b)  izvadak iz matične knjige rođenih

c)   potvrdu o redovnom školovanju djeteta

d)  rodni list (preslik) djeteta vrtićke dobi

 

Dostava prijedloga kandidata za dodjelu javnih priznanja 2017. Dubrovačko- neretvanske županije

Odbor za dodjelu javnih priznanja Dubrovačko neretvanske županije objavio je poziv za dostavu prijedloga kandidata za dodjelu javnih priznanja koja će se održati prigodom blagdana Sv. Leopolda Bogdana Mandića – Dana Dubrovačko-neretvanske županije, 12. svibnja 2017. godine

Javna priznanja se mogu dodijeliti domaćim i stranim fizičkim i pravnim osobama, u zemlji i inozemstvu, koje su svojim djelom i radom pridonijele promicanju i ugledu Dubrovačko-neretvanske županije i to:

  1. Proglašenje počasnim građaninom Dubrovačko-neretvanske županije,

 Počasnim građaninom Dubrovačko-neretvanske županije pod točkom 1. može se proglasiti građanin Republike Hrvatske ili stranac koji je svojim djelovanjem i postupcima osobito pridonio promicanju, značaju i ugledu Dubrovačko-neretvanske županije, ostvarivanju i razvoju međusobnih odnosa Županije s drugim županijama, narodima i državama, razvoju demokracije, mira u svijetu i općem napretku čovječanstva.

2. Nagrade Dubrovačko-neretvanske županije.

Nagrade Županije pod točkom 2. dodjeljuju se za iznimna dostignuća značajna za Dubrovačko-neretvansku županiju na raznim područjima djelovanja i stvaralaštva, i to:

  1.  životno djelo:
  • pojedincu u obliku diplome i novčane nagrade u iznosu od 25.000,00 kn
  1. za iznimna postignuća u proteklom jednogodišnjem razdoblju:
  • pojedincu u obliku diplome i novčane nagrade u iznosu od 15.000,00 kn
  • društvu, ustanovi, udruzi i drugoj pravnoj osobi u obliku diplome;
  1. za doprinos ugledu i promociji Dubrovačko-neretvanske županije u zemlji i svijetu u proteklom jednogodišnjem razdoblju:
  • pojedincu u obliku Plakete Dubrovačko-neretvanske županije i novčane nagrade u iznosu od 15.000,00  kn.
  • društvu, ustanovi, udruzi i drugoj pravnoj osobi u obliku Plakete Dubrovačko – neretvanske županije.

Kandidate za dodjelu javnih priznanja mogu predlagati fizičke i pravne osobe, te tijela Dubrovačko-neretvanske županije.

Postignuća u znanstveno-istraživačkom radu kandidata i zasluge za razvitak znanosti iz bilo kojeg područja, kao i postignuća književnim i umjetničkim djelima ocjenjuju se na temelju objavljenih i javnosti dostupnih djela.

Predlagač mora osigurati recenziju odnosno kritičke ocjene najmanje dva priznata stručnjaka za određeno priznanje.

Prijedlozi za dodjelu javnih priznanja sa obrazloženjima prema odredbama ovog poziva, sa odgovarajućom dokumentacijom i potpisanom suglasnosti predloženih kandidata, dostavljaju se u Dubrovačko-neretvansku županiju, Županijska skupština, Odbor za dodjelu javnih priznanja, Gundulićeva poljana 1, 20 000 Dubrovnik, uz naznaku “Ne otvarati”.

Rok za predlaganje kandidata za javna priznanja traje od 3. veljače do 3. ožujka 2017. godine.

PARKIRANJE U PODZEMNOJ GARAŽI PREKO PUTA ZGRADE OPĆINE

srebreno_kruzni_1Kako bi se smanjile gužve tijekom radova na kružnom toku u dogovoru Općine i tvrtke Hoteli dubrovačka rivijera u petak je otvoreno podzemno parkiralište ispred zgrade Općine.
“Na zamolbu Općine, tvrtka Hoteli dubrovačka rivijera otvorila je podzemnu garažu Garažno poslovnog centra. Molimo sve građane da koriste parking u garaži kako bi se smanjile gužve tijekom izvođenja radova”, rekao je Općinski načelnik Silvio Nardelli.

Tijekom izvođenja radova pristup garaži moguć je iz smjera Hotela Sheraton.

OBAVIJEST NEPROFITNIM ORGANIZACIJAMA O PREDAJI GODIŠNJIH IZVJEŠĆA

Od 01. siječnja 2015. godine sve neprofitne organizacije obveznice su sastavljanja i predaje godišnjih financijskih izvještaja, prilagođeno visini prihoda i vrijednosti imovine.

Odgovorne osobe dužne su dostaviti izvješća o realizaciji projekata/programa i utrošenim financijskim sredstvima sufinanciranim iz proračuna Općine Župa dubrovačka tijekom 2016. godine.

Izvješća se dostavljaju na propisanim obrascima koji se nalaze uz primjerak ugovora o sufinanciranju, najkasnije do 15. veljače 2017. Sve neprofitne organizacije obvezne su dostaviti financijska izvješća za razdoblje od 01. siječnja do 31. prosinca na FINA-i najkasnije do 01. ožujka 2017.godine, a kopiju predanih izvješća potrebno je dostaviti i Općini Župa dubrovačka.

Više o uputama za izradu i predaju financijskih izvještaja možete pročitati na sljedećem linku:  http://www.mfin.hr/adminmax/docs/Uputa%20za%20neprofitne%20organizacije.PDF

Podsjećamo čelnike udruga na zakonsku obvezu dostavljanja izvješća o realizaciji projekata/programa i utrošku proračunskog novca (Zakon o udrugama – Narodne novine 74/14,  Uredba o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge – Narodne novine 26/2015,Uredba o sastavljanju i predaji izjave o fiskalnoj odgovornosti i izvještaja o primjeni fiskalnih pravila – Narodne novine br. 78/11, 106/12, 130/13 i 19/15).

Udruge, koje u zadanom roku ne dostave traženo izvješće s odgovarajućim dokazima o namjenski potrošenom novcu u 2016. godini, neće moći dobiti financijska sredstva iz proračuna Općine Župa dubrovačka za 2017. godinu, a dobivena sredstva iz proračuna za 2016.g. morat će vratiti u proračun.

IZVJEŠĆE o prihvaćenim i neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima prije pokretanja postupka javne nabave u predmetu Uređenje obalne šetnice u naselju Srebreno I. faza

 

REPUBLIKA HRVATSKA

DUBROVAČKO-NERETVANSKA ŽUPANIJA

OPĆINA ŽUPA DUBROVAČKA

O p ć i n s k i   N a č e l n i k

grb-zupe

 

 

 

Klasa: 361-01/17-01/03

Urbroj: 2117/08-07-17-3

 

Srebreno, 08. veljače  2017. godine

Sukladno članku 198. stavka 4. Zakona o javnoj nabavi (“Narodne novine” br. 120/16) objavljuje se

IZVJEŠĆE

o prihvaćenim i neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima

prije pokretanja postupka javne nabave

u predmetu Uređenje obalne šetnice

u naselju Srebreno I. faza

 

Nakon provedene analize tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o planovima i zahtjevima u vezi s  predmetom nabave Uređenje obalne šetnice u naselju Srebreno I. faza utvrđuje se da nakon isteka roka od objave poziva nije bilo primjedbi i prijedloga zainteresiranih gospodarskih subjekata.

 

 

 

ČLAN STRUČNOG

POVJERENSTVA NARUČITELJA

 

 

Ines Šalaj, dipl.iur.

 

 

OBAVIJEST- privremena prometna regulacija u Srebrenom

OBAVIJEST

Zbog radova na izgradnji kružnog toka, te sanaciji i uređenju dionice Vukovarske ulice od raskrižja s Ulicom dr. Franja Tuđmana do spoja s prometnicom ”C2” (uz trgovački centar) od 06. veljače 2017. godine, na navedenoj dionici bit će postavljena privremena prometna znakovna regulacija.

Obzirom na veliku koncentraciju prometa u ovom dijelu naselja, radovi će se odvijati u tri faze, upravo iz razloga osiguravanja što veće protočnosti prometa.

Na navedenoj dionici bit će otežano prometovanje vozilima, stoga molimo poštivanje privremene prometne regulacije za vrijeme trajanja radova kako bi se osigurali nesmetani uvjeti za sigurno odvijanje prometa pješaka i vozila. 

Predviđeno trajanje radova je 3 mjeseca.

ZAHVALJUJEMO NA STRPLJENJU I RAZUMIJEVANJU.

 

Općina Župa dubrovačka

POZIV zainteresiranim gospodarskim subjektima na prethodno savjetovanje

grb-zupe

REPUBLIKA HRVATSKA
DUBROVAČKO-NERETVANSKA ŽUPANIJA
OPĆINA ŽUPA DUBROVAČKA
O p ć i n s k i N a č e l n i k
Klasa: 361-01/17-01/03
Urbroj: 2117/08-07-17-2
Srebreno, 02. veljače 2017. godine
Na temelju članka 198. stavka 3. Zakona o javnoj nabavi (“Narodne novine” br. 120/16), a
prije pokretanja postupka javne nabave radova Uređenje obalne šetnice u naselju Srebreno I.
faza, upućuje se
POZIV
zainteresiranim gospodarskim subjektima na prethodno savjetovanje o dijelovima
Dokumentacije o nabavi i to:
‐ opisu predmeta nabave,
‐ tehničkim specifikacijama predmeta nabave,
‐ kriterijima za kvalitativni odabir gospodarskih subjekata,
‐ kriterijima za odabir ponude i
‐ posebnim uvjetima za izvršenje ugovora
Dijelovi dokumentacije o nabavi koji su predmet savjetovanja daju se u nastavku kao zaseban
dokument.
Svi zainteresirani gospodarski subjekti mogu u roku 5 dana od dana objave ovog poziva dati
pisane primjedbe i prijedloge na navedene dijelove Dokumentacije o nabavi.
Primjedbe i prijedlozi daju se u pisanom obliku, a dostavljaju se putem elektroničke pošte na
adresu: ines.salaj@zupa-dubrovacka.hr Naručitelj će razmotriti sve primjedbe i prijedloge
zainteresiranih gospodarskih subjekata te izraditi izvješće o prihvaćenim i neprihvaćenim
primjedbama i prijedlozima te ga objaviti na svojim internetskim stranicama.
ČLAN STRUČNOG
POVJERENSTVA NARUČITELJA
Ines Šalaj, dipl.iur.

 dokumentacija-o-nabavi

espd-obrazac

setnica-1a-i-1b-faza-jn-troskovnik

setnica-srebreno-jn-1a-i-1b-faza_skica

ELEKTROINSTALATERSKI RADOVI: 4-1-situacija-1-dio 4-2-situacija-2-dio 4-3-situacija-3-dio 4-4-situacija-4-dio 4-5-situacija-5-dio 4-6-situacija-6-dio 4-7-situacija-7-dio 4-8-situacija-8-dio 4-9-shema-j-r

GRAĐEVINSKO- OBRTNIČKI RADOVI: a100-tlocrti a200-presjeci a300-uvecani-nacrti a400-skale a500-segmenti-betonske-klupe a600-detalji as100-situacija-na-pgp-u_zadnje

VODOVOD-ODVODNJA: PDF GRAFIKA:  1-situacija-2500 2-situacija-500 3-uzduzni 4-normalni-presjek 5-karakteristicni-presjek 6-montazna-shema-okna-a 7-montazna-shema-okna-b 8-hor-lomovi 9-detalj-prijelaza-preko-kanala 10-okno-a-plan-armature 11-okno-b-plan-armature

PDF TEKST: 0100-naslovna 0100-opci-dio 0101-sadrzaj-mape 0103-registracija-poduzeca1 0103-registracija-poduzecanaslov 0103-rjesenje-o-imenovanju 0104-popis-primijenjenih-propisa 0200-tehnicki-dio 0201-tehnicki-opis 0202-program-kontrole-i-osiguranja-kvalitete 0203-projekt-sanacije-okolisa-gradilista 0204-prikaz-tehnickih-rjesenja-za-osiguranje-tehnickih-svojstava-gradevine 0205-projektirani-vijek-uporabe-gradevine-i-uvjeti-za-njeno-odrzavanje 0206-staticki-proracun 0207-iskaz-procjene-troskova-gradenja 0208-troskovnik 0300-graficki-dio troskovnik

AB RADOVI: setnica_srebreno_oplata_rev_1

Svim župskim učenicima pokazna karta od 100 kuna za izvannastavne aktivnosti

Početkom školske godine, općinski načelnik Silvio Nardelli, zatražio je od tvrtke Libertas Dubrovnik omogućavanje svim učenicima osnovne škole povoljniju kupnju mjesečnih pokaznih karata za odlazak na izvannastavne aktivnosti. Naime, dio učenika koji nije posjedovao pokazne karte za prijevoz od kuće do škole koje financira Dubrovačko neretvanska županija, morao je plaćati punu cijenu učeničke karte. Načelnik Nardelli zatražio je da se izjednače svi učenici osnovne škole s područja Župe dubrovačke, te s dokazom o pohađanju škole i izvannastavne aktivnosti omogući kupnja pokazne karte po povlaštenoj cijeni.

U odgovoru iz JGP Libertas obavještavaju kako je uvedena učenička mjesečna karta za učenike osnovnih škola koji pohađaju izvannastavne aktivnosti, te kako je ista dostupna po cijeni od 100,00 kuna mjesečno uz dostavljanje potvrde osnovne domicilne škole, potvrde o pohađanju glazbene škole i/ili potvrde od sportskog kluba.

Službene dopise možete pogledati ovdje:

libertas-dopis

opcina-dopis