REPUBLIKA HRVATSKA

DUBROVAČKO-NERETVANSKA ŽUPANIJA

OPĆINA ŽUPA DUBROVAČKA

O p ć i n s k i   N a č e l n i k

 

 

KLASA: 310-02/17-01/17

URBROJ: 2117/08-07-17-2

 

Srebreno, 25. studenog 2017.

 

Na temelju članka 15. stavak 3. Zakona o komunalnom gospodarstvu (NN 26/03 – pročišćeni tekst, 82/04, 110/04, 178/04, 38/09, 79/09, 153/09, 49/11, 84/11, 90/11, 144/12 i 94/13), članka 48. Statuta Općine Župa dubrovačka (”Službeni glasnik Općine Župa dubrovačka”, br. 8/09 i 6/13), te članka 6. Odluke o obavljanju komunalnih djelatnosti na temelju pisanog ugovora (”Službeni glasnik Općine Župa dubrovačka”, br. 23/12, 15/13, 18/13), Općinski načelnik Općine Župa dubrovačka raspisuje:

NATJEČAJ

 

Za povjeravanje obavljanja komunalne djelatnosti na temelju pisanog ugovora održavanja javne rasvjete na području Općine Župa dubrovačke u 2018. godini

 

  1. Naručitelj: Općina Župa dubrovačka

Sjedište: Vukovarska 48, Srebreno, 20207 Mlini

Telefon: (020) 487 487 ili (020) 487 470

Telefax:  (020) 486 216

OIB: 26643690230

E-mail: ines.salaj@zupa-dubrovacka.hr

  1. Naziv djelatnosti: Održavanje javne rasvjete na području Općine Župa dubrovačke u 2018. godini.
  2. Rok na koji se sklapa ugovor: od 1. siječnja 2018. do 31. prosinca 2018. godine.
  3. Vrsta i opseg poslova: održavanje javne rasvjete na području Općine Župa dubrovačka u 2018. godini sukladno troškovniku koji je privitak dokumentacije za nadmetanje,
  4. Način i rok plaćanja: Predujam isključen. Plaćanje u roku od 15 dana od dana ispostavljene ovjerene mjesečne privremene i ovjerene okončane situacije.
  5. Način, mjesto i rok za podnošenje ponuda: Ponuda se dostavlja u pisanom obliku, u zatvorenoj omotnici s nazivom i adresom naručitelja, nazivom i adresom ponuditelja, naznakom ”Ne otvaraj – ponuda za održavanje javne rasvjete na području Općine Župa dubrovačka u 2018. godini ”. Ponude se dostavljaju neposredno ili poštom na adresu: Općina Župa dubrovačka, Vukovarska 48, Srebreno, 20207 Mlini. U roku za dostavu ponuda ponuditelj može dodatnom, pravovaljano potpisanom izjavom izmijeniti svoju ponudu, nadopuniti je ili od nje odustati. Izmjena i dopuna ponude dostavlja se na isti način kao i ponuda. Rok za dostavljanje ponuda je: 07. prosinca 2017. godine do 10:00 sati.
  6. Rok važenja ponude: 60 dana.
  7. Jamstva: – jamstvo za ozbiljnost ponude: bankovna garancija ili bjanko zadužnica u iznosu od 5.000,00 kuna. Važenje jamstva: do isteka roka valjanosti ponude,

– jamstvo za uredno izvršenje obveze iz ugovora Ponuditelji su dužni dostaviti u obliku izjave Ponuditelja da će ako njegova ponuda bude odabrana kao najpovoljnija, u roku od 15 dana nakon potpisa Ugovora predati garanciju banke kao jamstvo za dobro izvršenje posla na iznos od 10 % (posto) od ugovorenog iznosa na rok završetka obavljanja usluga,

  1. Isprave koje su potrebne kao prilog ponudi:

– izvod iz sudskog, obrtnog ili drugog odgovarajućeg registra, dokaz ne smije biti stariji od 3 mjeseca od objave javnog natječaja u tisku,

– ispunjeni obrazac ponude i troškovnika,

-odgovarajuća izjava o nekažnjavanju ovjerena kod javnog bilježnika (sukladno dokumentaciji za nadmetanje), dokaz ne smije biti stariji od 6 mjeseca od objave javnog natječaja u tisku,

– potvrda Porezne uprave o stanju duga, dokaz ne smije biti stariji od 30 dana od objave javnog natječaja u tisku,

– potvrdu Općine Župa dubrovačka kojom mora dokazati da nema dugovanja prema Općini Župa dubrovačka, potvrda ne smije biti starija od 30 dana od objave javnog natječaja u tisku,

– dokaz o solventnosti za glavni račun (BON 2, SOL 2 ili sl.) iz kojeg je vidljivo da ponuditelj nije bio u blokadi posljednjih 6 mjeseci od sastavljanja obrasca. Dokaz ne smije biti stariji od 30 dana od objave javnog natječaja u tisku,

– izjavu o broju zaposlenika s obrazovnom i stručnom kvalifikacijom koji će raditi na poslovima koji su predmet natječaja,

– izjavu o raspolaganju opremom koja je potrebna za obavljanje komunalne djelatnosti,

– popis ugovora o uslugama koji su predmet natječaja i koji su izvođene tijekom posljednjih 5 godina, s potvrdama naručitelja o zadovoljavajućoj izvedbi predmetnih radova (min. 2 potvrde naručitelja),

  1. Javno otvaranje ponuda održat će se u Općini Župa dubrovačka, Vukovarska 48, Srebreno, 20207 Mlini, u Vijećnici, I kat, dana 07. prosinca 2017. godine u 10:00 sati.
  2. Kriterij za odabir najpovoljnije ponude: najniža cijena
  3. Procijenjena vrijednost ugovora: 180.000,00 kuna (bez PDV-a)

 

Sve detaljnije upute ponuditeljima za izradu ponude nalaze se u dokumentaciji za nadmetanje.

Dokumentaciju za nadmetanje zainteresirani mogu podići u Općini Župa dubrovačka, Vukovarska 48, Srebreno,  od dana objave natječaja, svakim radnim danom od 9:00 do 15:00 sati.

 

Naručitelj zadržava pravo neprihvaćanja nijedne ponude odnosno poništenja natječaja i pri tom ne snosi nikakvu odgovornost prema ponuditeljima.

 

Natječaj će se objaviti u Dubrovačkom vjesniku, na oglasnoj ploči Općine Župa dubrovačka,

te na web stranicama Općine Župa dubrovačka www.zupa-dubrovacka.hr.

 

 

 

 

Općinski Načelnik

 

Silvio Nardelli